Sports e FitnessSports Outdoor

"Locomotive" (SEC) - club volley cù una ricca storia

"Locomotive" (SEC) - una spiranza volley Club omi Russian l'. Finu à u 1996, ci era un altru nomu - .. "Nord", chì hè a iddu basatu in prugrammu "Nord". Finu à u 1997 a squadra ghjucatu sottu u nomu "Slavs-Nord". E solu poi lu vinni vattiata Corpu à "Lokomotiv". Scuole abbasta sulu Club. Iddi ghjucà sempre una uniforme rossu-verde-e-biancu.

storia

Per a prima volta nantu à l ' "Locomotive" Club omi l'(SEC) cuminciò à parlà in u 1977. Tuttavia, poi fu chiamatu "Nord". Digià in u 1981, a squadra accuminciau a participari a la prima Championnat Leia di l 'Unioni Suvietica.

1986 fù marcatu da u fattu ca u Club "Lokomotiv" (SEC) hà ritrovu à i grandi studi di u Championnat USSR. Dapoi tandu, u focu participant di u cuncorsu. Digià in u 1990, u Club vinciu un 6 di marzu locu preziosi in u Championnat.

Dapoi 1998, a squadra ricevutu u nomu "Locomotive" (SEC). In 2003, i lettori sò cunvinta V Major League simile: "B". Un annu dopu, ci sò divintatu u vincitori di u Major League "A". Cusì, si ritirò u so postu in u Super League, chì hè ghjucatu à stu ghjornu.

Di u 2013 fù assai diticata a trasmissioni di a squatra di i megghiu risultatu in a storia di u Club. A vittoria in lu pietà League European - ghjè un risultatu impurtante in volley. È dopu, annata, lettori sò vinciu a prima medaglia in u Championnat Russian, finitura seconda.

A cumpusizioni di a stagione 2016-2017

Unu di i migliori squadre u dirittu hè oghji cunsidaratu "Locomotive" (SEC). sunatura volley di u Club - issu hè u sensu di a vita, prufissioni e Pastime préférés. Chì hè per quessa ci si desi la piena. In la stagione 2016-2017, la squadra ghjunse in:

  • Binder Kawika Shoji da Turkey, chì hà avutu per u squadra "Arkasspor";
  • Tressu Nikolai Pavlov di Club italien "Latina";
  • Vyacheslav Tarasov dinù diagunali. Esiste jucau pi la squatra di Makhachkala "Dagestan";
  • Erik Shodzhi di u Club tedesco "Berlin";
  • Ilyas Kurkaev (Blocker medio) usatu di ghjucà per a squatra di "Yenisei" di u Krasnoyarsk;
  • Sergey Chervyakov da u Club "Ural";
  • Valentin Golubev of "Yenisei".

Impurtante squadra Acquistu - la testa Billets Plamen Konstantinov di Bulgaria. Iddu è sulu un anzianu jocaturi volley. Per parechji anni ch'ellu guidatu l 'squatra nazziunali Bulgarian in volley. Oghje hè un carru Antica. Nunustanti lu fattu ca in u 2014 fù numinatu capu carru di a squadra naziunale Bulgarian, turnò a SEC a trattari cu la squatra "Locomotive".

rializazioni significativu

Oghje, a squadra "Lokomotiv" (SEC), un numeru liccione di asèmpiu. Nantu à u cummandu di tuttu lu munnu lu sapi. Certi sunatura sò ancu soci di u squatra di volley di Russia. Tutti i sta via di a so prufissiunalisazioni è u travagliu bè Cuurdinau-. Duranti u so asistenza, "Lokomotiv" arricivutu na grannissima:

  • In 2012-2013. l 'squatra vinciu lu simile pietà per stranieri;
  • Di u 2013 - finalist di u Championnat du Monde;
  • Di u 2010 è di u 2011 - u pruprietariu di u Cup di Russia;
  • 1982, 1985, 2000, è tutti l 'anni, da u 2009 à u 2016 - u vincitore di a Cup di Siberia e lu stremu urienti;
  • 2013-2014 staghjoni - i medalist, argentu di u Championnat Russian.

By dritta of "Locomotive" da SEC pò esse chjamatu u megghiu squatra di volley in Siberia e lu stremu urienti. È avà, unu di i più spiranza in Russia. Parechje sunatura da altri club, ancu in altrò, ùn esitò à accittari lu invitu, "Locomotive", chì face a squadra ancu più forte.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.