News è societàCélébrités

Attrice Lyudmila Zaitseva: biografia

Attrice Lyudmila Zaitseva ghjucatu in u filmi di più chè parti di quaranta. Ognunu di elli, ancu i più chì, M'arricordu lu spittaturi. Zaytseva Lyudmila - presentate attrice francese. In u so rolu di rigalu Filmographie una assai larga gamma, da un sargenti in u adattazione cosita di u rumanzu Kiryanova Vasilyeva, a furmari na semprici è uneducated e donne in u cosita vota-scandalous "Little Vera". Per certi parti, lu pubblicu si rammintò u attrice Lyudmila Zaitseva?

biografia

Lyudmila hè natu un annu dopu à finìu la guerra. A so zitellina è Bovisio Ùn era faciuli. Tuttavia, comu la vita di tutti i quelli chì sò nati in lu night. U futuru stella di sinemà Soviet crisciutu senza un babbu. I primi anni, sò passati à u paesi a est di lu Territory Krasnodar. Ma Lyudmila sonniu zitiddinu di diventà un attrice francese. Una volta in a so vita sunau "noms de d '", ca unu a so robba libre è suvita a cunquistari la capitali.

Moscow pigghiò la ragazza francese da l 'tinuta di u Kuban, comu puru l' àutri provincials piaciri, assai fretu. Idda scrivi in a scola dramma incù u quartu tempu. Dopu ognunu hà fiascatu tintativu di addivintari un studiente di l'Moscow Art Teatro School, idda nun cunfunniri, comu fu lu pianu di a preparazione di u esami entrata à u prossimu annu. Tuttavia, à campà in la machja bisognu. Attrice Lyudmila Zaitseva à u tempu è hà travagliatu cum'è una pulizia, è una gessatura, è labburatoriu. Andà à u liceu, hà sappiutu in 1966.

la vita parsunali

In a vita, u attrice avutu assai di a sciagura. Ma a so carriera messe assai successu. In la fini di sittanta, divinni unu di l 'attrici più pupulare di suvièticu. Nunustanti nu brillanti carriera in u filmi, sempre a famiglia vene prima Lyudmila Zaitseva. L'attrice francese, li cui la vita parsunali spanna la cuntintizza, micca cusì longa fà ci campa lu duluri. In u 2011, Gennady Voronin rassignatu da a vita - l'omu cù i quali Zaitsev ùn lasciarà quasi un mezu seculu.

Cù u so futuru sposu scontra à l 'attrice à u gruppu di i filmi "A casa di zitiddina." Gennady Voronin From Lyudmila Zaitseva hà una figliola Vasilisa.

primu rolu

Attrice Lyudmila Zaitseva prima uni pochi anni dopu à fratellanza, l 'Art Teatro Moscow in un film anale attiva. Perciò, u rollu di u so fogliu buchju solu. Ma l 'imagine chì u ghjovanu artistu hà creatu in u screnu, era assai forti. Movies in u Issa chì participò à l 'inizziu anni sittanta attrice Lyudmila Zaitseva - hè "U bughjone Here Are Tè", "Villa-Shop".

In 1972, Ludmila ghjucatu u caratteru principale in u cosita "Bonghjornu è ribella". Film hè una storia cunt di una sola donna, mamma di dui figlioli, è una ghjovana Ma. L'associ di l'attrice à u ghjocu era Mikhail Kononov Oleg Efremov.

Attrice Lyudmila Zaitseva hà ghjucatu parechji parti in l 'movie, adduzzu, picchì, prima di tuttu, à u seguenti filmi:

  1. "Bonghjornu è ribella".
  2. "A notte Sunday."
  3. "On u ghjornu di a festa."
  4. "Per ragioni di famiglia."
  5. "Little Vera".

"Little Vera"

Lu spittaturi di u XXI u seculu hè mancu capaci di piglia u sivirità di u cunflittu, chì hè prisenti in i cosita fù publicata in cìnema in 1988. Anna à la Premiere of "Little Faith" in sinemà Soviet fù duminata da nuvelle di cuccagna. È ancu in i sugetti in u quali ci era gattivi è malanni, fondo, sirvutu a sucetà arquantu Decisive. U fattu chì in ogni altre pruvinciali alcolu bere di famiglia hè a norma, u filmmakers ùn dicu. Oltri a lu fattu ca ci sò in u spaziu famigliali Soviet induve li libbra di lettura hè cunsidarata forma mala. Atturi Lyudmila Zaitseva e Yuri Nazarov recreated su imagini schermu chi hannu statu Addulurata pràticu a maiò parti di la pupulazzioni di l 'Unioni Suvietica. Ma l 'cosita causatu un scandalu. Sparà una cosita Cynthia micca statu accettatu a ddu tempu. U rollu di a mamma in u cosita Vera Vasiliya K., forsi i travagli più difficiuli è bellu in u filmografia di L. Zaitseva.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.