Publications è articuli scrittiA puesia

Biography Krylova I. A. Life è Work di u famosu fabulist francez

Biography Krylova I. A. messe in muvimentatu Moscow, induve l 'avvene scritturi e fabulist francez nasciu 2 (13) February 1769

zitiddina Krylov

Parents Ivan Andreyevich avianu a passari friquintimenti da a unu locu à un altru. In l 'internu di l' assartò viddanu guidatu da Emelyan Pugachev Krylov cù a so mamma era in Orenburg, è babbu l 'avvena di scrittore era un capitanu in la cità Yaik. U nomu Andreya Krylova ancu citatu in a lista pugachovskom su attaccari, ma furtuna per a famiglia, ùn hà ghjuntu. Però, dopu un pocu Andrei Krylov mori è a famiglia hè sempre pocu, o no money. madre di Ivan furzatu à travaglià in i casi di la genti ricca. Krylov stessu travaglià in un 'età assai principiu - l' età di nove. Fù a permissione per un picculu pisata a riscrìviri di l 'artìculi los.

Next, lu picciottu era struitu in la casa di u N. A. Lvova, u famosu scrittore. Ivan studiatu cù i zitelli di signore, ncuntrau cu artisti e scrittura, ca spissu vinni a visita Liòpuli, à sente à a so cunversazione.

A causa di qualchi educazione fragmentary dopu scritturi cunfruntatu cù parechje difficultà. Tuttavia, più di tempu ch'ellu era capaci à amparà à scrive, di allargamentu di mudificà u so orizonti è ancu ammaistrà la lingua taliana.

Li primi tintativi di scrittura

A nova tappa hà iniziatu in la vita di u fabulist francez siccomu la famigghia si trasfirìu a St. Petersburg. Biography Krylova I. A. duranti stu pirìudu è particularmenti ntirissanti, perchè ghjè a stu tempu, era u so primi passi nantu à u chjassu littirariu. In la matri capitali fabulist francez sittintriunali si n'andò a risolviri u scopu di Pensioni, ma i so sforzi si stende.

Krylov sè stessu, senza dinunziatu tempu in vanu, hè almanaccatu à travaglià in a Office di a Càmera Treasury. Tuttavia, los ufficiali ùn sò troppu n'accupava di lu. Quasi tuttu u tempu senza ch'ellu dedica u studi littirari, dû tiatru, principia à cumunicà attentamenti cù u talentu atturi bè cunnisciutu-, oltri P. A. Soymonovym, diritturi di lu tiatru.

Puru doppu la morti di la matri di Ivan passioni arrestanu li stissi. S'è avà u futuru fabulist francez difficultà: si devi fighjulà fora di u so frateddu minori, chì fù manca à a so cura.

Biography Krylova I. A. à u 80-IES. - una cuuperazione custanti cu lu munnu, di lu tiatru. Duranti stu pirìudu, fora di i so mani, lascià lu Pagliacci di l 'opira "Kofeynitsa", "famigghia Mad", "Cliupatra", oltri a cummedia, dubbed "U scrittore in u verso". Nè fama nè u tempurale quì sottu è di sicuru ùn purtà. Ma Krylov dirittu à raghjugna u chjerchju d 'amichi di scrittura St. Petersburg.

U giuvanottu face sottu à u so cantu una dramaturgu pupulari e difficultà à aiutà Knyazhin Krylov prumove più successu sò òpiri. Però, l 'Ivan Andreyevich micca solu nun sta' aiutu, ma dinù ferma ogni rapportu cu Knyazhinym, e poi scrivi a cummedia "Pranksters" in u quali ogni pussibbili manera di fà piacè di u dramaturgu è a so moglia. U Populu ùn hè micca stranu chi u assai row fu canciatu di scena, è u autore hà rilazzioni ascella cù scrittori, e lu tiatru directorate, attraversu cui li travagghi foru misi supra lu palcuscenicu.

À a fine di u scorsu Krylov hè vuluntaria à pruvà a so manu à ghjurnalismu. A rivista "U Spagnu Watch" di i so canzoni publicatu in 1788, ma dinù vai cundanna. Dopu à quessa, Ivan Andreevich dicisi à impegnà in la publicazione di a so rivista ( "Mail spìriti") chi andat per ottu mesi in u 1789 ", impuri Mail" hè à forma di currispunnenza fata-fola caratteri - dwarfs è wizards. L'autore prisenta una sucità izobrazhnie Caricaturas a ddu tempu. Prestu, però, la rivista copre a cinsura, spieghendu chì u mette in avia solu 80 abbunati.

Dapoi u 1790 Krylov fù ritirari, è tandu cumplitamenti cunsacra à travagghiu littirariu. A stu tempu lu biografia Krylova I. A. hè pussutu ntrizzati cù i chjassi di a vita Bastianelli autore - A. Klushina, P. Plavilshchikov è I. Dmitriev. Ivan Andreyevich corre u stampa è cù l'amichi, accumincia a pubbricari la rivista "L 'U" (poi - "St. Petersburg Mercury"). In u 1793, l ', rivista fù infini chjusu è l' ali, per parechji anni lassò la capitali.

