Home e famiglieI zitelli

How to put u zitellu à u pettu?

Breastfeeding - una dimarchja chì hà assai di sustanzi, subtleties è sicreti. Accordu: ci hè una ghjovana mamma, chì a prima ùn guardu di lu duluri a lu tempu di culà, u zitellu, strogghi costuli e altri prublemi assuciata incù manghjatoghja. Cosa ti sti lagnanza? A prima - l ignuranza di i reguli di basi di manghjatoghja è mancanza di spirienza. Hè ciò chì hà da esse trattatu in stu articulu: circa quantu à mette u zitellu à u pettu.

Per a prima volta una donna deve esse pràticu cù i principii di breastfeeding dopu dénonce subitu in a guàrdia i. Ci sò Tuvumannu particulari, li cui travagghiu è a dicu, è mostra pettu rastsedit è dà risposte à tutte e quistione matri newfound. Tuttavia, la rialità hè assai sfarente, è certi duttura muderni nun vogghiu a perdi tempu in u tali "granciu". Chì hè per quessa una megliu cunniscenza intornu à sè stessu è di sapè cum'elli a fari.

A prima cosa vi tuccherà à amparà à mette u zitellu à u pettu, è u zitellu in volta - a pigghiari lu currettamente. Spissu s'attròvanu situazzioni quannu dopu à la nascita di un zitellu hè pigliata da a so mamma, è pasce da i mezi di strogghi. Stu pò rallentà u zitellu a prènniri usatu pi la buttiglia e la mancanza pruvisoriu à apre a so bocca aperta a catturari l 'pùppule dritta. Più tempu, si, di sicuru, esse retrained, è tuttu ciò Per buccali in locu. A cosa principali - bonu attaccamentu.

Cosa hè chjamatu l 'curretta catturaru lu pettu?

Ùn pensu chì a la vista è quellu di latti di pettu e lu ciucciu se bè clung à u so pettu, è principia à manghjà. Micca à dumandà, how to put u zitellu, vi tocca à sapè i seguenti regule:

- Thumb manu deve esse positioned, sopra u ni nipple, è tutta a manu, - sottu à lu pettu.

- Touch u ni nipple à toi scritti di u zitellu, è aspettate puru ch'ellu apri a so bocca, è larga pussibule. Doppu ca, inserisci u ni nipple in a bocca di u zitellu cum'è prufunnamenti pussibuli. Ùn vi scurdate chì hè un areola attaccamentu spechju dà u cuntrollu più curretta.

- as fattu bè se lu mussu e lu varvarottu nnû u pettu di u zitellu.

- Ùn pensu chì, Riposare so 'nasu in u so pettu, u zitellu hà da avè nunda à dà! Stu hè - assai attizzava, e, facennu lu iditu a lu Dimple di u ni nipple, vi sò più numarosi i avaremu di lactostasis educazione è traumatisimi ni nipple (fatigué).

How to put un zitellu senza duluri, vi dumandu? At prima - in ogni modu, ma s'ellu vi tèniri lu duluri si 'ntisi solu un coppiu di seconde, è tandu succhia addiventa bugliticce. Sè u dulore ùn hà passatu, u zitellu si avìti u pettu. In stu casu, ci vole à piglià u pettu (entre u pocu ditu à l 'angulu di a bocca, Luna chjusu è caccià u ni nipple). pettu e poi datu dinò.

Un antru fenomenu, causatu da duchessa gripping teat - liccannusi. Quandu u zitellu vene da u pettu, taliannu u ni nipple. Sè tuttu hè curretta, ma deve esse stesu sicuru volte di più chè di solitu, si l 'ni nipple hè sciacciatu - catturà dinò micca vera.

S'è vo avete ancu un 'ombra di sicuru cum'è in i correctness di catturaru, sorte u pettu è dà torna.

I dui sbagli i più cumuna in culà sperti dì u sustegnu zitellu è sbagghiatu e catturari l ' "forbici".

Cù riguardu à aiutà è ingarà u zitellu, si deve si trovani in u so latu, si stringhjia u so lingua a matri lingua. Cusì, u zitellu catturà currettamente pettu e vi mova pruduzzioni di latti. In più, u so stomacu, sarà rinfriscà è u latti bè capitu da un picculu sistemu cannarozza. A pusizzioni cchiù pupulari di manghjatoghja veni chiamatu "viculu".

Litterature misiru a manu ghjoca dinù un grande rolu. Facirmenti, u pettu hè imbarcati in a so manu, cum'è una cuppa cù u vostru punta à cima, è l 'altru sottu u pettu.

Hopefully issu articulu hà da aiutà vi à stabiliscia indipindente breastfeeding, cum'è voi avà sapete quantu à mette u zitellu à u pettu. È da la strada, u megliu cullabburatura - amichi chì sò digià partutu à traversu lu è sò vuluntà di sparte a so sperienza spirianza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.