Arte e spettacoliArte

"Cafe Terrace a notte" Van Goga. sonnu Light at night

À l'età di 27 anni, Vincent Van Gogh, pi scappari a purtata di u so diprissioni, si girò a pittura. In 1886 si trasfirìu a Paris, unni studiau stampe è i dipinti di i postimprissiunisti Japanese.

In "Cafe Terrace a notte" Van aux palesa a so nova miluna di la Francia miridiunali. U travagghiu mpurtanti c'èni un caffè, situatu in a cità di Arles, u spaziu di sittembri 1888. , cafes needless di mantene in u 90 è era culurata a gialla, chi nun era, apparentemente, quandu la vita Van Goga, fora di u lume gialli da a notte. Fù dopu rinuminata u "Café van Gogh". So pari oghje, più di un centu anni più tardi.

disegni artistu

U so pianu di Van Gogh stessu discrittu in una lettera à a so surella, Vilgemine: "... A nova ritrattu hè l 'apparenza di un café a notte. On a terrazza ci sò picculi figuri di drinkers. Si copre una lumera gialli grannissimi. Si piazza di luce micca solu nantu à a tarrazza, ma dinù nantu à u pavimentu Planking chì absorbs à hue rosa di viola. Gables di case sottu à u celu turchinu chinu di stiddi. Ma iddi stissi ùn sò neri, è attaque spechju Anjou, blu e viola. Next - un arvulu, verde. In stu ritrattu, ùn ci hè micca a notte nera. Ci sò solu un beddu culuri turchinu, viola, è virdi. Sta luci calce gialli Case Nu circondu pâle grisgiu. Sugnu assai ntirissanti è piacè di girari la notti ci. I subitu capitu quantu à accustà u culore. Hè abbastanza à piglià in u turchinu scuru di, verde, blu, 'nveci di malva cù gustu di rosa. Ghjè u solu modu fora di l 'oscurità di a notte ".

A nova direzione in u travagliu

U stili di u luce "Cafe Terrace a notte" hè una suprana assai urigginali di Van Gogh mentri prima dipintu a prufundità di scopu è usatu culori caldi. Ghjè u primu travagliu in ch'ellu pittatu un cielo. Poi ripitiu lu in la luce "stellato Night u Rhone ', è sempre più tardi cù figure stiddi cumparisce in u" Portrait of Eugene Bohan ". Pittura "Cafe Terrace a notte" ha s'arricchiu u so stile, di legeri, airiness è l 'umanità, puru siddu si tratta pussibule à truvà qualcosa, comu lu sonnu di una nuttata. Van Goga soldu hà purtatu à a creazione di una nova direzione - post-Impressiunisimu.

illuminazione

In u prodottu "Cafe Terrace a notte" dui dominants: kobalt blu notte, cielo, cu stiddi e un lume gialli altura di una lanterna, chì illuminated l 'apparecchiu di muru. Iddu hè non-uniformi. Lighting dà un Care verde, è, arancia nant'à i, cafes muru è trottoir u piastrelle fiancu à u caffè, è ripetutu a li finestri e li finestri di i casi sa crèsia, criannu la mprissioni di na nuttata miridiunali callu. Posa à a tola, luminoso lumera gialli picculu statuette di i visitori in un nùavu russu e aranciu. Iddi sò arregistrati in dì, conventionally, perchè ch'elli ùn sò pripunniranti. Iddi hannu nuddu valuri di nnipinnenza. Iddi ghjustu di crià una tarrazza naturale. Oltri a chiddi pirsuni chi sò nantu à i carrughji in vistiti culuriti. Very culore ntirissanti Piscine scelta. lumera rossa quì è gialli, è rusulinu purplish di a cielo, a notte. A sedia, frombu rossa verde di standing, dopu à un àrburu. È tutte e inseme senza variegation dà un ritrattu cumpleta di a notte.

u celu

Avemu rispundimu: Da a lu celu a notte prufonda. Hè pienu di grande stelle d'oru dannu un lume gibbula chì cade in parechji di li finestri di case. U celu occupa un terzu di a luce "Cafe Terrace a notte". Vincent Van Gogh, dipinto hè cusì chì da hè dura à circà luntanu. U so culore ùn hè uniforme: qualchì volta addiventa blu scuru, qualchì volta lightens. Solu l 'astri cum'è grande, essayer, spumante casca. U so riflessioni trovani u leccia alta di l 'mura un macchi colori bluish è grayish, arricchennula la scelta megliu di u ritrattu.

Cumu faci una nova unu?

Da a cità strasurdinariu, carrughji unpretentious è, cafes artista faci una rialità diffirenti, ca esisti in u so core. "I spessu pensu chì li culura i notti s'avianu chè u ghjornu" - Van Gogh cavallu. "Cafe Terrace a notte", l 'description of chì hè datu, sopra, carattarizatu da u fattu chì i pinsamenti criativu di lu criaturi di un altru mondu và fora di l' pircizzioni di la pirsuna mediu, chi pigghia postu ogni ghjornu nantu a strada, ùn pò vede in lu nenti di novu è pueticu. À Paraphrase di Z, putemu diri ca l 'artista danu à i pittura, "marca lu canciamentu di l'anima." In stu casu, si rifletti l 'ànima di a cità è a notte, senza mancu scinni' iddi stu scopu. Hè à palesu un "parti", irraziunali. Tutti i grandi artistu in lu opere, una siconda è un terzu pianu, chi senza a so vulintà, unknowingly palesani u so nomu. In stu casu, la artista lassatu lu canadese sharpness stu mondu e temperature di a so cunfusioni di a cuscenza, sustituì dulcezza quasi felicità è abbituatu mmiscatu, cumunqui, cun qualchi lu scantu.

Pittura "Cafe Terrace a notte" (Van Gogh), olio su tela, hè in u Museu Kröller Müller, Otterlo (Paesi Bassi).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.