Sports e FitnessSports Outdoor

Ciclistu American Greg Lemond: biografia, carrera Sports

Mentre u mondu pè i ghjochi Olympic internaziunale esse ghjucatu à u Rio, anzianu atleti è autobus ricordu ind'u volte a gloria Lezioni. Unu di sti hè un famosu ciclistu prufessiunale da l 'American Greg Lemond. Insemi, femu ci ittava na serî di grotte ricordi di tri-tempu Tour de France vincitrice.

Information da u biografia di un Atleta

Gregori Dzheyms LeMond, megghiu canusciutu comu Greg, era natu 26 di giugnu, 1961, in California. Dapoi u ziteddu, u futuru divintò un Atleta arrivare forti in le. A ddu tempu, iddu sempri avutu una brama di divintà un pilota vera. Era ghjustu un picculu eriba: iddu scacciò i punti cu lu stissu li carusi ca càmpanu ddà vicinu. Perciò, i genitori insistia chì pruvò à impegnà in le nantu un livellu più seriu. Quandu I girò, su casu, ghjovanu American identificatu gruppu Juniors. Allora Greg Lemond è cuntinuò à impegnà in a so manera favourite, ma sutta lu Unité Drogueries prufessiunale.

Li primi successi in carrera a l'ciclistu

Da u primu ghjornu chì Greg hà principiatu a furmazione seriu cù una canadese, si fù Agence da u liccione, spechju di vittoria. Si hè dettu chì à 17 anni, in l 'avvena hè digià statu mancu campiuni un pianu chjara, in cui iddu discrissi la vittoria in lu Championships le Monde Junior e Ghjochi Olimpichi, tinia à mezu à Juniors. Di 22 anni, si prevista à vince d 'oru in rinumatu Cup le Monde, è à 25 - à vince u Tour de France. Tuttavia, LeMond nun era sulu un artisgianu. Ghjesù ùn posa imaginatu da, è longa e dura andò à u so scopu, ogni ghjornu esircizziu di suduri. Infine, i so sforzi sò peghju. U Atleta, hè unu di i megliu à mezu à Juniors è ancu arrinisciutu a siducia l 'attinzioni di lu squatra naziunale le America. Chì hè ciò chì hè Greg Lemond. Altezza, pisu e àutri nfurmazzioni supra sta Atleta voi mparari on.

Di autizza, è pesu hè ciclistu?

Hè nutevuli chì l 'attilleti hè abbastanza altu. A so altitudine hè 1,78 m francese pigliatu in contu sta figura, putemu dìciri ca si pisava un pocu -. Solu 67 chilò. À qualchi puntu, issu ùn hè firmatu è aiutatu u livellu cum'è i risultati impurtante, di u quali si parla oghje.

Participazione in Cup le Monde è lu primu granni vittoria

In u 1977, Greg Lemond (biografia lu cuntene assai di custatti ntirissanti) addivintau nu campiuni preparazione US. È appuntu dui anni effettiva u so statutu di u vincitore, avendu acquistatu u titulu di u ciclistu manda e putenti in America. À u listessu tempu, iddu tracciau attente à i fatti chi significa distruzzione di u so nnimici nant'à guasi tutti i punti trail.

Tuttu l 'annu, un giuvanottu spiranza nun perdiri élaboration e rapidamenti avè a forma. Comu si girò fora, ch'ellu s'annoia pronti à cunquistà novi raggi, ca addivintau lu Championnat du Monde, tinia in 1979, in Argentina per ellu. Micca un l'istante fiuritura, feci u so nomu in a lista già esistenti di Juniors. À l 'maravigghia di lu pubblicu, e tutti li parenti di un giuvanottu, iddu era capaci à micca solu da vince in i punti strada di gruppu, ma dinù arrivare sulu tri Cuncorsu: oru, argentu e brunzu.

Dopu à sta tarra vittoria à u trinchettu i media è raprisintanti di u cullettivu sportivi cum'è un campiuni future, avanzava mumentu cu chi la forza. Oltri a chistu, si fù sceltu à participà à u perdona Ghjochi Olimpichi in 1980. Tuttavia, per certi mutivi lu Atleta statu capace à piglià parte à elli.

S'o chjodu di l 'Europa e familiarità incù u futuru pritinnenti

In 1980, ùn ci era un eventu liccione, è impurtante - una ghjovana Atleta vidisti un vincitore di cincu-tempu di u "Tour de France" - ciclistu Francese Bernar Ino - è i so diretturi sportivi Sirill Gimar. Forsi era u assai destinu di u segnu, ca tanti pirsuni hannu a aspittà tanti anni. E si jiu tuttu à i giovani vittoria sportu in le "Circuit de la Sarthe", tinia in France. A ddu tempu, Greg ghjucatu in a squadra naziunale, chì era in gradu di jiri assai famosu veloprofi da orientali e l 'Europa uccidintali.

