Sport è FitnessHockey

Anatoly Tarasov: biografia, registri è e ticzichi di u ghjocu legendariu di i ghjoculi d'hockey

Hockey hè un ghjocu populari è favuritu pè u populu di russu, chì dopu à u football hà datu u sicondu postu. A battaglia nantu à u ghjacciu hè una vista interessanti. U CSKA hockey team in i tempi d'esistenza di l'URSS sò enormi altri altri. U so coach hè Anatoly Vladimirovich Tarasov. Hè un famosu scudò è u banditu di football, candidatu di scienzi pedagogichi, maestru di sport di l'Unioni Soviètica.

Certi fatti da a vita di Anatoly Tarasov

Honoré coach nascit a Moscu in u 1918, mortu in a stessa città in u 1995. A biografia di Tarasov Anatoliy Vladimirovich hè assai fascinante, chjina di moments brillanti, vittori è scunfitti.

A so mamma hà travagliatu in una prughjitta di a vistura, era impastata à l'educazione di dui figlioli. U Patre Anatoly pèrdite à l'età di 9 anni, da questu mumentu diventa u sèculu di a famiglia. Tarasovs vivi vicinu à u complexu sportu "Dynamo". Mamma hà pruvucatu i so figlioli per studià à a scola "Young Dynamo". Sulu pocu anni dopu, Anatoly Vladimirovich Tarasov addivintau u capu di u gruppu di i ghjovanu timocchia nazionale, è dopu u gruppu Mosca.

Si graduó da a scola secundaria per sete anni, graduatu da una scola vocational. A l'età di 19 anni, à l'insistenza di u ghjovanu Dinupu, intrì in l'Escola Superior di Formatori. À 22, u famusu futbolista di u squadra Odessa "Dinu" hè un attaccu. Quandu a Gran Guerra Patriuttiva hà intruduciutu, fù datu u titulu onorariu di Senior Major. Hè stata cumpresu l'autostru di u gruppu di football e hockey di a Forza Aria.

A vita dopu a guerra

In u 1946-1947, Anatoly Tarasov addivintau un coach di ghjucadore di u Circus Circu. In questi tempi difficiuli, u squadra era u capu, in i campiuni di l'URSS hà datu u primu locu.

Anatoly Vladimirovich cuntò cum'elli sò persistendu è braccialamenti in a notte: da 24 ore à 6. Hè u primu ghjacciu artificiale di u paese cun una grandària di 120 metri quadri. In seguitu, i ghjovani ùn pudianu micca pensatu di furmà in comodità o pagà a vittoria, ma solu impegni in u hockey è e tecniche migliore.

A biografia di Tarasov Anatoly Vladimirovich hè cumpostu di successi è fiaschi in a carriera di coaching. In l'era suviètica, i pulitici dettiru e so cundizzioni o bisogni in i sport. È Tarasov hè ribellu, forte è intreve. Questu omu hà avutu a so propria scurazione è era abituata di sente solu à ellu. Sti qualità è hà guidatu u supportu per esse expulsione da u hockey.

Dapoi 1958 Anatoly Vladimirovich Tarasov hè stata fatta cù u squadra di l'URSS. Un paru anni di u so travagliu u squadra diventò u Campione Europeu in u hockey. Ma un ghjornu a dirigenza pulitica di u paese hà urdinatu di ghjucà cù i Czechoslovakani in un "tracciatu". Vulianu aiutà à u statu amiche à u sicondu pianu. Ma a squadra di a squadra di l'URSS scunfava l'avversu cù un puntu di 5: 2. In autri vocabuli, Tarasov rifiutò di seguità l'urdinamentu di u cumandamentu è hè statu cedeu da a so pusizioni com'è coach.