In u serviziu di Prince Golitsyn

Sinu à 1797 Krylov stà in Moscow, e poi si metti à marchjà u paese, firmannusi a casa e terri di i so amichi. Francese fabulist statu sempri Gruppo fonti di rèdditu, è di qualchi tempu trovu preziosi in ghjochi carta. By u stradellu, Krylov fù cunnisciutu com'è u jocaturi assai successu u traccia di tradimenti.

Prince franc Fedorovich Golitsyn cunfidenza cu Ivanom Andreevichem, uffertu à esse u so maestru in casa è secretariu persunale. Krylov stà in tarri di u principe, nant'à u territoriu di a pruvincia di Kiev è hè impastughjata in littiratura e lingue cù i figlioli di i nobili. Quì si scrivi gata di scena un sistemu in casa teatru, oltri maestru di i ghjochi aptitude su diversi strumenti musicali.

In 1801, ci cullate à u tronu, Alexander I, chì avia granni sicuru in u Golitsyn è ellu numinatu Livonian Cuvirnaturi-Ginirali. Krylov, a turnu, dà u locu l 'ufficiu di cuvernu. Sinu à 1803 fabulist francez travaglià in Riga, è tandu si stalla à u so fratellu in Serpukhov.

gloria criativu

Creatività è biografia Krylov divintatu soprattuttu ntirissanti picchì ddu tempu. Infatti, in stu pirìudu, lu primu pezzu di Krylov ( "P") vainqueur u cori di u pubblicu, è danu a riescita longa-lingua di l 'auturi. Si dicisi à cuntinuà a so carriera littirariu e turnau a St. Petersburg.

In lu 1805, Ivan A. indiatu I. Dmitriev, pueta di talentu, a so prima traduzzioni di favuli. Addiventa chjaru chì u scrittore chì trova u so veru chiamari. Ma Krylov, parò, pubblicatu sulu tri favuli è torna à u dramma. U prossimu pochi d'anni sò stati amicizzia particularmenti ridditizzia supra a 'stu fattu. Krylova sapè è assaghjà 'amuri d' arti tiatrali, e la cummedia "Fashion Shop" statu amparatu ancu à i tribunali.

Però, l 'Krylov hè assai cummuventi luntanu da u teatru è vsroz interested in traduzzione è scrivevanu a so favuli. In 1809, si pò vede nantu à i scaffali di a so prima racolta. Pocu à pocu u numeru di i prudutti crisciuta, pruduttu novu cullezzione, è in u 1830 hè digià fatti 8 volumi di favuli di Krylov.

In 1811, Ivan A. addivintau un membru di l 'Accademia Russian, è dodici anni dopu ricevutu da i so medaglia d' oru per trasfurmà in literatura. In 1841 Krylov numinatu dipartimentu academician di lingua e letteratura russa. Siccomu lu 1812 lu scritturi agiscenu cum'è una librarian à l 'Imperial Public Library. Krylov riceve dinù na pinzioni di i so servizii à a litteratura Russian, è dopu à vosmitomnika fora Nicholas I cresce i ritirati volte è appoints u cunzigghieri statu scrittore.

Winter 1838 Petersburg cù u rispettu è sulinnità suppurtatu a celebrazione di u cinquantième anniversariu di l'autore criativa. By issu tempu, Krylov avianu digià messi nantu par incù u clàssici di litteratura Russian - Pushkin, Derzhavin, Griboedov. Recenti Fable di Ivan Andreevich statu traduttu in più di 50 lingue.

ùrtimi anni

In 1841 Krylov retires è settles su Vasilevsky Island, di campà in pace, per a so piaciri. U scrittore hè sempre stata micca aveuglement Mangiare e si trovani à u lettu, per via di ciò chì certi chjamò un manghjone e lagnusi.

Tuttavia, nzinu a l 'ultimi ghjorni Krylov travagliatu nant'à un novu cullizzioni di saggi. Iddu murìu 9 (21) nuvembre 1844 in St. Petersburg da puntura foru tinuti.

facts, Interesting circa lu scritturi

Ci sò parechji custatti ntirissanti da u biografia di Krylov, si tene à mente a stu articulu. Per esempiu, quasi mai fabulist francez micca girl e nun mancava un uccasioni di fà piacè di àutri shortcomings.

Compiu ch'ellu fù, camminare, lungo la terrapieno. Vidennu la figura massiccia statua di un vìacchiu scunnisciutu, i studienti vacationing accuminciò a ridiri, dicendu: "ci hè una nuvola." Météo passatu elli, Krylov arrispunniu tranquillamenti: "... È u cantucci zakvakali".

Un altru còmicu bellu successu cù Ivanom Andreevichem in u teatru. U so prossimu, hè assai vanniaturi solare i so pedi, in tempu di a musica, ancu di sang longu. Corsu abbasta Krylov dissi: "dixendu" prossimu offisu lu scritturi dumandatu s'idda appartene à ellu, à l 'ali, ìronicu dettu chì hà dettu chì "à ammaistrà u stadiu, chì impedisce ch'e da a sente à voi [u prossimu]."

Indicativu, hè un còmicu successa dopu à a morte di l'autore. Pacà u tributu à Krylov, lu Conti Orlov, l 'anzianu numeru dui omu dopu à l' mpiraturi pirsuna purtatu u fabulist francez càscia incù i studienti strasurdinariu, nzinu a lu carru fùnibbri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.