ModaRigali

Souvenirs da Turchia: u principale hè l'uriginale

Per i turistici, ùn hè micca un paese più attraenti chì Turchia, chì furnisce i so allughjatu cù i cundizioni più cuglieri di u restu, un gran numaru di diversità avventura, abbastanza prusperità demucratiche è, sicura, a più scelta di souvenirs è rigali chì si pò esse ricordati o presentati à amici E parenti.

E scelta qual souvenirs da Turchia per piglià cun elli in Russia, i nostri cumpagnie, primu di tutti, attentate l'alfabbetu è l'articuli di u cuttuni, ricordi di coure è cuir. Turchìa hè famosa per i so artighjani chì creanu ornamenti d'oru bordate disinazioni culuriti nantu à i saris è curani. Interessante hè ceramica è ceramica. In bazaars orientali fabulosi pudete truvà qualse cosa chì vulete, chì cambia a ricerca di ricordi memorable in una attività cusì piacevule chì pò cumpete cun reste di mare.

In ogni modu, tutte e cose hè un pianu di ricordi standard - per veramente sorpresa quelli chì sò destinati per ricordi da Turchia, avete bisognu di travaglià dura per truvà qualcosa più. Per esempiu, pudete attruvareti catresi - i famusi tapitori artigliati turchi, chì i nostri cumpagnie sò cumparanu cumprà in parechje copie in un tempu. I vaghjime cù vignaghjoli sustitevuli quantunque pussibuli attraversà u mercatu, fighjenu à a pruprietà di carpinteri prisenti è micca perde u so capi da a bellezza di mudelli, filamenti multicolori è una varietà di temi, è in un pocu maghjinu pocu pò truvà un pruduttu di biddizza inghjustu, cù una storia originale di i miti lucali E liggenni. Hè una cosa cusì chì pudete veramente un caricastru di a vostra casa è fiertà amparà à i vostri amichi.

Quellu chì prima piglia a Turchia hè literalmente stupidu da una abbundanza di amuletini da l'ochju bè, pinnu solu in i carru, fatti in forma di un patronu di qualsiasi articuli o esse esibiti in vendita è in vendita. Hè un amuletu hè un ochju ovalu rosatu o ovalu, qualchì volta assai grande (sicondu u locu locu, u più grande l'amuletore, u più beneficevule vene), à a grandezza di a guantera. Tali souvenirs da Turchia, sicuru, mirani spavintusi, ma anu un rigalu incredibile espectacularmente.

Dolciumi - altru ricordiu turcu, curatu, ma piacevuli è gustoso. In questu paese, puderanu esse acquistatu diverse "farfantarìi" in ogni passu: cicculata and pistachio Baklava, cunfrute di petali di rosa, frutte cunvucatu, frutti nucelli è una veru fichi di delicatessen creati da limonu, aranciu, fruttu o altre zitellu di frutto sprinkled with coconut shaving - orientale Sweets rahat lekoum. Hè cunvientu chì in u mercatu, i computti sò offriti pacchi di vacuum speciale in quale tutti i cosi diliziosi surveghjanu à un viaghju à a cold Russia.

E un maravigliu maravigliosu, cum'è u tè è un dispusitivu di prenu di té, ùn fate micca solu di ricorderà di u restu stupidu in Turcu cù tutti i so spettaculi è i piacè, ma quandu anu ghjunghje nantu à una sera d'invernu, rinforza a forza è a pazità di mente. U blende di tè si vende cusì cusì diversu chì hè assai difficiulmente d'evaluà u so gustu è di sceglie un particular: hà bisognu à fà tè in tè nìuru è verde, bacca è fruttu, è assai varietà. Inoltre, ùn anu micca scurdatu chì una ceremonia di tè di alta cume si deve esse realizatu da i platti apprupriati, da e tazzi tradizionale di Turcu di tagliu pezzu in forma di tulipanu. Tali ricordi da Turchia ùn devi micca micca nuddu indifferenti, è a so originalità ùn sultantu micca sferisce u gustu di i so prupietari, ma ancu pruvà a diligenza murata da i turisti in u cuncettu cumplessu di elettu rigali per i so parenti in a so patria.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.