FurmazzioniStoria

Chì a cità Russia risistiu a l 'truppe Mongolian durante una tre?

Mongoli-Tatar invasioni causatu gran danni à u sviluppu di pulitica, ecunomica è culturale di Russia. 'Invasioni di i catena Asian Central causatu un onda di resistenza di u nostru populu. Tuttavia, la pupulazzioni di qualchi cità furtificata, chì megliu a arrinnìrisi senza una lotta, u vincitore di sta volta amara risparmiata. A Canzona di truvà fora Ce cità di Russia risistiu a l 'asèrcitu di Mongoli?

Noi Mongoli invasioni di Rus '

Great Signurottu Mongolian Sartana Khan stabbilutu un vastu mperu cui tirritoriu vinci la grannizza di tutti l 'nzinu a stati tandu esistenti. Ancu duranti a so vita una folla numadi occupatu i spazi di u Mari Azov, unni la battaglia di u fiume, kalka assicutò li forzi Russian-, polovtsian. Hè pinsatu chì era un reconnaissance in forza, pruggittatu to pave più u Mongoli-tatari lu modu di l 'Europa urientali.

A missione di la cunchista di la genti di l 'Europa fu distinatu a l' eredi di u figliolu di Gengis Khan, Jochi, chì hè statu dedicatu per un ulus occidintali làscita di l'imperu. A decisione a attaccari currennu statu fattu à vsemongolskom Kurultai in 1235. À u capu di una vasta esercitu di Mongoli hè u figliolu di Jochi , Batu Khan (Batu).

Prima sottu à i prissioni di i so truppe cascò Khanate Bulgarian. Allora si trasfirìu a folla in u principati Russian. Duranti l 'invasioni di Batu stati intimuriti grande cità di Russia, comu vi pò discutitu sottu a tecnica. Pocu più furtunati è i residenti di campagni, parchì i culturi sò calcicata sottu, è parechji di li sia tombu, o deported in impastughjati.

So chì di vede ciò chì a cità di a Russia, a risistiri e milizie Mongolian.

Siege di Ryazan

U prima di i cità Russian Mongoli forza di affettu ci campa lu Ryazan. Difesa di a cità purtau lu Principi Ryazanskiy Yuriy Igorevich, chì fù aiutata da u so nipoti Oleg I di Ryazan.

Dopu à u principiu di l 'assediu di Ryazan mustrò miraculi di heroism è aiutata tenu la cità. Iddi repelled successu attacchi Mongoli nella cinqui ghjorni. Ma poi lu tatari purtatu i so armi 'assèdiu, chì aghju amparatu à aduprà, più lotta in China. Cù ste ghjente tecnicu avièvanu arrinisciutu a rumpiri falà i muri di Ryazan è piglià la cità di trè ghjorni. Hè accadutu in dicembre 1237.

Prince Igor Y. statu tombu u prigiuneru Oleg Ingvarevich pigliatu a pupulazioni Ryazan mudificà tumbatu, in parti fughjì in i boschi, e la cità hè cumplitamenti distruttu è mai più chè in u locu ùn fù guarita.

pigghiannu Vladimir

Dopu à ripiglià u Ryazan sutta li prissioni di Mongoli accuminciau a fari, e autri cità. State in Russia in lu furma di principati duvuta à u so fragmentation Traduzioni ùn hè capaci à dà un rebuff bè à u nimicu. Mònguli stati cunquistata Kolomna e Mosca. Finalmenti Tatar asèrcitu vinni a la cità di Vladimir, abbandonato davanti à u so principe, Yuri Vsevolodovich. Citizens accuminzau a priparari per un assediu pisanti. Vladimir a cità in anticu Russia era una grandi polu ecunomicu è puliticu, è u Mònguli capitu u so impurtanza strategica.

