Home e famiglieI zitelli

Aphorisms e parolle circa, parenting

Quelli chì avianu un casu à purtà à i zitelli, una manera o di un'altra a fari a so scuperti maravigghiusu. U nostru prole - sò castità ùnicu, ch'elli campanu in u so mondu, chì hè à spessu sfarente da u mondu adulta. Prucessi verbali di linguistica aiutu genitori di capisce megliu a so 'figghi, pagà più attente à i so cuncerna è prublemi.

Aphorisms semplice cum'è presentati è capitu da tutti. À amparà à sente à elli, vi tocca à a prima di tuttu avemu un gran disideriu di tena Jonás di ciò chì intravene cù u vostru zitellu.

Assirvazzioni di grandi pensatori

Great ditti circa, parenting riflèttiri li punti di u zitellu criscia up in u sistemu, ciò chì si deve esse. U famosu Aphorisme circa, parenting hannu la saviezza età-vecchio, chì ùn pò esse trimannu da ragiuni, ma solu cù u core. Sè vo abbastanza attente à sente à issi prucessi verbali, vi pò fà a vita di u vostru zitellu semplici e fàcili. A cosa più impurtante in u mondu - sta capisci. U Populu ùn pò esse compru cù soldi, ma pudete cumprà da u spechju travagghiu nternu.

Makarenko S.

Stu famosu educator Soviet chì hà guadagnatu larga fama ntirnazziunali. affirmazioni Makarenko circa Linguistica scioccante in u so simplicità è di tralucenza. Pari chì Anton Semenovich sapia appaghjà anima di u zitellu, sapia chì u zitellu pigghia e spirienzi à un particulare tappa di u sviluppu. Prucessi verbali di l 'educazione è murali di i zitelli emphasize assu umana di a so attività.

Makarenko hè propiu cunvintu chì a sucetà di formi umani, l 'ambienti in lu quali si sviluppa è hè un longu tempu. Sè un ziteddu, entouré, cun calori è adopru di u zitellu, si hà da crescia a parsona attenti è sinsibule. Sè u listessu parsona hà da esse sottumessi à castigu fisicu, a viulenza, ci hè un altu prubabilità chì u megliu qualità di ghjocu in lu sarà distrutta, si pessi. Anton Semenovich dinù cuntaru ca insignà un zitellu ùn pò esse felice, hè impurtante di creà attornu a iddu una atmosfera d 'amuri e binistà. U zitellu, cum'è limu - ciò chì và ingiru, veni intornu.

Termini di Maria Montessori

parolle Wise circa Linguistica rasu in aphorisms maistru e tercani italiana in anima di u zitellu, Maria Montessori. Idda fu capaci à disciuplicà assai subtly funziunalità impurtante di u sviluppu, furmannu sumiglia è un spechju di cunnessione frà sti finòmini, è u raportu à u zitellu. Montessori dettu chì s'è u zitellu hè in ogni modu d'criticize, ùn a permette à ellu di pruvà qualcosa nova, mpara a esse pling a pling, timid, unsurely di sè stessu. Ùn ci hè mancu una parolla di più entier di i prufessori di l 'educazione di i zitelli.

U scopu principale di tutti i aphorisms di Montessori hè chì forma suciale lea. Sè vo vincite tutti issi prucessi verbali è fà anàlisi spechju, c'arriva un travagghiu assai voluminous su pedagogy è psiculugia di u sviluppu umanu. Great ditti circa l 'educazione di i zitelli avissi statu intazzati senza i reguli di Maria Montessori. Quì sò qualchi d 'iddi.

  1. "Sì u zitellu stà cù un sensu di sicurità - mpara a fidàrisi."
  2. "Sì u zitellu hè à spessu un disunori - mpara a piglia cuscenza".
  3. "Baracca sò insignati chì li circunna."

Quessi sò corti, ma u nordu di u cuntenutu di aphorisms cuntene una vera filusòficu saviezza, di a vita, è dunque hannu enormi puteri.

Suhomlinskiy V. A.

Stu scinziatu ghjunse à u scopu di isari un zitellu cù u più cura è attenti à u so statu nternu. Ellu disse: chì a hannu un zitellu è divintatu un madre - micca u listessu cosa, ma un veru maestru pò esse chè quellu chì ùn hè scurdatu di cum'ellu era un zitellu. affirmazioni Sukhomlinsky circa l 'educazione di i zitelli sò pieni cun sinceru sintimentu d' amuri universale di u zitellu, u più attente à i so bisogni, malaise in, gioia, spirienzi, difficultà. Sè vo ùn sparte cù u ciucciu i so sentimenti è in moods, micca à mustrà a so participazione, unu pò mancu cuntà nantu à u fattu chì ci hè una persona di fà cuntenti, accord cosa impurtante. Hè difficiuli à truvà qualcosa di più cà bè, è vidi comu lu cèlibbri dicendu Sukhomlinsky l 'educazioni di i zitelli ( "Baracca deve campà in u mondu di biddizzi, ghjochi, storii, music, dicimi, fantasia, la criativitati", "Purtari u vostru zitellu, vi struiri se, à sprime u so dignità umanu ").

"Children - hè cari" (Michaela Yosof)

U sensu di stu bravu sprissioni hè chì quelli chì dicidi di divintà una mamma, o patri, ci vole prima studià s'ellu ci hà da esse in gradu di furniscia u vostru zitellu cù tutte e nicissariu? Oghje dà educazione prole, vestiti, pagà maiori è club sport sò assai cari. Ùn ognunu pò abbastanza à cumprà u vostru zitellu un usato cari tilatica, piante, Accessori moda, ghjoculi interattivi, chì costa migghiara.

