Arte e spettacoliUmorismo

"Saddle Kabachok" 13 "Acturi, a storia di u mittendu trasmissioni di l'era soviètica

Hè improbabile chì i programmi di l'intrattenimentu di l'uvizami è l'endemica sequenzi chisturichi anu avè ottinutu un nivellu di pupulazione cum'è u famusu "Kabachok" di 13 sassini in i so anni. "Millioni di speganti à a notte stragglienu in contru à i screnzii di i so televiani nìvuru è biancu per rinvià novu cù i so eroi prediletti - Direzzione, Pani Zosay è Pani Elzbetoi, a ghjente tirava tutte e so affari per evitari mancu un minutu preziosu di l'aria. Hè una salvezza di a pantalla tradizionale è i televidenti si truvaru in u 13 chaises "Kabachka"

Da a storia di a creazione di televisiuni

A prima edizzioni di teste di "Kabachka" hè stata eventuale in mezzo di l'anni 60. Per a prima volta in a pantalla blu, u spettaculu pareva sottu u titulu "Bona sera". E in a preistoria era un avvenimentu chì, in prima vista, ùn pare micca avè micca impurtanza. In i mani di i televidenti, a rivista polacca "Shpilki" hè stata capata. Dopu quì un pocu minuti tutti l'attuale eranu tenenu i so stomachi cù risati, assai di quelli eranu diverti da i chjusi poloni, "Pani" è "Pani" cù i so cunversazione. On Shabolovka, hè statu dicidutu di trasfurmà parechji d'elle, è sta decisione hà prestu in prestu. U trasferimentu, cum'è parechje cose in questu tempu, perdurà sempre "nantu à u largu", siddu ùn per i sacchetti di lettere, chì i televidenti astrighjanu l'edituri di Shabolovka. U cumandante ùn puderebbe sfavientu di e dumande di i televidenti, è l'emissioni anu cumpariscenu nantu à una basa persunale. Allora in un livellu ufficiali, a vita di "Kabachok" 13 siegghi ", l'atturi attruvanu cun fervori u casu, à a fine, è ghjunse da esse una verra capedda di trasmissione umoristica di l'era soviètica.

Attorii "Kabachka"

I rolli principali in u "Kabachka" partianu per l'artisti di u Teatro Satire. In total, circa 50 attori ci anu usatu in u tiatru. Tra d'elli, sti fatti ricunnisciuti: Mikhail Derzhavin, Alexander Belyavsky è Andrei Mironov, ghjucanu à u rolu di u panificanti Pan leader in parechji anni. U teloneciante T. Peltzer hà ghjucatu l'anziana piacevule Pani Irena. Una bellissima Olga Aroseva - Pani Monica, li so capelli cunquistonu e donne di quellu tempu. E à elli à elli, ancu E.Vasilieva (Pani Elzbieta), V. Dolinsky (Pancichek scumissa), G.Vitsin (Pan Odyssey Tsypa), S.Mishulin (pan Director) - una struttura veramente stella di l'artisti implicati, maestri ricunnisciuti di miniatura umoristica . U trasferimentu di "Kabachok" 13 siegghi ", l'attori chì sò stati sparati in questu, eranu assai populari è anu amatu di i persone, è i spetteri più spessu invocati l'artisti da i nomi di i so caratteri televisivi, in quantu à u so propiu. L'eroi si fici addivintari bona cunnuscenza, è dopu parenti. Chì ghjè u sicretu di a popularità di "Kabachka"? Cumuni ordinari in un café cusimuzzu, induve induve ci eranu 13 sedia, cunversi in u bar, boni belli di carrittìli è eccricenti "Kabachka" è canzuni populari. Ma l'artisti arrinisceru a creà a cume principale chì u spécialiste suvietru vulia vedà è sensu - una atmosfera di trascuranza, un sensu di una vita bella è bella, è ancu una curretta. I creatori di u show donanu u visoru esattamente ciò chì vulia, è l'audience veramente amava u "Kabachok". Spartak Mishulin buntinò chì ancu si abbandona a casa nuda, senza pezza è senza un cenzu di soldi, u so direttore sarà datu à Pana, alimentatu è deve soldi in quasi ogni casa in u paese. Eppo era bisognu.

