Arte e spettacoliArte

Carta di Natale cù a vostra propria manu: cumu a girari un arvulu

New Year - un favourite vacanze di francese generale è i zitelli u mondu sanu. Giustu-vistutu di natale, di cannili, rigali - tuttu ciò chì hè in lea cù issa festa, sempri un surrisu è ricordi voglia. Par la via, i doni genti 'amuri non solu à riceve, ma à dà. È sopra à tuttu pà ciò chì faci a so mani. Hè in stu ricordi embeds un veru sensu, tuttu u cura e amore, bona energia.

Tuttavia, à creà i so mani, un donu impurtante hè pussibili micca à tutti. Stu bisognu è fantasia, è arti, è tempu. Ma pi fari un Present cartolina fatto compru da l 'esercitu di ognunu. À sta fine, ma ùn hè micca necessariu di esse un pro-artista. Hè abbastanza pi sapiri quantu à piglià un àrburu. U nostru classi signore vi aiutà vi à ammaistrà i sta 'arti.

In fatti, u ozzione di quantu à piglià un arvulu, ci hè una grande varietà. Chiddi chi hannu la capacità à piglià, facirmenti se una bellezza puddicinu, asciutti nant'à u nostru primu esempiu. Vi solu arrietta cù acquarellu, o staciuni Guache di grande siti è signaletica - di piccula parti.

Ma quantu à piglià un arvulu di Natale à quelli chì propriu ùn ubbidì à a matita? Assai sèmplice! Please aduprà per issu passu da lezziò passu - è voi vi farimi onuri!

Step una: fà un sketch in

À creà una formi hè listessu à utilizà un capu. Stu strumentu permette à voi à piglià prestu una trianculu iquilatiru è una piccula piazza sottu, cum'è in u mezu di i basi di l 'arvulu di u futuru. Certu, a sta scena, ci deve esse senza linii pisanti. crayon Soft pò lascià solu tracce suttili di l 'occhiu.

Avà cùli trasfurmà in un curripondentzia triangulu àrburu puddicinu di Natale, è u scatula sottu lu - in u fustu. Line sempre deve esse fattu senza pressione.

Step Two: Messa dicurazioni

How to piglià un arvulu di Natale senza joca? Hè prubbàbbili chì qualchissia vuleti à menti. Per quessa, a nostra àrburu deve godi esse studiata! On a cima, in ssi ultimi anni si misiru sempri la figura di un anghjulu. Ma hè, è arquantu difficili a girari, tantu avemu limità u tradiziunale stelle cincu-nutari. È, di sicuru, esse sicuru a "attaccanu" nant'à u nostru collana natale, portraying elli una cullana di Petricaghju sciuma.

Era u turnu di ghjoculi. Comu si pò vede, i dui, ciotola "biccheri" e duie grande primavera, sò fora, in u nostru più. Pudete ripetiri appuntu o cullà cù u vostru propriu versione. Per esempiu, una vera natale hè spessu paratu, cù solu i tori.

Step Three: Details

Sè vo sempre ùn sò un partigianu di minimalisme, vi prupunimu una varietà di school serate nant'à u legnu. Ajouter à arcu, stiddi, canna di zuccaru, è di sicuru sutta lu doni cache di Natale. Utilisazione divintatu parti di la Lingua e la nostra, simboli, cusì ùn vi taliari pretentious.

Quandu tutti li banni aghju trovu u so locu in lu ritrattu, hè pussibili a vecchia P'acchianari a muta di una ligna crayon grassu. Perchè avà vi sò cunvinta in u correctness di u so disegnu, è tù ùn tuccherà nunda à sguassà è curretta.

Step Four: Chì ci hè culore!

A quistione di quantu à piglià un arvulu, hà digià statu risolta. Primurosu, hè necessaria à aghjunghje un beddhu a idda, Trpezarija in uni pochi di lochi splende Sparks è anticarburizing. Di sicuru, pudete piglià u nostru ritrattu di campionu precisa. O vi pò sceglie e so cumminazzioni culore. A sola cosa preferimu noi chì vo fate un culuri virdi a torra di e marrone, - di u fustu.

Incidentally, ci hè un altru grande funziunalità di fà a ornate un arvulu di Natale in una cartolina. Per fà stu, ghjoculi micca tiratu è dispone di appiicazioni tecnulugia. Baddi è primavera, po ssiri tagghiatu fora di carta culurata, o kidnapping di carta-basatu è ghjambi à un trattu è pittatu in legno verde. Beads pò esse sustituita da una ghirlanda di vetru, Peinados, o picculi pezzi, vecchio, u decoru di Natale. In stu casu, a vostra casa-fattu carta di Natale hè un lussu cambiatu uriginale è ancu. Stà sicuru, si farà un mprissioni durata in u tuttu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.