News and SocietyNatura

Chì ci hè una anomalia magnetica è perchè stu fenominu si pò esce?

Malgradu i significati avantaghji in a scienza è a tecnulugia in i ricenti anni, i siti chì ùn anu spjegati è i fenomeni naturali sò sempre in u nostru pianeta , à volte cun "effetti sposti" insos. L'anomalia magnetica hè ancu appartente à quelle cusì di a scienza naturale moderna.

A strada, chì hè? A definizione moderna di stu fenominu implica chì una anurmalità pò esse ricunnisciuta com'è una certa regione nant'à a superficia di u nostru pianeta, chì si distingue cù un valore assai modificatu di u campu geomagnamentu. Chì sunnu comu?

A Scienza identificanu trè tippi di formazioni simili in a superficia di a terra. U più significativu è grande sò e formazioni cuntenentale. Una tale anomalia magnetica puderà occupà una zona di più di 100 000 km², ma in quantu e so caratteristiche hè diffirenti pocu da u campu geomagneticu normale di u pianeta. U so aspettu hè assuciatu cù certi caractères di u core è i difetti di a Terra in a so crosta.

U tippu seguente sò formazioni anormali rigionale. Ocupanu una zona di più di 10 mila kilometra cadale, ma e so caratteristiche sò qualchi più interessanti. U campu geomagnamentu in elli hè assai più variatu, è l'aspettu d'una tale anomalia hè assuciata cù e particularità di a struttura di a crosta di a terra in questa regione.

I più chjucu sò i formazioni lucale. Una tale anomalia hè un cambiamentu in u polu geomagnèttu di a Terra, a zona di quale in certi casi ùn pudere micca esse ciuchi di metri quadri. In a maiò parte di i casi, vene per i dipositi di minerali vicinu à a superficia di u pianeta .

A strada, hè l'ultima propietaria di l'anomali chì hè più preziosa. Tali locali sò ancu circunpanziati oghje ancu da i piani, perchè sò spessu cuntenenu enormi depositi di minerali. In questu casu, una anurmalità magnetica pò aiutà à salvà una quantità enorme di soldi chì altri dirigevi à l'esplorazione geologica di l'arghjintà cù i mezi tradiziunali. Inoltre, perchè hè pussibule identificà limitazione chjaru di ipositi, chì facilita ancu u so sviluppu.

Spessu l'aparicio di novi anomalari indica l'accuminzamentu di i cambiamenti naturali o ancu cataclysms. Cusì, i ponte di a Terra ùn eranu micca sempre "in u locu". Da u tempu à u tempu a so situazione hà cambiatu, è u so cambiamentu inevitabbile porta à gravi consegni per tutti l'abitanti di u pianeta. In particulare, i scientisti dicinu chì l'ultima disturbazione tali purtatu à l'estinzione massiva di tutti i dinosaure in a Terra.

In generale, tutta a nostra pianeta sana hè una anomalia magnetica giugna. Ùn avemu micca cunnisciutu da propriu perchè a nostra Terra in generale hè u pruprietà di un immensu magnetu. Annualmente sò assai teorii prisentate, nimu chì anu vistutu solu una risposta clara e inequivocale à sta quistione impurtante. Inoltre, ùn hè micca solu chjaru secondu chì stu campu magneticu hè cambiatu in constantemente.

In ogni modu, quandu analizeghja l'anomali di a Terra, a maiò parte di i scientisti tendenu di cuncludi chì u magnetisimu di u pianeta hè dovutu à l'accionamentu di u core, chì qualchì paragunate à u "big generator".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.