I capi di a difesa di a cità in u sustegnu di u babbu, pigliò i figlioli di u Grand Prince di Vladimir è Mstislav Vsevolod Yurevichi è Voevoda Potr Oslyadyukovich. Nustanti chissu, Vladimir putìa tèniri soli quattru ghjorni. In February 1238 si lampò. L'urtimu difinnìa di i cità sò aggruppati in i boss di a Cattedrale Santa Maria Assunta, ma ùn hà purtatu li solu un picculu reprieve da la morti. Un mese dopu, a disfatta finali di Prince Vladimir di Russia Yuri Vsevolodovich fù applicata à a River City. In sta battagghia li fù ammazzatu.

Kozelsk - "finga City"

Quandu a quistione hè risuscitatu, ciò chì li cità di la Russia risistiu a l 'truppe Mongolian, tan'à chè tù pensi u Kozelsk. A so resistenza eroicu deservedly intrutu in i libri di storia di u nostru paese.

Nanzu u principiu di d'aprile 1238 i Mònguli ghjunse à lu paiseddu di Kozelsk ca era la capitali di nu principatu nnipinnenti, situatu in u paese Chernigov. Prince Vasili hè ci dodici tipi di Olegoviches. Ma malgratu a so statura, è a naive di u capu, Kozelsk avutu u resistenza seculi è dispirata di u Mònguli di tutte e furtizzi Russian, nanzu assuciata. Rilativamenti facili Batu piggiava i grandi cità di Russia, è stu paiseddu fu capaci di piglià solu impunia a so muri di più di quattru mila fanti Mongolian sceltu. L 'assediu duratu sette settimane.

A causa di i prezzi cari chì avia a pagari per ripiglià Batu Kozelsk, iddu urdinò Oramai chiamanu lu "a cità u male." U web pupulazione hè massacràni. Ma ha appuculita da l 'esercitu di Mongoli fu custrittu a turnari a lu francese steppe, perdiri tìampu thereby la morti di la cità capitali di la Russia - Kiev.

A la morti di Kiev

Ma, in u prossimu 1239 lu Mònguli cuntinuava u so caminu uccidintali è ritornu di a Casanova, piglionu è distruttu Chernigov, è in autumn 1240 vinni a Kiev - la matri di li cità Russian.

By u tempu era la capitali di la Russia solu forte, puru siddu si ristau lu cchiù granni cità. Cuntrullati Kiev Prince galizianu-Volynskiy Daniil. Cuntrullà la cità, si misi a so tysyatskogo Dmitriev, chi purtau l 'difesa di u Mònguli.

By i muri di Kiev si n'andò quasi tutti l 'esercitu Mongolian, participannu a lu spidizzioni uccidintali. Sicondu à certi fonti la cità potti tèniri fora per trè mesi, u lucca - si lampò in appena nove ghjorni.

Dopu à l 'catturaru di Kiev Mònguli occupatu Russia in Galicia, unni sunnu particularmenti resistenza duru era Danilov, Kremenets è Hill. Dopu à l 'catturaru di sti paesi cunquista da u paese Russian Mònguli putissi essiri cunzidiratu comu finìu.

A cunsiquenza di ripiglià a cità Russian di Mònguli

So noi figura fora ca li cità Russia risistiu a l 'truppe Mongolian. Iddi suffertu da l 'invasioni di Mongoli più. Population so megliu à vende ntruducìu, è a tinta - cumplitamenti tagghiau fora antura. Iddi comu la cità la cura e la radìu a lu solu. Tuttavia, a maiò parti di li sempre sappiutu à ricustruisce di modu più tardi. Tuttavia, u prugettu è a parte di tutti i bisogni di u Mònguli cum'è mostra a storia, ùn garantiri la cità, chì si pò arristari 'nteru.

Ma, dopu à una pochi di parechji seculi, u principati Russian criscia forte, arrimbendu si macari la cità, e era capaci di sviutata i prumessi pastoghje di Mongoli-Tatar. A piriudu di Muscovite Russia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.