ModaRigali

Chì avete u christianu à i zitelli?

I christi anu longu statu cunzidiratu un ritu impurtante, è s'ellu hè invitatu à elle, hè improbabile chì voi u vultà in mente di ricusà à assistisce à questa ordenanza. Ancu s'ellu ùn hè micca una persona unbaptita, ùn importa micca, perchè e tradizione si deve rispettà. Cusì, devenu esse sceltu un rigalu per un zitellu. Ciò chì dà à u christening? A maiò parte di tutte sse, questa interrogazione interessa quelli chì ùn anu mai participatu à stu ritu. Intendemu à calculà ciò chì dà u zitellu in quellu ghjornu.

Cusì, si avete statu invitatu à u rolu di u babbu, pudete esse rispunzabili di cumprà una cruciera (in anticipu, dumandate a futura cumunità si cumprà a croce stessu) è paganu per u rituali. In stu casu, pagheghja è copre a tavula per i invitati. Inoltre, u padellu pò prisentà u zitellu cù un icona di meditazione, una cullette di cocia o una tazza "per a prima dentale", chì prestu prestu prestu u so primu cobercu. In questu casu, saria bonu per fà un gravure nantu à elli - l'iniziali di u babbu. Tali rigali simbulizanu una vita còmpiu è prusperità, è anzianu ancu di a miseria è a miseria di u zitellu.

Chì duvemmenu trà di u babbone? Avissi, cum'è solitu, portanu un vestitu baptismale: kryzhmu, cap, tufone (quì pudete aghjunghje guanti cù calzini). Kryzhma hà chjamatu pappagallo o una bagnata, chì strappava u zitellu dopu chì era stata fora da a font. I platti à battaglia sò venduti in dipartimenti o spazii di vestiti di zitelli specializati, sò bordati cù fiori blu o rosati, cruciuti d'oru, etc.

Chì avete da fà un donu à un figliocciu per u christening? Ùn ci hè micca limitazione particulari. Tandu, l'omini è i clienti invitati pò darà qualcosa. Per esempiu, saria apprupriatu per avè un big toy bigu chì supera a grandezza di u zitellu stessu, un rostomeru, u diaper, a ropa (perchè micca solu per u crescita, ma di ciò chì u zitellu puderia diventà oghje). Ùn hè cunsigliatu per dà tutti i tipi di prodotti di l'urgintari, per esempiu, spuma di bagnu, paffi, ecc., È dinò alimentu alimentariu, littiratura nantu à a criazione di i zitelli. Tali rigali sò cunziddiunate un mauve è, com'è statu, fate chjaru à i ghjovani parenti chì ùn sò micca capaci di trattà cù i so dritta nantu à elli, o chì u sistema di a so educazione è cura di un zitellu hè anticu o incorrecte. Perchè, se ùn pudete micca decide nantu à u donu, u migliu di u migliu di modu bellu è drittu hà da esse dà un pocu di soldi, è i ghjente ghjunsenu decide chì cumprà per elli in elli.

Chì ci daveru à un christening una picciotta? Quandu u rigalu devia esse memorable, spessu i babori sò datu ghjenui chì ponu purtà in u futuru. Pò esse ore aiuti, una catina cù una croce, una cradle o un colgante cù i so iniziali. Anzi sò megliu micca di cumprà, perchè ùn hè impussibile di predichju di a taglia di u dete. I nivani di bonu scatuli di tedeschi di bagnu, robbi di sabbia da materie naturali, robba eleganti. È i zitelli sò assai piace à i Waldorf pupae (pudete cumprà o cose).

Chì ci danu à u christianità per i picciotti? Puderanu ancu donate chjanti d'oru o di argentu cù un pianu di icona chjucu, induve a faccia di u santu - u patronu di u zitellu - hè gravure. Pudete ancu fà un rigalu in a furmazione di machini di rosteri di lignu. Per arricchisce à a bocca un material naturale hè assai nicer than un plastic tinglado.

Se vulete chì u zitellu sia più tardu imbuveddu di u spiritu di a Cristianità, a Bibbia di u zitellu pò esse un rigalu utili è divertente . Storii interessanti da a vita di i so caratteri, accumpagnati da ritmi vividi, pò serve ancu com'è un fabuloso conte di fata per a notte.

E, sicuru, cù i rigali orali chì sò datu à u christianità, hè cumune di presentà un bouquet di fiori in a mamma di un anne angelu. Se a so figliola era battizata, po ghjunghje u rosi sò secondu u so figliolu hè stà scurdatu-me-nots, anemone, lefties, jacinthi. Ma ancu s'eddu vulete dà l'altri fiori, pede in mente chì ùn deve micca micca russu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.