Cuntaraghju a prima lighjittimu a ghjovana talentu Bernard Ino cunnisciutu in u s'allumìngiu velokrugah Badger. Sò ch'ellu ricevutu per una manera incridibile di cumbattonu durante u cuncorsu. By u stradellu, Bernard ùn hà ancu criu chi in la stesa di u so protege à truvà un avversi forti è degnu. Ni ddu mumentu, Ino indicò a so diretturi Greg è cunsigliatu à circà à u carusu cchiù la gula. Cum'è un risultatu, senza esitazioni, Sirill Gimar tinia un numeru di riunioni è sempre cunvintu i Atleta a firmari un pattu è vai à elli à l 'Europa. Flattered da lu baricentru attenti cù spirienza, Greg Lemond ùn esitò à accordu. So, lascendu a so famiglia, è si n'andò à cunquistari l 'Europa a la fini di l' annu.

Meteoric carriera Atleta in squadra Sirilla Gimara

Una volta in i grandi munnu, di u sport, Greg ùn fù fattu aback. È, di sicuru, ùn hà micca ch'è persu à mezu à i salti numeru di gareggiatori forti è cèlibbri. Nunustanti lu so all'età, ch'ellu hà digià fatti qualchi cridibilità ancu à mezu à i più cù spirienza. À l 'maravigghia di Sirilla Gimara, a so scelta hè istrosu à esse pirsistanti, forti e virdighjanti. Pirciò, si spessu avutu à mettesi cù i ciclisti chì era assai più vechja cà ellu. Però, si ùn pruducini à elli, chì, in fatti, assai assai cum'è Bernard Hinault durante u principiu di a so carriera n'oggettu.

In u 1981, u ciclistu American fù honorably scrivi in unu di i più forte squadre Francese - Renault-Elf-Gitane. It include stessu Bernar Ino. In u listessu annu in l "Dauphiné libéré" ghjovani talentu ricevutu u so trufeu Major - u terzu postu. È appuntu unu annu dopu LeMond vinciu u "Tour de l'Avenir" e vinciu na midagghia d 'argentu in u Championnat du Monde. In u 1983 u titulu hè capaci à cunfirmà e realizazione novu vittori e midagli.

A seria di vittori tarra

In u 1984 ciclistu si messe una seria di vittori tarra. Cusì, si guadagnau u ghjustu dui Cuncorsu di brunzu, unu - a la "Liege-Bastogne-Liege", e la secunna - nant'à l ' "Critérium du Dauphiné libéré." À u listessu ciclista tempu per a prima volta I participò à u "Tour de France", chi pigghiau terzu postu, è cum'è u megliu ghjovanu Atleta, hè l 'accussì-chiamatu jersey, biancu.

Discorda, una in u squatra e lu passaggiu Greg in La Vie Claire

Vidennu stu rivali in Greg Eno finalmenti cadiu fora per via d 'ellu cù u so rispunsevule è lasciò i squadra. In cuntrastu, Gimaru Bernar creatu u so gruppu, chì si chjama La Vie Claire. Quì ci hè invitatu è Lemond, chì era à parlà in u so nomi. Tuttavia, à esse u sidelines ambiziosu Miricani nun piaciu lu. Duranti ognunu di i so cuncorsi, iddu successi lu so Lars, mentri la testa, a squadra rivali a testa. Chì hè per quessa chì à spessu quarreled e iddu pinzava. È 20 di giugnettu, 1986 Greg Lemond finalmenti arrivatu Eno e vinciu lu Tour de France.

In 1987, LeMond statu seriamenti ferti in un accidente, mentri caccia. Per u listessu mutivu nun avìa a Miss dui partiti di u cuncorsu. Ma dopu à un esitu Greg vinciu lu simile ntirnazziunali pi onurari ancora volte: in u 1989 è u 1990. Per quessa, addivintau "sportu di l 'annu", è hà ricevutu parechje altre onori è volti.

Greg Lemond: marca trail è u so 'uparazioni di u sportu

Dopu una seria di vittori liccione, Greg finitu a so carriera in u 1994. À u listessu tempu ch'ellu aspittava per una nova carriera in un affari LeMond Piu. A cumpagnia fundò in u 1990, ma hè capaci à Unleash lu solu, dopu mi manca lu ciclismu. Dapoi tandu, hà cunclusu u cuntrattu cù Trek è prufessiunale impegnati in a vendita di a terra sottu i logu LeMond. LeMond dopu scupertu LeMond Fitness e ristorante Tour de France in Francia: Avenue.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.