DrittuState e lege

U stemma e bannera di Islanda: un brevi a storia

Iceland cumenciu ci venenu da migranti da Norway. Avemu scappò à l 'isula di abbirsari èranu di u dopu u rè di Norway O, chì ricusò di prupone à u so duminiu tiucrazzii. Populating u paese, migranti tinutu u so Tissu suciale, furmati in u "èbbica pri-statu." Tutti i materii sò usi incù da l 'assemblea naziunali o ind'a cumunità tribali. Per quessa, a ddu tempu, u paese avianu nuddu cuntrollu di u centru, è dunque ùn ci era mancu bisognu di sti sìmmuli di lu putiri statali, comu lu stemma e bannera di Islanda. Sta forma di cuvernu prisenti finu à u principiu di u XIII seculu, quandu Islanda ricunnisciutu internu cum'è l 'auturitati suprema di prima Norway e poi lu Re Danese.

A prima minzioni di araldica qualificà à u medievu. Allora ch'elli èranu na giacca persunale di braccia, accurdata à cavaleri Icelandic seguitatu e cunfraterne, ca era china di li poi Islanda. U stemma di bannera e usatu à tene l 'animali ritrattu (falcons, orsi pulari, etc.), impuri chi stati cridutu à difende u cavaleri.

À u listessu tempu si vede un elementu prisente Plumage, è à l 'attuali simbulu statu, û schitonositeli-spìriti, parenti di u tuttu di Islanda: un acellu di giganti, un toru, un dracuni.

Prima li vrazza di Islanda

Migrà a prima stemma ufficiali di armi di Islanda datata à 1265-1285 anni. In Atlante Plumage di u tempu chidi lu stemma di lu Re di Spagna, è in fatti una di l'armi di lu munarca Norwegian à i quali u Icelanders fidiltà ghjuratu. Coat rapprisenta lionu rossu cù battagghia piola nantu à u scudu. Dinù, hè chjamata a è scambiatu u caratteru di u dopu Norway cu colori sustituitu da u so Capitulo. Cosa hè la bannera di Islanda hè in stu periodu storicu, micca sempre reliably stabbilutu. Appartenini à i segni, trovu in Islanda ùn hè esattamente pruvati è cuntruversu à mezu à i sturiani è araldica.

Cod nant'à l 'armi di Islanda

Migrà lu primu usu di lu so dda una maghjina di dec cum'è un simbulu di Islanda accuminzau marcanti palumbo e hannu a so attività in stu paese. Per a prima volta fù trovu sta imagine supra un bordu à u manuscrittu, rilativi a lu 1360, e poi vinni usatu comu u simbulu di tutti i ducumenti medievali. Figure dec vinni usatu comu na bannera di Iceland, o micca, à u prisente tempu ùn hè crià i sturiani.

A pesca era mustratu à una antica persunale di u rè Danese, cci pruponemu di u guvernatore di a Corsica. Unu di sti antiche argentu raffigurante la curuna e C cod su cumparisce à u Museu di Corsica.

L'usu di stu pisci comu nu simbulu naziunale in u tempu di avia 'na bona raggiuni. Cod hè u pesca è Poni lu Indian, è u so aspettu di l 'armi e sigilli pari quasi raggiunevuli. U segnu riali Danese un simbulu di Islanda durò finu à a prima mità di u 19u seculu, dopu fù sustituitu da u imagine di un falcone.

U stemma di lu Regnu di Islanda

In ottobre 1903 da u dicretu di u rè Danese addivintau lu simbulu di un falco nant'à un fondo, turchinu. I residenti, videndu lu cum'è un simbulu naziunale di più degne di lu pisci asparagi. Stu acellu fieru fù applicata è la bannera Royal Islanda. Ordine di u falcu - À u listessu tempu, fù stabilitu u abbianu statu più.

u Republic of Islanda

In u 1940, Girmania nazzista occupatu Denmark in piena. A la fini di la guerra, e truppe Islanda occupati la cualizzioni Anglo-americana è u Cunsigliu Naziunali tinia un referendum, un Islanda indipendente statu pruclamatu una ripublica in ghjugnu di u 1944.

Hè statu decisu a rinunziari a la curona di u simbulu statu, ma tene u elementi fundamentali, comu nu scudu è spiriti Camp. U lucida vulcanica, piastra fù sceltu cum'è u fundamentu di u simbulu.

Difatti ntirissanti: quandu ragiunate u ozzione per una nova stemma di autorità l'ripublica cunsultò un prufessiunale araldica Vatican. Ma ùn era tantu chiffari cu lu sviluppu di la giacca nova persunale di armi di u Spurs è Bishops, chi mancava un casu à creà un simbulu di u mondu statu.

bannera nazziunali

"Kvitblaun" (Isl. Hvítbláinn, chi significa "white-blu") hè u prima, bandiera, naziunale hè un rectángulo cù un fondo, blu scuru e croce bianca. A lege di u paese à avè u so propriu, bandiera, cunfirmatu da un decretu di u re di Danimarca, 22 di nuvèmmiru, 1913, è digià 19 ghjugnu di u 1915, u tribunale suprema (Althing) hà assicurati una lege chì definisce u ochju di la bannera di Islanda. A croce bianca statu aghjuntu unu di più interna, rossu. Ricunniscenza di suvranità Danese in u quadru di l'Unione Europea hè accadutu in 1918, è February 12, 1919 da un decretu di bannera ufficiali di u rè l'di Islanda statu aduttatu. Dopu à l 'dichjarazione di la ndipinnenza in 1944 ùn hà succede cambiamenti, bandiera, corsi, solu u culore, fondo, già notti. Figure rifletti la tradizzioni Scandinavi, è hè dirivatu da u mercu statu Danese. U culore rossu nantu à u conta u fattu chì u paese hè stata longa un prutitturatu di Denmark. Biancu e blu, sò tradiziunali è sò sìmmuli di l 'èbbica di l' Silver latra.

Also, bandiera, assuciata incù i paisaghji Icelandic: rosso - hè u focu, di li vurcani in Islanda, bianca - neve è turchinu di ghiaccio - acqua di lu Uceanu Atlanticu, attornu a l 'ìsula.

colori naziunale

In agghiunta a naziunale, ùn ci hè la bannera statu di Islanda, chì hè carattarizatu da a prisenza di u triangulari, cut-out at a fine senza. A durata di u campu di turchinu nantu à u parti senza di i più cà trè volte u larghezza. Ghjorni, mittennusi ubblicatoria di bandiere naziunale è statu sò difiniti da una lege spiciali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.