Arte e spettacoliLetteratura

Bondarenko Igor: biografie, attività literaria è suciale

E prototipi di i eroe di i so libri sò stati cunnisciuti à u mondu sanu è glurificonu e persone. Si truvò incù u scontreru legendariu Shandor Rado. Ruth Werner, chì hà travagliatu in u periodu di prutiggiata cù Richard Sorge, accettò in u so appartamentu di Berlinu. Micael Vodopyanov, unu di i primi Héros di a Union Soviètica, era un consultatore per una di l'opere. Piloti, agenziari di sicura, scouts è i publicità suvietichi cumpilate una galeria di ritratti di i caratteri di i libri scritte da Igor Bondarenko.

Bondarenko Igor: biografie, attività literaria è suciale

À a fini di ghjennaghju di u 2014, Taganrog era cuparti di neve. U trasportu hà firmatu, i scoli chjusti, i camions di gasoline è l'auto alimentari stati messi in a strada. A cità sana era pulizziari la neve. Ùn hè statu micca liberatu solu a via chì porta à una piccula casa in u settore privatu. In u spirantatu di l'invernu, i vicinanti ùn avete notte immediatamente chì parechji ghjorni ùn anu micca vistu u persone anzianu chì stava sempre. A porta si spizzava, ma aiutau finu à a fini. Un ghjornu nevicata u 30 di ghjennaghju di u 2014, Igor Mikhailovich Bondarenko, un prubleu minore di u campu di cuncintramentu naziu, suldatu è scrittori davanti a guerra, morse in Taganrog.

Figliolu di l'inimitu di u populu

U 22 di uttùviru, 1927 in a famiglia secretariu di u cumitariu di distrettu di u Komsomol Mikhail Bondarenko, nascìu un figliolu chì fù datu u nome di Harry. Un ghjovanu babbu, ma era solu 22 in questu tempu, dedicò a so vita à a rivoluzione è u travagliu di partitu. Nanzu anni passò l'urganisazione di partitu à diversi imprese di Taganrog. In u 1935 addivintau sicunnu sicritariu di u Cumitatu Cumitati di a cità: hà sopravvissendu a industria di a cità. Sfurtunatamente, a carriera di una ghjovana è dinamica hà ghjucatu naturale per quellu tempu. In dicembre di u 1937, fù arrestatu è dopu una storia suttumette fù sceltu. In l'estiu di u 1938, a mo mamma era arristata, Ksenia Tikhonovna Bondarenko. Igor (Harry) hè stata sola.

Perchè u figliolu di l'inimitu di u populu, una sola strada fù pronta - à l'orfanaggiu. Ma u zitellu hà furtunatu - era stata prisivata di campà da a so prima Anya. Hè 18 anni, è ùn era micca teme à rifarenza un zitellu in a so casa chì fù partutu senza pare. La mamma hè stata liberata trè mesi dopu, à a fini di u 1938, ma pi parechji anni più, ella si seguita sottu a vigilante survitori di i cuerenti "kompetenti".

U ghjovanu prigiuneru N ° 47704

U principiu di a guerra Taganrog, cù u paese sanu hà amparatu da u discorsu di VM Molotov. Men massively stormed the military registration and enlistment office and demanded to be sent to the front. I so domicilii à l'impresa chì cambiassiru à u modu di travagliu di a guerra era occupatu da e donne. I picciotti aiutavanu l'adulti è hà aspessu cunvene una vittoria rapida à i fascisti. Ma u pianu hè stata avvicinendu, è in quandu di l'uttùviru 1941, longu i strati di a cità, partie avanzati di a Wehrmacht marchèvanu.

A Germania rivolta ci vole a manu di travagliu. E persone vinni cunduti per travaglià in l'intrapriżi alemani per famiglie chjuche. Bondarenko, di catorcine anni, era unu di elli. Igor, chì a famiglia era una sola madre, fù pigliata cun ella à a Germania in u 1942. More than 600 persone eranu in u trenu. Dopu, u scrittori riclamatu chì a famiglia era sempre attentiva di separà. I pichjulati di persone recalcitrant personi per parechjimi ghjorni. Ma dopu li guardiani dimissioninu - qualchi di e caserne in u campu foru di "famiglia".

