ModaRigali

U vostru guida per u Guangzhou: shopping

Numerosa buttreghji è butteghe sò divintati una parti veramente intégrale di Guangzhou. A buttula cumpresa hà acquistatu una pupulanza cum'è a pupulazione chì ancu un perpetu solu a scusa hà difficiule di capiscenu a varietà di merchenzie è e boute. Per ùn esse passatu a maiò parte di u tempu nantu à viaghji di cumportamentu, hè cunsigliatu per cumprà una guida cù u guidatu chì vi dicerà quandu hè più prufettu à cumprà queste o questu pruduttu. In ogni casu, u costu di una guida pò esse un bonu cantu decentu, è se ùn parlanu micca a vostra lingua nativa, avete da cuntà un intèrpretu, chì hè assai prezzu. Per quessa, hè bisognu di piglià cun prudenza prima chì e shopping in Cantone ùn ponu micca diventà un problema cuntinuu. Per fà quessa, a maiò parte di l'imprese viaghji offri pè selezziunà u so propiu bastone chì i servizii seranu ingressu in u costu tutale di u viaghju.

Cusì, shopping in Cina hè basatu annantu à e seguenti categurie di magazzini:

  • Centri di cummerciale Città;
  • Librerie;
  • Centri di i mercati stranieri;
  • I toli lucali è i mercati.

Questa città hè una funziona assai cumunu: pudete truvà prudutti trova di qualchi qualità in a parti in Cantone. U cummerciale diventa una sperimentazione ancu più piacevuli, se ùn avete micca avviate u circondu in a cità nantu à ricerca di u pruduttu bellu. In Cantone, pudete cumprà parechji prudutti di a marca, è un analogia cusì digna, o ancu falsificatu bellu falteratu bellu. In questa cità hè un pruduttu per un billetone di un ingrossu!

Se ùn avete micca soldi per i prudutti di marca, hè cunsigliu per andà à u mercatu di stoccada. Ùn hè micca difficiule da vene à questu, hè abbastante per chjamà un taxi o vai in u metro, ma per esse per e perchè assai periculi chì facenu stranieri, vi definisce ne necessità una guida.

U mercatu di stoccu hè un cunghjettu di edifici sfughjati cù diversi tipi di vestiti è i scarpi, è ogni edifiziu hè dumandatu à vende un certu tipu di merchenzie, perchè ùn avete micca circustratu u mercatu sanu à circà, per esempiu, scarpi novi, perchè tutti i scarpi sò venduti in a stanza stessu.

Altru dettu impurtante chì voi avè da cunsiderà quandu si va à Cantone: cumprà à u mercatu borsu hè pussibule solu se tenete un yuan, è micca nè cartulare di puzzicheghju è micca vendite di dòvi ùn accetta micca.

Se vulete tene una bona risata, cammie intornu à i centri cummerciale locale è aghjunghjenu in i marchi chini. Di sicuru, tra d'elle, ci sò ancu i pruduttivi qualità chì produzenu robani d'alta qualità è eleganti, ma i nomi di e butteghe è i so logoti diventeranu bè à quelli chì ùn capinu micca i marchi di u compratore. In quantu i prezzi di u vestitu, ùn sò micca nudda difesu da l'Europa è u Rughju, ma a qualità di u pruduttu pò esse un ordine di magnitude più basso. Andate à e shopping in centri cummerciale, ùn aspetta micca di salvà, per questu ci sò i mercati di stallati, cusì hè quella chì deve esse in un pezzu - una purse o nervi.

Molte agenzii di viaghju per qualchissia scite chjamanu u viaghju à Cantone un tour di cumerci. In ogni casu, ùn intimi in un passatu piacevule in un ambiente rilassatu. Temperatura sottu à 40 in l'estiu è un grande quantu di persone scurrying around the city quasi a circundà u clockwise - quessi sò i principalu disadvantaggi di Cantone. A cumerci di e cundizione hè bisognu di dumane in cuncentrazione è di crescita inprevedent, per chì prima di andà à l'imbusca cumerciata, pensanu à parechji volte si u ghjocu hè valutu à a candela.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.