Sport è FitnessPesca

Fate cù e vostre mani

Catfish in u so mischju - u prutezione di u pezzu di l'acqua fresca. Hè solu per questa mutivu chì hè prubabilmente cunsideratu u trofeo più persone di u pescatore. E se pensendu chì hè assai difficiule per aghjunghje è solu un veru maestru puderebbe fà, allura un trofeo pò esse stimatu no solu com'è desideratu, ma troppu dignità! A storia di a battaglia cù u giant riveru, circa a so grandezza è u pesu, pò aghjustà a biografia di tutti i pescadori per parechji anni, ancu s'ellu solu un catfish era attitatu da questu. Kvok hè unu di i modi più efficace di piglià u catfish, a parte di questu hè propiu in questa pesca. Vi parvaraghju cusì per fassi per kvok da tù stessu.

Qual hè?

Un dispositivu especial hè chjamatu kvokom, chì dà un sonu cunvegimentu specificu chì hè stata annantu à l'acqua. Chì certamentu senti cusì un catfish hè scunnisciutu, ma si va à ellu, è u metu hè cunsideratu assai efficace. Kvok travaglia solu nantu à u catfish, è nant'à a pesca hè utilizzata. In apparizione hè un disattivu assai sèmplice, però necessariu un certu cunniscenza è e so cumpetenze se decide di fà. Prima sò stati fatti da una soccia per rossi è un cornu di vacca. Avà, sicuru, pudete aduprà parechje materiali diffirenti. L'arnesi hè ancu vendutu in i pescheri di a pesca, ma i piscadori viventi - "somatniki" fate u kvoku cù i so propria, per parlà, per elli. U più spessu usatu per a so fabrica hè u duraluminu è a durazza. Kvok si compone di parechji partie: un casco, un cortazzu d'acqua è un manicu.

U manicu deve esse fatta nantu à u so bràcciu è sia còmpiu. Eppo, quandu'hè una "hobby", per ùn fallu micca affunditu u kvok. U salottu hè fatta cum'è prima di manera pussibuli per quessa "cuts" acqua è ùn ùn faciule u soru, sguassà u sonu di u cuttuni. Certu, una corta di lignu di lignu ùn pò esse faciata assai finita, si spizzarà. Ma ancu u so gamuddu ùn deve esse micca più di sei millimetri. Un corta metale, sicuru, pò è deve esse fatta. U diminuitu di u "zucculu", chì hè un hemisferu, dependa da a forza di u cotonu. Ci hè u più grande di a dimensione, u sonu più profundo è inghjennunu chì dà. U "casquette" da l'internu duverà esse perfetta, liscia è liscia, chì hè essenziale per ottene un sonu limu. Inoltre, l'angolo hè assai impurtante in u quoque, sottu chì u corta di acqua hè installata relative à l'identificatore. Questu caderni influenza cardinale u sonu è hè selezionatu da ogni "messman" inde independente, secondu a so sperienza è e preferenze.

Fà un quattu per voi stessu

Per fà un kvok de lignu cù i vostri mani, hè bisognu di un cuddie secca, per esempiu, l'arbureti di manzalla cù un diametru di circa 4 cm è l'uttinimentu di carpinteri standard. Per un kvoka di ferru, avete bisognu di una baralla di legnu o di plastica (per un manicu), una plate di metallo (per un cortazzu d'acqua è un casquame), parechji torchi è un cumpagnu di uttini di metallo. Aghjustate u manicu à u cutter ùn hè micca difficiule. U metudu ùn importa micca, perchè andate immediatamente per affidà e "caschi". U bughju finale di u cuteddu deve esse pivoté in u mezzu finu à ottene una furchetta di quattru dui. A so volta, in u ciseau pruspiratu (l'emisferu) i dui tottusci sò stampati e cose per esse currispondi à u "plug" in u corta di acqua. Tuttu hè cunnessu in un unicu designu, è l'estremità di a "furchetta" sò rittulati è puliti, perchè chì a parte interna di u "pienu" resta perfetta perfetta. L'arcuni "Hoof" cù una bola da u portu o qualcosa cume, o pudete spensa da epoxi. Avete bisogna esse preparatu per u fattu chì a prima esperienza ùn pò sbate. Per piglià u "sounding" di kvok, pudete bisognu di assai pacentità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.