A fabbrica di Heinkel

U campu di cuncintrazioni, in u quandu l'adulescente hà pigliatu, era in l'antica cità tedesca di Rostock. Strictly speaking, u campu stessu ùn hè micca statu custruitu. I prigiuneri sò stati sottumati in un salottu di sport, induve eranu 2 mila bieti di dui tazzi. U rigalu, stuffiness e superpagiamentu rignava quì. Ùn ci era micca un finestu in a stanza. Seis mesi dopu, i prigiuneri fù trasferitu à a caserna.

À 4 ochre à a mane dopu, allughjatu è di roll-call. À 6 ochre a colonna di presosi partenu dopu à un filu di perutu. Finu à Rostock caminava dui uri - 7 chilometri. Ci sò stati numerosi imprese industriali. Unu di elli, u fabbrica d'aviò "Marienė", chì appartene à a spluta "Heinkel", hà travagliatu Bondarenko. Igor era in una crew of loaders. E dopu un attrachente travagliu - torna da dui ori di viaghju à a so caserna. In ghjiru, era armatu guardianu, cani di ovunque morti, fami, malati. È i pipi di crematorium puderanu vidiri da i finestri di a caserna. A ghjente sò parechji anni di travagliu travagliu dura.

In i ranchi di a Resistenza

Cù a vita fora di u filu di lignu pò micca esse reconciliati. Ma a vita si spende ancu in cattività. Igor Bondarenko hà travagliatu in una brigata cun cecchi, pulacchi, francesi. Hà insignatu u zitellu a lingua tedesca. Grazie à questu in u 1943, fù trasfiruta da i pumadori per travaglià nantu à una guàgnita. Quì hà cunnisciutu dui priggiuneri Francesi di guerra chì erani digià in i ranchi di u muvimentu di Resistenza. I rumuri di a scunfitta di l'agrupatu Hitleriani in Stalingrad infrompeu in i mura di campighjà. I cappi si pruvaru a megghiu di purtà a vittoria di u fascismu vicinu. Dui di novi cumpagni d'Igor sò sti ghjente.

Cù l'aiutu di una ragazza russa chì hà travagliatu in u bureau di designi di fàbrica, anu capitu di sapè chì a pianta pruduce parechje per missili FAA. I Francesi anu pudianu trasmette sta infurmazione à a libertà. A serie di incursioni aereo di l'aviación di a Union anu distruttu tutte e piante in Rostock. Duranti unu d'elli l'impresa futhera guasi morse. Aspittau u bumbardamentu in a stazione. U bumbardamentu di u prughjettu di l'aire fattu i so piani - quasi tutti in a stanza era mortu. U nostru eroi sopravvive, ma era sipariu sottu i ruins di i muri. U salvamentu hè statu purtatu da una altra bomba. Sipoltu nantu à u muru sopraviventi, hà fattu un grande piazzu in questu. A través d'stu pezzu u ghjocanu u ghjornu.

Da un prigiuneru di guerra à un omu di l'Armata Roja

Dopu chì i fabbrine aviani eranu distrutti, a vita di i cappialli cancianu. Anu eranu traslassate à altri campi. Questu anu influitu a Bondarenko. Igor, cù un gruppu di presosmi russi era postu in un novu campu di cuncintrazioni. Li Nazis cunsultonu a custruione di un magazinu viotu in una fàbrica di brianza antica non funzanti. I guardi ùn anu micca e so cumpetenze e so cumpitenza assai diligenti - a scunfitta di l'Allemagne in a guerra hè digià viuta. Ntô principiu di u 1945, Igor hà scappatu. Hà fattu a strada di l'Oriente à a notte, è in u ghjornu oculpe in i boschi o case abbandunati. Si manghjò cun ogni pocu di duie, s'acchianava da u focu, ma durò a so pròpia. Una sola notte hè statu espertu da u focu di artiglieria. E in a matina nantu à a riva di u boscu hà vistu i tanke sovietsi.

