Food and drinkRéservation sur restaurants

Chi deve esse un restaurant Michelin?

L'alimentazione hè sempre una parte impurtante di a vita di una persona. E se in a so primitiva societaria u criteri principali era u fattu assai di a so dispunibilità, dopu à u tempu, a bella presentazione di i piatti è i so qualità gustativi torniunu ugguali impurtante. Oghje, in tuttu u mondu, i chef cumpete in queste cumpitenzi. E, sicuru, ci sò quelli chì sò pronutti per ghjudicà u so travagliu - critichi restaurant. Avè evaluanu l'istituzione principalmente in u menu. Unu di i sistemi di qualificazioni più noti cunnisciuti sò stele Michelin. Ma cumu si sò apprupriatu è chì duverebbe esse u veru misi Michelin?

Un pocu di storia

Ma, per capisce chì crescenu sò a basa di stu sistema, vale di ricurdà a storia di a creazione di a "Guide Roja" Michelin ". U primu publicatu più di cente anni fà, in u 1900. U l'idea di creà una guida per Francia senza nisuna manera era di i capicucelli o connoisseurs d'exquisite Hè stata cum'è una appricazzioni libera per i compii di i pneumatici Michelin d'oghje, u so solu un scopu era di fà a vita di u viaghju di più.

U sistema attuale di tri-stella, cum'è u stessu cuncettu di "stile Michelin", pareva un pocu dopu - in i 30 di u XX. Ùn sò micca cambiatu mudelli in questa ghjurnata. Allora, chì sò stati stati astri? Un pò piglià un restaurant in quale hè una bona cucina valuta. Dui astri eranu prestu, se a cucina di u stabilimentu vale una pocu deviazione di a strada. E trè stile sò solu à questu restaurant, per ellu si trova un viaghju solu.

Perchè ciò chì dà è ripiglià l'astri

In ogni casu, nessunu ùn sapi u critergiu esatta per cume si mette nantu à a lista di i restaurants Michelin. Di sicuru, in u primu locu critichi di restu vale à evaluà a cucina è e so sapè di u chef. Ma ùn hè micca menu impurtante hè l'ambienti in u restu, è un servu bellu di pratiche. Sicondu a guida "Michelin" tuttu questu puderà creà una figura holistic è aiutà à apre a platu in tutta a so gloria. True, spessu a stella ùn riceve ancu a istituzione stessu, ma u chef di travaglià. E ci eranu casi, quandu, sèrvinu, l'usu di l'stella "pigliò" cun ellu.

Dopu à u titulu "stile Michelin", passioni serii flared up à volte. In u 2003, u famusu restauratori è u chef francese Bernard Loiseau s'hè intesu suicidiu, incapaci à resistà a vergogna. À i so critichi di restu, "Michelin" vulia piglià a stella, perchè, in u so parolle, Loiseau hà firmatu di ricerca di novi idei culinari è di sviluppà. Sta tristi storia era, incidentà, trasfiruta parziale à a pantalla in u cartulare pupulari "Ratatouille".

Oghje, a Guide Red Michelin hè stata produtata in u mondu sanu, è a so qualità comprise parechji centu restaurant è in parechji paesi hè publicata in una edizione separata. Hè interessante chì Paris ùn hè statu u capu di u numaru di steddi attribuiti per un tempu longu. Avà in Tokyo Truvate un restaurant Michelin hè assai più faciule ch'è in a patria di a famosa "Guide". Ci sò 191 stestamenti in questa cità, è in Parighji sò solu 93 di elli.

True, micca tutti i paesi si facenu glurifiche di sti istituzioni. Cusì, hè solu impussìbule di truvà i restaurants Michelin in Mosca. Perchè oghje, stu titulu ùn puderebbenu vantà ancu a bona instituzione interna. U fattu hè chì in i cundizioni muderni, micca un restaurantu russu ùn sia micca satisfacenu u gustu esixenti di i critichi di a "Guide Roja" Michelin ".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.