FurmazzioniStoria

Colossus di Rodi in u listinu di e sette meraviglie di u mondu

a lista magnificu di e sette meraviglie di u mondu hè fatta 2.000 anni fa u sigritariu Grecu. Iddu hà cridutu chì hè impussibile à fallu. Di u mondu mudernu è ancora fascinates sta lista magicu. Colossus di Rodi occupa un postu di l 'onuri. U populu di l 'isula funnatu sta statua in Ringraziamu a Diu di la ntircissioni di Helios duranti l' assediu annuale di quaranta mila e truppe.

Induve hè u Colossus di Rodi?

Avà hè partutu altru. Ma, cum'è digià citatu, secondu a legenda, si fù custruitu in u lu 'ìsula di Rodi e era visìbbili luntanu da u mari. Hè quì chì, sicondu a antichi scrittura, una statua: a siconda sole vene faccia a faccia cù u prima. Hè statu creatu circa 280 aC. E. eleva di Lysippos scultore Kares. E puru siddu lu 60-aimé Anni di u Colossus di Rodi cascò, si pò dì chì ancu i ruvini foru lambiccu nant'à a terra. In fine, a statua, fù distruttu da suldati àrabba è vindutu à Syria nantu à i scogli. Oghje hè impussibuli à truvà ancu una traccia nantu à u pratu induve si vitti. studiusi Classical sustìnniru ca la statua di stu tippu sò di solitu pusatu daretu à u tempiu. Ma lu tèmpiu di Helios in Rhodes hè situata à una battaglia in centru dâ citati, e tracce di i Colossus micca pussutu esse trovu ddà. Ammatula ca a causa di issu vulè pò apre un altru, senza fattu menu impurtanti. Si girò fora chì u tempurale muri di i tempi Colossus circundà a cità è davanti à u portu. Sta prova chì u portu di l 'ìsula di Rodi hè largamente artificiali. Stu significa chi una statua di u Colossus di Rodi saria a fine di u muru, porto, cum'è in altre anticu portu artificiàli ca s'attròva. Ch'ella ùn pudia bluccà u entrata à lu. À sta fine, ma deve esse un quartu di un altu migghiu. Ma nè di metallu nè petra ùn pò sustiniri la tinzioni nfruènza da i timpesti inguernu. Oghje, à u fini di u muru, porto, leva la furtezza medievale di San Francesco Nicola. Mità di lu hè fattu di petra, sarà in li tempi antichi. Sè vo taliari vicinu à i pezzi naturale chi servi u blocca custitutivi di stu tanticchia di furtezza, unu pò capisce chì sò sculpita da lingue di i tempi i Colossus di Rodi. In lu medievu, populu aghju trovu una nova usu per elli. A cosa più intarissanti in ste petre hè ch'elli ùn sò quatratu. Ciascuna di l 'hè un pezzu di u catalogu 17-metre, hà una tòndulu. 17 metri, - chistu è lu diàmitru esatta di a torra in una piccula furtezza. Hè pussibule chì architetti medievale, si messe à custruisce direttamente nantu à l 'antichi fundamentu sirvizziu un côté di la statua di la caduta.

Cosa pariva lu Colossus di Rodi e comu lu statu fattu?

Chronicler, duranti cui la statua era sempre in debout, dissi ca si statu custruitu u listessu principiu comu chidda di 'na casa. Pezzi di àutri figuri, Antico mustrà ch'elli sò custruitu cum'è masterfully comu lu Zeus di Phidia. Piece da lenza da u quadru di azzaru è petra. U Colossus di Rodi fu cuvertu cù fronde brunzu. Comu pi l 'Suspect, ci hè veramenti nimu sà s'ellu hè statu debout, o à pusà, per esempiu, si purtau lu carru. Macari ogni Hints vi pò pruvà à circà à la statua di quelle fatta da Lysippos di marmo di Alexander. Ma, più prubabile, Colossus ùn hè cusì stancu è sulinnità, cum'è u vechju Hercules. Piuttostu, era un ghjovanu incù una bella faccia, u listessu cum'è u capu di una statua purchase trovu à Rodi, chì ci dà una nova intelligenza. A particularità di stu pezzu hè a prisenza di una pluralità di e so tane listessu attornu a lu cìrculu. Sè vo inserisci u Pins à elli, hè chjaru ch'elli diverge symmetrically, comu li raggi di lu suli supra la statua di Helios, chi hè, ghjè più prubabile, è ci hè la testa. In più, hè datatu (moins de più o menu 100 anni) in u listessu tempu comu la criazioni di Colossus. Sè vo taliari di vicinu a lu visu, pudete vede u listessu vucca aperta, girari lu cùaddu, 'ùacchi sbarracati. Unu à unu Aleksandr Makedonsky. Chi hè u listessu scola sculara, chì fù custruitu da i Colossus di Rodi, creatu a maghjina di u rè, chì più tardi a caminari versu tuttu u munnu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.