Senza verificazione, sicuru, ùn era micca. Prestu un recluciu regimulariu si prisintò in a scoprazione regimoniale di una di l'unità avanti da u 2u Front Belorussian. In i battali nantu à u fiume Oder, in u distrughju fascista di u dugout, i scouts truvonu una camera. Nimu hà pudutu piglià ritmi, ma ùn hà fattu scurdassi "appughjatu" unu à l'altru. Ci era questu imagine cun Bondarenko. Igor hà cunservatu a fottografia currettamente - una memoria di u fronte frontiere. A guerra finisci in l'Elba in a pusizione di u mutore di a battezza di u muratore. A Vittoria hè vinuta, ma u serviziu in l'esercitu cumencia. In i boscchi sò stati capunati "lupanu" - membri di l'urganizazione di partiggiani di Hitler, creatu da vie vie è adolescenti. Destruitu l'omini SS non-sacrificati. Prima di a dimovulizazione era sempre una larga 6 anni.

In u novu à u desk

In u 1951, in u culleghju di u culleghju n ° 2 di Taganrog, un studiente emergò da a massa generale di i scoli - Bondarenko. Igor hà studiatu libri e littiratura educazione quasi tutale di u rolu. Prima di a guerra, riniscìu à finisce 6 so classi. Hè statu ind'è a scola d'uttene, l'omu di l'Armata Roja ùn avia micca avutu - era già 24 anni. Passava u currente di a scola esterno. Immediatamenti hà entra a l'Università Statale di Rostov. Hà studiatu curieux, drinking, as if he was catching up on lost years.

Dopu à 5 anni, graduate cù honori di a Facultà di Filoluggìa u ghjovanu insignante Bondarenko à a distribuzione surtite per u Kirgizistan. Dui anni hà insignatu in u paese di Balykchi. In u 1958, u ligame di a rivista di a rivista "Don" in Rostov accede à un novu impurtanti littirariu. I prossimi 30 anni di a so vita, Igor Mikhailovich dedicatu à sta edizzioni.

A piuma hè uguatu di a bayoneta

Cù cumi accuminciò Igor Bondarenko - un scritturi? Per a prima volta, sintia a bisognu di scrive u pensamentu à u front. U papatu puro nantu à a linea fronta era una rarità. Ma in un locu in i ruvelli di una casa tedesca distrutta u truvò u libru di i zitelli. Ellu cuminciò à scrive tuttu ciò chì era successu à ellu in e so pagine. Un pocu incondibule è ingenevutu - avete bisognu di ricurdà chì dapoi u so spalle era incomplete 6 classes di a scola.

I primi publicazioni in u ghjurnale appare in 1947. È mentre studiava à l'università, un libru di sti curtite (1964) hè publicatu. A sperienza sopravvutava duranti a guerra si sparghjera nantu à i foglie foglie. U primu travagliu principalu di a storia "Quellu chì vene à a" Mariin "hè publicata da a pubblicazione Rostov in u 1967. A filicità artistica di u travagliu hè intrenchu cù u materiale propiu. Dopu tuttu, l'accionu hà accadutu in a so fabbrica di l'affari Heinkel, induve u ghjovanu prigiunieru Igor hà travagliatu. A continuazione di sta storia era a storia "U Cundottu Giunellu" (1973).

True, stu libru ùn pudia ancu vede u lume. U manuscrittu, scrittu in u 1969, hà ricivutu una rivista negativa di unu di i dipartimenti di a sicurità statale. Hè struitu di l'usu di l'equipamentu spianche per l'agenzii di intelligenza occidentali. "Cumplicittori" anu vittutu vistu cum'è una elevazione di tecnulugii stranieri. L'autore ùn hà micca accunsentutu cù e rimarche è ùn hà micca riescitu l'istoria. U manuscrittu pusò nantu à a tavula. Trè anni dopu, in una di e reune in l'Unioni di Scrittori, Bondarenko hà cuntatu annantu à questu casu è aghjunghjenu chì ùn sia micca scrittu annantu à questu tema. Unu di i capimachja di intelligenza soviètica hà participatu à a discussione. Dopu avè scupertu in l'essenza di a quistione, hà datu "bonu" à a publicazione di a storia "U Cundimentu U Circulare". Dice adeppu à l'autore, u generale rissi: "U tema hè assai impurtante, è ci sò stupiti in ogni locu. Ci hè quistione - vi cuntattate! "

