Arte e spettacoliUmorismo

"Azazaz" - chì hè, chì significava è cumu si pareva in u discursu?

Per dumandà una quistione relative à a parolla frecuentemente occurrente "azazaz", oghje solu e persone chì averebbe maestru di Internet pudete. I ghjovani, chì fannu sta parola in u mondu, sò perfettamenti ben gestionati: anu utilizatu cumandamenti, capisce è accetta. Ma tuttu ciò chì hè necessariu esse definitu: "azazaz" - chì hè, chì significava è cumu si pare in u discorsu?

Signs for transmission

L'apparizione in u mondu VKontakte hè stata cun l'entusiasmu di i ghjovani. Ma, per u so disprezzu, in prima in questa rede social ùn ci era micca una funzione chì permettenu permette smilies in i cumenti - rossi o tristi carchi, chì mostra l'intantu di l'scrittore.

E dopu l'utilizatori (in a traduzzione di l'utenti inglesa) accuminzanu a circà un modu da stu situatu. I so ànimi anu stati capunati, usendu un panellu di signalli, questu, usendu un colon, un gudu è un corpu. Hè stata a stata di facci, ghjustu à u so latu. E da chì parò hè adupratu da l'utilizatore, u mo senture di l'autore di u messagiu dedisi di:

  • :-) Spressione un sonne, piacè;
  • :-( mostra a dispiace, u scuntentu, a tristezza.

Pianu pianu, u gufano, un colon, hè statu abbandunatu, saldannu solu parentesi. Avà u numeru di presagni dopu a dichjarazione u determinate u livellu di l'umore di u scrittore. L'altri pudianu esse limità à una parapente, e l'altru è una docena ùn era micca abbastanza - ùn pudete micca ammuccià u vostru temperamentu in a butta!

Internet slang, chì determina l'animu

Uttenimenti temperamentali di l'utilizatori accuminciaru a ricerca per l'espressioni comu "rzhu, ùn aghju micca!", "Sò ghjutu sottu à a tavola da stu video!", "Ahahahaha!", È altri cusì. In cunnessione cù u fattu chì l'estrudu di Russu da parechji ghjovani russi è cunzidiratu un affari d'interessanti è innecessariu, è a capacità di cliccà nant'à u teclatu addivintau una priorità, assai prestu ci anu parechji analoghi comu "rzhunimagu", "japatstol" è "azazaz".

Chì qualcunu di sti "paroli" significa chjaru è senza esplicazione - risati, fun, risati. E anu usatu micca oghje micca solu da i ghjovani o di l'ignorante in grammatica, ma da parechji utenti, cumpresa l'autori littirariali - quandu, per divertisce, quandu si avvicinavanu più vicinu à l'audienza, è quandu hè solu per piacè fate cusì à a to stima d'autore: Pò esse pudè scrive è correctament, è in u vostru parolle, "in un Albany", ma puderete micca scrite per qualcosa!

Ma quantu era questu, è u principiu di l'aparicio di tutte sti paroli (è "azazaz" in particulari) hè un - hè a sustituzzioni di emoticon riri.

Cumu ghjustizia cumu ghjustizia di Internet

Ci sò altre manere di prisintà in e parole in Internet:

  1. E parolle aggressivu quandu i tagghanu cù u cutru, per esempiu, u teclaticu - teclatu; Spoki-noki - bona notte; Registered, registered - registered; Mother - motherboard.
  2. Ci hè una sostituzzione di parolle per a similarità in a pronuncia: e-mail-soap.
  3. Ci hè una strada di sigurta pè espressioni straneri: IMHO, LOL.
  4. Molte parechji esprissioni è e frasi anu da u analfabbeta: più - più; Gloza-occhi; Right now.
  5. Una varianti interessanti di l'urìgine di i parolle per u typos è listi di l'utilizatori di Internet: "azazaz".

Chì ghjè - "azazaz"? Un errore o un typo?

Cume presumibule, a prussimità di e lettie "x" è "z" in u tecktonu servitori u nàscita di a prima parola "azazaz". Chì ghjè sta - un typo? A maiò parte di tuttu, cusì hè. Ma, avèndulu dettu l'interlocutore in lezziu di l'Internet una nova parola, l'utile emprudenti hà pigliatu à u serviziu. E già a dumanda: "azazaz - chì hè questu?" U ghjovanu ùn esiste micca, perchè hà occupatu fermu u so fogghiu quì.

E sottu grazii o ridículu ridículu o ritratti, dopu à una anecdote o una storia di a vita, ci hè spessu un commentu in quale l'utilizatore si pari di riri cù prizyukyukivaniem ... Orse ùn riri solu in tuttu, è pruibisce, è indicanu chì l'umuri ùn E micca l'umuri, è cusì - una falsa ridícula?

Molti parechji dicenu chì "azazaz" hè una lacada. È sò ghjustu, perchè "lalka" hè un derivativu di "lol". Ricivutu da l'inglesi risuscitatu (forti, risu, risu) risintendu i primi lèttere, a parola "lol" hè intimata da a diversione è a risata. "Lalka" hè cum'è una caricia diminutiva di "lol", chì hè, u listessu risu, ma comu stupidu, micca seriu. Ma quale saldarà chì u sonu di "azazaz" pò esse ghjucatu per divertisce, per una società o solu per rispettu?

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.