FurmazzioniStoria

U Cungressu di Vienna: u gruppu di l 'Europa in u 19u seculu

In l 'ultimi ghjorni di marzu 1814 e milizie alliati triunfantimenti intrutu in Paris. Stu stenni la scunfitta cumpleta di Napulione France è elimination essential di anni di guerri European. Napoleon sè prestu fini è fù esiliatu à Elba è vincere alliati di lu tavulinu niguzià a remake la carte di l 'Europa.

A fari chistu, lu Cungressu di Vienna fù convened, chi si tinia in Austria, in 1814-1815, rispittivamenti. Hè statu, unni parteciparu li rapprisintanti da a Russia, l 'Inghilterra, Austria, Prussia, France e Portugallu.

U principale Affare infurmazione sò: ridistribuzione di l 'Europa in favore di u paesi vitturiosa, ristoru di a munarchia, in Auropa è à impedisce ogni pussibilità di vultà in a putenza di Napulione.

In Francia, ci fù riinattatu dî rapprisintanti di l 'Burboni, e pigghiò lu tronu di Lyudovik XVIII, u prossimu erede à u prucessu di Louis XVI. In più, i vincitori ùn stallà i vechji ordine - la nubiltà fiudali e la assulutista. Di sicuru, dopu à tutti i rializazioni pulitica di a Rivuluzione francese, u scopu era utopista, ma però, per parechji anni, l 'Europa hè intrutu in cunsirvaturismu e dittatura riazzioni.

U prublema maiò hè u ridistribuzione di paese, in particulare in la Pulonia e Sassonia. Russian mpiraturi Alexander I vulia junciu li terri Polacco di lu tirritoriu di la Russia, Sassonia è di dà u putere di Prussia. Ma i rapprisintanti di Austria, Great Britain è France forti défendu un tali decisione. Iddi ancu firmatu un sicretu accordu nantu cuuperazione contra l 'ambizioni territuriale di Prussia e Russia, e la prima tappa di tali un sunari-classa ùn hà esaminatu.

In generali, u Cungressu di Vienna Ammustrau ca lu supranenza principale di e forze stata osservata in Russia, Prussia, l 'Inghilterra è Austria. Haggling e intra à mezu à elli, u raprisintanti di sti paesi facianu Major sunari-gruppu di l 'Europa.

In la primavera, di 1815, Napoleon scappò da Elba, sbarcò in Francia, è in anda una nova campagna militari. Prestu, però, a so truppe eranu scunfiggeru à Waterloo, è u Cungressu di Vienna in 1815 accuminciò a travagliari in una tariffa accelerated. Avà, i participanti pruvatu comu prestu pussibule, à piglià e decisioni finale nant'à a struttura territuriale di l 'Europa.

À u principiu di lugliu 1815 hè statu firmatu da l 'attu generale di Campu, sicondu a quali France stata spugliata di tutti li terri cunquistati nanzu. Russia assurbutu lu Ducatu di Varsavia, chì hè avà chiamatu lu Regnu di Pulonia. Renania, Poznan, Westfalia è Sassonia a più parti, ea su Prussia. Austria joins in u so territoriu Lombardia, la Galizzia e Venice, è in u sindicatu di i principati tedesco North (Cunfederazione German) , stu paese riceve u più influente. Di sicuru, sta nfruenza l 'interessi di u Statu Prussian.

In Italia, u Regnu di Sardegna, hè di mantene a funnànnucci a Savoia è Nizza, à u listessu tempu appruvava lu dirittu di l 'Casa di Savoia. Toscana, Modena e Parma vinni sutta lu putiri di lu rapprisintanti di l 'Austria Asburgu. Rome dinò vinni sutta l 'auturità di u papa, chi turnaru tutti i vechji lege. In Napuli, assittati supra lu tronu di l 'Burbuna. Furmata Regnu di i Paesi Bassi da i Paesi Bassi è Belgium.

Picculu stati tudischi chi sò luvatu lu frati cchiù granni d 'iddi ùn sò state ripigghiau. U so numaru tutali hè diminuinu da quasi dece volte. Però, l 'fragmentation Traduzioni di Girmania, chi era avà 38 stati, arristò lu stissu.

Di l 'Inghilterra si n'andò paese culuniale chì si livò a Spagna, a Francia è Holland. L 'isula di Malta , è Ceylon, lu Capu di Bona Spiranza, Guyana, Islands Ioniu hè avà finalizing un regnu britannicu.

Cunfidirazzioni di lu dicinnovi cantoni Swiss statu furmatu chi prucramau "niutralitati parpetuu". Norway passatu in u putere di Sweden, nni veni di l 'Danese.

Ma tutti, senza eccezzioni paesi European era a paura di una fidilità eccessivu di Russia, parchì hè u paese chì hà appartinutu à u rollu di u vincitore più di e truppe di Napulione.

L'eventu Vienna hè avà cumpleta, ma à l 'autunnu dô 1815, Alexander aghju dicisu di puntiddà u novu ordine European è cunfirmà u rollu principale di la Russia è l' Inghilterra. Nantu a so azzione, fù firmatu un accordu nantu à u stabilimentu di u Spìritu Alliance, chì incluse Austria, Prussia e lu Mperu Russu. Sicondu à u scontru, u guvernu prumisi a aiutari autra in casu di rivuluzioni, o rivolti pupulari.

U Cungressu di Vienna e so decisioni avutu un impattu dicisivu nant'à u web sistemu European. Solu dopu à u 1917, quandu u prima guerra munniali, l 'ària europea serà redrawn dinò.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.