Dui libri nantu à a principali

A prima parte di a dilugia "A so longa vita" hè apparevuta nantu à i prestiti di libreri in u 1978. Dui anni dopu u novu libru di sta volta fù publicatu. Questa hè a storia di u XXu seculu, scritte per i manifestazioni chì avianu a vita di una famiglia. In parechji manere, questu hè un travagliu autobiografu. A famiglia di Putivtsev, chì a so vita hè traccia da i 1920 à l'anni 1980, hà vivi in Taganrog. In l'imaghjini di u capu di a famiglia, e funzioni di u babbu di u scrittore, Mikhail Markovich Bondarenko, sò chjaramente visibili. U so figliolu, Vladimir Putivtsev, passava à u campu nazi, u sotteru, u frontu - questa sò i passati di a vita dura di l'autoru. Forsi, hè da causa di a so autenticità chì a parazione hà stata sopra diversi reimpressioni - l'eventi scritte in l'avè accumpagnatu a vita di parechje famiglie Sovietici.

Un altru travagliu significativu hè a novella "Pianisti Rossi". In l'opinione di i stòrici di l'intelligenza, questu hè u cumuzzu artisticu più cumplicatu di u travagliu di un gruppu di scoutari illecchi chì anu datu u pseudònimu Capule Roja in u serviziu di cunversione nazi. Per studià u matiu fattu, l'autori visitava Berlinu è Budapest, si ncuntra cù survitori di quelli avvenimenti. I primi lecturi di u manuscrittu eranu l'ughjettu intelligenti di l'intelligenza Soviètica, Shandor Rado è l'agente di intelligenza Ruth Werner. E vantavanu a nova rumanzu.

Ùn sò solu figuri (cunclusione)

A vita di ogni persona creativa pò esse espressa in numeri è frasi seculi. Bondarenko ùn hè micca esvenzione per questa regula. Igor Mikhailovich hà campatu una vita larga è brillanti, u successu è u valore chì si ponu esse summatu assai:

  • Scrivite 34 libri;
  • A circulazione tutta di i so opere publichi in l'Unioni Soviètica hè più di 2 millioni di copie;
  • I libri eranu tradotti in lingue e lingui europei di i pòpuli di l'URSS.

Era ancu membru di u Sindicatu di Giurnalisti (1963) è l'Unioni di Scrittori (1970). Fundò a Cooperativa Editoriale (1989), dopu una di e prime pubblicazione indipendenti in a storia di a nova Russia, "MAPREKON" è di u journal "Kontur" (1991). Più di un milionu libru anu publicatu da l'editoriale Bondarenko. In u risultatu di l'aghjurnamentu predeterminatu è finanziaria di u 1998, l'attività di publicazione fallevanu. Inoltre, Bondarenko stabileru a filiera vicentale di u unione di scritturi russi in Rostovu (1991) è diventò a prima prima. Per un bellu tempou, a separazione esistia solu à a gastru di i ingiu di l'attività edituriale di u "MAPREKON".

Ntô 1996, cambiò u so postu di residenza - s'hè trasfirutu di Rostov à Taganrog. Hè un citatinu onorariu di a so cità nativa in 2007. Editedu a terza edizione di a "Enciclopedia di Taganrog" (2008). Ma hè pussibile avè evaluatu l'scrittore in scogliu stampatu è per anni?

30 di ghjennaghju di u 2014 in Taganrog hà mortu l'autori, chì ùn avianu micca tempu per finisce u so ultimu travagliu. U cineurista "Whirlpool" era a continuazione di a "Dunque una longa vita" dilogy. A vita chì s'hè lampulatu durante a bracera invernata ...

PS L'ultima voluncia di u scrittori ùn hè micca fattu. Igor (Harry) Mikhailovich Bondarenko hè legatu per dispelisce e so cendri nantu à l'acqui di u Golan Taganrog. Hè intarratu in u cimiteru Nikolaev di Taganrog.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.