Hè impussibile à ricusà u zitellu in nicissariu, altrimenti si vi sentu arriatu in un ambiente merci. Iddu ci vole à tempu spirituali è finanziariu binistà di a famiglia. Affirmazioni circa , parenting emphasize una verità, fundamentale: genitori sò di più rispunsabilità di u distinu di 'na criatura ca iddu è rispunsevuli di sè stessu.

"È hè una mala educator, ch'ellu ùn hà sapere seriu cum'è un ziteddu" (Marie av Ebner-Eschenbach)

Solu si vultò à elli, si ricurdò c'havìa li sonnii è bisogni zitiddina, vi ponu capisce ciò chì intreccia u rispettu di u vostru zitellu. Sì tù se st'articulu in sta memoria di zitiddina, voi vi mai pudè pinsà se in u locu di u zitellu, è in bisognu di a vostra prutezzione, è patruciniu. A parolla, sopra, hè u duttori circa l 'educazione di i zitelli hè significatu arquantu prufunna. À spessu stamu facennu cu la so 'figghi comu na vota fattu à i nostri genitori.

Hè una azzioni subconscious hè dittata da a nostra mimoria internu. I zitelli Passiunatu amparà da i so parenti, ancu s'ellu ùn hè per nunda in u mondu ùn vulete esse cum'è elli. Amparà à sente u spechju bisogni di u zitellu, genitori è i prufessori à aiutà u sviluppu di l 'individuu capacità dìcini, per dà forza à u fede in se a chiamari a chiddu chi voli, è ciò ch'ellu hè interessatu.

"U zitellu - hè un artistu chì faci rialità" (Pablo Picasso)

Ghjè à u pocu caprettu - cù ciò chì interessa si capisci la rialità circondu! How surpris lu cumuni, felice u ghjornu chì u mondu necessità! Ogni matina, par vìa una nova scuperta, mener, à u sviluppu è self-migliurà.

U zitellu ùn mette una restrizzione in l 'avvene si pò, è sendu un artistu di talentu è un artistu brillanti. Si prova à parti diversi comu si facia u beddu padrona s'ellu hè bonu, si gira fora avete hè? U zitellu ùn hè micca a paura à Spirimentu, ch'ellu hè prontu à fà affare longhi e mprisi in u modu di self-scuperta. Tutti i prucessi verbali circa, parenting emphasize solu a natura cugnitiva di una criatura, u so gran disideriu di campà n'avemu in u mondu sanu. It devi esse ghjustu chì generale nun ntirfiriri ccu iddu a chistu, ma lu aiuta.

"Scuole di da u so zitellu ùn hè micca pazzi" (Baurzhan Toyshibekov)

Accade in ogni situazione di famiglia induve una female pò amparà da l'vostru zitellu pacienza, resistenza, pirsiviranza, i mezi di a superari pi difficultà è risolviri cunflitti. Pò dassi chì calchissia si faci umilianti è sbagghiatu à amparà da u so figliolu, o figghia, ma a giuvanotta sàviu aligria, solu chi a pussibilità. Prucessi verbali di l 'educazione di i zitelli in più casi sapè u bisognu di mette e forze in furmendu un rapportu andarinu firucia.

"Nun fari lu zitellu idolo" (P. Buast)

Cuncirnendu a situazioni hè scumpìgliu cù cunsequenze, quandu genitori ùn pò custituiscia u zitellu cù tutte e nicissariu, nni sannu di tuttu. Ma è puru l 'àutri estremi, quandu mamma è sora saria qualcosa à chì nè hè interessatu à suddisfà u minimu di canne di u zitellu, è chì ùn pò ricusà nunda. Ancu s'ellu genitori hannu abbastanza soldi, ch'elli si prifiriscinu calcosa à limità stessu, piuttostu cà u zitellu. È crescia u so zitellu, ùn sapendu lu valuri di soldi, ùn sà induve si vene da e quantu dura si fici ludari. Prucessi verbali di l 'educazione Parties di i zitelli in u rispettu di dimustrà a so impurtanza ùn insignà un zitellu à un tali pircizzioni di a vita, quandu tuttu u mondu ustaria giru unu. No mpurtanza comu duru era financially un zitellu ci vole à sapè chì, in più di u so dumanni eternu-numarosi, ci sò e primure di genitori, chì sò dinù à esse ben vistu. Altrimenti, u risicu hè maiò à purtà i grandi romantica, chì hè assai difficiule à avè in a vostra vita in u futuru: quellu chì ùn sapete cumu à piglià in contu l 'intiressi di altri, ùn pò esse cambiatu di cumpassioni è generosu.

Cusì, affirmazioni circa l 'educazione di i zitelli - hè un Storehouse di saviezza, folk, chì hè trasmessi da generazione à generazione. Leghje sti aphorisms hà da esse soprattuttu interessante di giovani parenti è ghjovani donne chì sò appena preparanu à a lu futuru di divintà li matri. Stà à sente ste parolle sàviu, voi vi falsi farisi canusciri intimu chì tuttu hè fattu bè, fà a so forza spirituali è a putenza.

I zitelli -, fiori, di a vita. Ma comu si crisciutu, ciò chì li valuri murali in elli stessi a riuniri e quantu poi si pò ricaccià in una sucetà hè direttamente dipindenti à i genitori. Ti tengu caru a to figlioli è dà li u megliu pussibule!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.