Campionni Olimpichi e Munniali

Persunalizatu privilettu Anatoly Vladimirovich Tarasov da u 1947 à u 1975 assicurò è guidatu l'equipa di CSKA. Hè un coach in ghjucatori. U ghjornu passò cìantu cuncettizzioni in i campiuni di l'URSS è hà scrittu centu sete scopi. In u so esempiu, hà amparatu è hà amparatu à i so subordinati cumu si cumportanu in battalji. Incaricu Anatoly Tarasov sempre pruvò à purtà u so squadra à i capi, è hà riesciutu. Sottu sia u so cumportu claru, u CSKA hà vinciute parechje dumperata u medalistu in oru à u Campionatu di l'URSS. Anatoly Vladimirovich era un carru prudenti è sanu. E questu ùn passava micca in i nutà da i guerrie altri.

In u 1957, Tarasov hè stata premiata u titulu d'Honoré Autocadante di l'Union Soviètica. Dopu un annu dopu dirigene u gruppu di l'URSS. Era un travagliu rispunsevule è onorevoli. Per quattordici anni, Anatoly Vladimirovich hà purtatu u gruppu è ottene risultati striati. A squadra di a cumpagnia di u URSS hà rializatu 9 volte in i campiuni di u mondu è in tri veni era u campionu di i Jochi Ulìmpici. Fiduciatu stu carru di talentu, a squadra hà alcuni alcune tremendi.

Cuntribuitu à u ghjocu domesticu

L'Alimea di Anatoly Tarasov sò in rivoluzioni u campi di u mondu è i ghjovi Olimpichi. Eccu sò famusi attristini di picletti: Firsov è Almetov, Petrov è Kharlamov, Tretyak è Loktev, Ragulin è Almetov, Alexandrov è Mikhailov, è assai altri.

Anatoly Vladimirovich Tarasov era un candidatu di scienzi pedagogichi. Abbandunò una marca enorme in u sviluppu di l'hockey domestica. À questu ghjornu, i so studenti è l'altri atleti russi recurdanu a so opere è i meriti.

Ma u coach honore hà fattu una cuntribuzione significativa no solu à l'sport domesticu, ma ancu per u sport di u mondu. Sicondu l'Enciclopedia Britannica, Tarasov hè u babbu di u hockey russu. Hà fattu u squadra di a squadra di l'ustavulaghju Sovietica a forza più putenti è guida in battaghi internaziunali nantu à u ghjacciu.

Player Guide

Maestrazza immersa è in valore in valore in u passatu in i libri "Hockey U Futuru "è" Tactici di u ghjocu "Anatoly Tarasov. Ancu quelli ghjorni sò assai populari è sò a guida per parechji famusi attenti.

In i libri, i tattuli di difesa è di attaccà sò deskritti, in particulare, l'azzioni individuali, di u gruppu è di u gruppu. Tarasov argumintò chì ogni muvimentu di unu individuale hockey player (porter, striker, defender) devia esse basatu in a so furmazione fisica è tecniche. Anu ancu impurtante hè a capacità di u prugressu di pensà tucularà nantu à u ghjacciu.

U coach hà sviluppatu un scopu tutale per urganizà l'azzioni di u gruppu sanu. Ogni jugadoru di i sullivatore hà u so propiu propiu è un rolu impurtante in e diverse zoni di a pista di ghiacciu. Sì u seguitu u sistemu sviluppatu, cumpetenu e cumpatatorii necessariamente efficace è cumplessi. Per esempiu, entri a zona di l'attaccu o esci da a zona di difesa, ghjucanu rivali o azzioni à u cantu.

Famiglia di u famusu furmagliu

In u 1939 Anatoly Tarasov hà maritatu una bona picciotta chjamata Nina. Ella, cum'è un atleta, studiau à l'Escola Superior di Formatori. 13 di frivaru 1947 in a so famiglia nascì figliola Tatiana. U so babbu s'hè entrenatu à u ghjacciu. Dighjà in i primi anni cinquanta, a zitella era cun patria nantu à i patati.

Dopu assai anni, Tatyana Tarasova addivintà un caricature maravigliosa è famosa in u patinage di figura. Cum'è Anatoly Vladimirovich, hà criatu un gran numaru di campioni di u mondu.

A famiglia Tarasov hà survivuta à l'anni di a guerra terrible, ma anu sempre sempre unificata è inseparabile!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.