U sviluppu intellettualeMisticisimu

Apis - i canti sacri bolla d'Egittu

U sviluppu di a religione Egyptian hè arradicata in antichità hoary. U principiu di lu sò vistu in u Neuliticu, quandu si hè pinsatu à avè campatu una sosula tradizione sviluppatu è bè impiantata-di magia. A quessu hè una forma di misticisimu non-riliggiusa, essendu piuttostu un menzu di canadese manipulation di l 'ambienti. Poi, però, divintà più cumplessu, hanu datu ascesa à numerosi cultus religiosa specifichi.

L'origini di u cultu di Apis

In 'Anticu Eggittu, un rolu mpurtanti pi lu sviluppu ecunomicu di u statu agricultura gata. A racolta dipindia di u tuttu a vita di u regnu - di u mondu, u binistà di i populi, è a situazione pulitica. Pirciò lu Egizziani cu gran stakeholder sò fattori di ricunnoscia una bona racolta. Inundazioni di u fiumu, la pupulazzioni nsettu è parechji altri fattori in vista di a so impurtanza per u crescita di u paese, ingaghjati in un cultu è più tardi mythologized. Micca l 'ultimu rollu à mezu à elli statu ghjucatu da l' animali, soprattuttu animali, com'è i surghjente direttu o ndirettu di manciari ch'elli facenu. animali héraut hè micca eccessione. Viteddi sò largamente revered in tutte e cità di u statu, a veghja à parechji dii è correlating incù parechji mitu. Duranti u so storia di l 'Egittu I sapia una pochi di i cuglioni cultus lucale, naziunale è tanti. evoluzioni ancura da l 'ultimu a prima mostra u cultu noti di Apis.

Quale era stu misteriosu toru?

nascita iniziale di u fetta di Apis lija a Memphis - la cità capitali di lu Lower Regnu. U Cristu di la cità hè ghjustu Apis. Però, l 'impattu di u capitale di a pulitica è a cultura vi prestu fà disponibile so fetta in u paese è ancu di là. Hè cunnisciutu chì à parè sfarenti à i storia prima Apis si prusternonu rè Persian è nu mpiraturi rumanu. Di li Greci comu un animale sacru in generale hè divintatu unu di i surghjenti di u cultu syncretic di Serapis Diu.

U toru canti sacri: a natura sacri di tiuluggìa e adurà

Curie conversazione circa armali sacru in u cuntestu di a tradizioni religiose Egyptian, si deve esse citatu, in ciò chì fù a santità di una bestia. Dopu à Apis hè micca solu un curriculum mitologicu, comu lu cèlibbri vacca divinu. À u cuntrariu, fù assai identitariu in u so visu, tantu di parlà, un certu toru mancanti, u quale i precetti e tradizioni bisognu cuntenutu spiciali, un cultu particulare, è dopu à a so morte - un pré spiciali.

Allura, voi prima tocca à discriva macari lu occulte antropologia Egizziani. Iddi, comu tanti avutri mistichi (è l 'Egizziani diffirìanu propiu u caratteru misteru di a so religione), hè tipica di classa trihotomicheskoe umanu - à u spìritu, arma e corpu. In termini di l'Egizziani elli, sti cumpunenti di l'umanu hannu i seguenti de famille:

1. Hut - u corpu fisicu.

2. U prossimu dui parti make up l 'anima:

  • K - accussì-chiamatu doppia, o sorri.
  • Hu - l 'anima raziunale.

3. Ba Bai - spiritu.

A listessu "cumpunimentu" di anticu curia Egyptian umanu è incriminate i so dii. Avà hè pussibili a clarify la natura di l 'sacredness di Apis. Comu dissimu, stu particulare toru individuale. A basi hè u sintimu di l'Egizziani à u fattu chì stu toru hè un incarnation Ka, vale à dì a prima parte di u anima à Diu. Di Diu, - sta hè una quistioni à chì ùn ci hè micca risposta sola. Ma ogni modu, u toru sacri Apis - hè u embodiment di Gisù.

Genealugia tradizione sacri Apis

Avà circa lu genealugia di u cultu. U toru canti sacri di u Egizziani currelati incù parechji dii. Sta situazione hè calmu tipica di a sucetà polytheistic, o ancu a sucetà polireligioznogo, ciò chì hè anticu Eggittu. U fattu ca l 'Egittu hè mai statu una sola duttrina religiosa è una sola istitutu religiosa. tradizioni Egyptian unisci una varietà di quatri religiosi di più o di menu autònuma è indipendente. Argutu in i sfarenti passi, u cultu di Apis capannone da parechji mythes, dunque, in u rispettu di un tempu dopu, vi ponu ancu conditionally veratimente parechji cultus Apis.

Oghje, i infurmazioni storichi è archiulogica permette à noi à CORRELATE confiant forma principiu di cultu di u diu Apis cun Ptah. Hè un patronu divinu di i cità di Memphis. Cù lu toru sacri assuciata incù u egiziani in sta cità. Più di tempu, aumintau lu rolu di Memphis, è cun ella u pupularità si nni godiu u toru sacru in Egittu. In seguitu, lucale in a natura cultu addivintò obscheegipetskim. Stu dinù subisci lu Tiuluggìa di adurà. Effettu di Apis ùn hà datu u putere di Ptah, e poi addivintau lu toru sacri timendu cum'è un incarnation altru diu - Osiris.

Apis: la vita e la morti di lu diu zeffiru

A vita chì si campava u toru sacri, fù cunclusu à un particulare, cortile, tempio - apiume. On si tènniru certi ghjorni, in onore di i festi toru (di solitu vene cù u inundazioni di u Nilu) è offerte. Ci hè testimunianze chì u tempu di a vita li fù datu 25 anni, dopu à chì stoked toru. Sta figura hè di solitu assuciata incù u routes nudu di u calendariu egizianu. Tuttavia, scuperti archeologicu in Memphis acropoli, induve l 'mummies sunnu sipilluti dicini di viteddi, nun cunfirmà i infurmazioni.

U campanile di Osiris - la nova incarnation Apis

Una strada, o altru, ma u Egizziani u cridiani chì dopu à a morte u criticu di Ka Apis agiscenu dinò ritruvà cù Ba Bai Osiris, è po sunari-incarna. New incarnation: ditarminatu da un numaru di funziunalità caratteristica (lana neri, un numeru di Obed specifichi è accussì on. D.). Arcuni autura, di u numaru di sti tipi di signa ca veni a 29 U Quandu u vitellu dritta fù trovu, lu grassu, è ripigliò à Ficus, unni resu, "pigghiò putiri". Siccomu l 'Egittu hà guadagnatu un novu toru sacri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.