Sport è FitnessSportivi estremi

Caccia per gesanti diventa più diventata

A caccia per u gansu hà diventatu in più in quattri anni. Avanzamente, solu uni pochi di sti pezzi migliori per l'appesu per questi paesi, ma oghje hà pigliatu nantu à scala massiva in certi rigioni.

Siccome avè assai pruduttivi, u gansu vivenu principarmenti in u terrenu pantanicu è in pratos, passendu a maiò parte di u tempu nantu à a tarra. Arrivatu da invernà, si stanni per un mesi in a parti cintrali europea di u nostru paese è in l'Asia, aspittendu à a fini di u winter in u nord.

Caccia per uvizziu ùn esamina micca solu a capacità di sparà perfezziona o disguise, ma ancu certu cunniscenu à u modu di vita di questu pecuri. A gusyatniki sapientiamenti prima osservà u cumpurtamentu di a so prighjò prisenza, i posti di a so mancanza è di u restu, è anch'ellu studiai i percorsi di i scoli. A natura di Russia hè assai diversa, cusì l'intensità di a migrazione, è da questa a caccia per u gattivi, dipende direttamente di u paisaghju è u clima di a regione.

Un locu per un spaziu longu, l'acelli sò scelte nantu à a basa di trè signali principali: a prisenza di i campi, inaccessibilità per una persona è a pace massimu di mente.

Caccia per u gansu principia cù a scuperta di i campi induve sò ingridite. Questu pò esse fattu da a prisenza di litter, tracce o peni. Skradki deve esse furnituatu assai cun cura per ùn esistinu micca nantu à a terra. Per questu scopu, i capanni righjini, chì anu perseguite di piglià u groupe negru cù un scarabeo, sò ideali.

A caccia per un ànecu è l'oca in i lochi di u so volu hè quasi u stessu. Determinà in modu preliminaru a manera di quale l'animali sò mandati per vede da u restu di a nuttata. Assicuratevi è duverebbe elli volanu abbastanza suffertu. Comu regula, questi sò sughjetti vicinu à u duminiu foru o embiu. Assicuratevi èssiri cusì tranquillu, pussibule guardendu a direzzione contru à u ventu.

Dopu tiratu, hè bisognu di seguitarà a preda per qualchì tempu, postu chì ancu un pede di ferita ferita pò volare à dui centu metri, è solu dopu cascà.

U più successu hè a caccia per uvechju cun l'aiutu di una scarabeo o di prufilu. A maiò parte di spessu si ponu spazzulati è dipinti, com'è claramente possibbili imitanti pani veri, cumpresu in granu.

Hè cresce chì a caccia per uvechju hè più produttu in i matinati, quand'elli si vanu à i campi dopu una sera fora à l'alba, ma in certi locali, induve esce assai cattura, pudete sparà u ghjornu. A matina, l'acelli pusteranu per dui o trè ore, poi vanu à l'acqua, tornanu torna. È parechje manni ponnu arrivà in un locu per alimentassi.

U locu più cumuni per l'arrivu di gattivi sò campi cù grani, raccogliri di l'inguernu è i pasturecci cun grassu ghjovanu.

Di genere, l'agenza forestale in u nostru paese da a mità di settembre à u primu di dicembre hà permessu a caccia d'oca di vaghjimu. L'annu di u 2013 hè abbastanza caldu, perchè a stagione di ghjucazione finisci dopu a seconda simana.

Per i vignaghjoli, com'è regula, un rifle cun una lotta terapia è forte è un corpu cù un gran numaru sò usati. Prima di sparà, avete bisognu cù cura à un certu uccelli, senza scorcher in una banda. Hè ricurdatu chì l'olii, anche a lentitudine ingannante, mosche bè cumu. A preda ferita hè stata finita senza abbandunà. Inoltre, per selezziunà l'acchjucchi sparati davanti à a fini di i muntagni estivi ùn sò micca esse.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.