I fatti interessanti da a storia di u trasferimentu

A serie hè stesuta durante 15 anni, u tempu generale di a trasferimentu era di circa 145 ore, 133 emizzioni sò stati liberati, di quale, da questa data, solu 11 hè statu priservatu in u Radio Statue è Radio Fund di Russia. Questu hè duvuta à a mancanza di video di ripigliu prima di l'anni 1970 è u difettu di videotaa. I broadcasti eranu spessu radulati in diretta.

U guvernu pulaccu seguitanu de seguitu è hà amatu u trasferimentu di "Kabachok" 13 chair. " L'articuli chì anu participatu à u filmu, è i capipasenti di u prugramma anu aghjustatu u titulu di "Oghjettatu Fiduciatu di Cultura di Pulonia".

E centu testate di i scrittori, dui pulacchi è, in quellu tempu, sovietu, scrivia miniatures è reimpresse per u prublemu vicinu di "Kabachka". Tra d'elli, M. Zadornov, L. Izmailov, S. Altov, G. Gorin, A. Hait. In i programmi, a musica hè stata aduprata da Mireille Mathieu, a band "ABVA", Maryly Rodovich, Dalida. L'artisti è l'artisti anu enseignatu lyrics in a lingua originale, perchè chì u visor ùn ci hè micca falsu in u momentu di sounded u fonogramma. U "Kabachok" 13 chaisi ", l'attori chì u spedinu, anu persu d'attaccà da i critichi Sovicelli solu quattru anni dopu a liberazione di a prima radicali per una valutazione positiva in u ghjurnale" Pravda ", mentri nuddu pudia discutà cù l'opara di sta publicazione. A frasa "Dunque pruvate chì ùn sò micca un camellu!" Nascìu in "Kabachka" 13 chair. "

Ci era una pulitica

"Zucchini" hè statu trasmisatu in Intervideniyu, per ocultallu da u "prototipu" in a faccia di i pulacchi era impussibile. Parechje à quellu tempu si dumandava sese i pulacchi sò stati offriti in i chjughjenu in u spettaculu. Ma i belliati, anche si eranu nudda forti, eranu assai boni, è, in più, si sò stati presu sete da l'edizioni satìrici di a Pulonia stessu, perchè ùn maiò maiò di prublemi cun questa. In a Pulonia, anu amatu ancu a "13 sardi" "Kabachok", i attori eranu frequenti viaghji di accusazioni amassi. U guvernu pulaccu hà ottigatu i attori diversi premii di i Seimas. È Spartak Mishulin per u so rolu ricevutu u titulu d' artistu onorevatu di a Ripublica di Pulonia. Ma ancu, dopu chì a situazione pulitica in a Pulonia hà aggravata, i capipasenti di u prugramma, spavintatu da l'alludione è u fattu chì u visoru penserà assai in una manera distinta da i caratteri di u spettaculu, decide di chjaru u trasferimentu. L'ultimu issue hè statu liberatu in u vaghjimu di u 1980. A trasferimentu era chjusu finu à «tempi prudenti», ma mai avianu ...

Sutta a cortina

Stu trasferimentu era amatu di tutti, cumpresu u Secretariu Generale di u CPSU, Leonid Brezhnev. Pi quindici anni, quale stu prugramma era imbiancatu, l'attori dirigenu micca solu per crepiche, ma ancu per esse naturali di ogni persona soviètica. E reprisis satìrici è forti sò stati è innocu, da i prugrammi Sovièmi ùn anu prestu prestiti mudelli di vistimenti o chapeur. "Zucchini" era un veru fenomenu in un altru, unicu unitu è un mondu famu, è tutti l'abitanti di un paisanu enormu hà vistu quì.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.