Sport è FitnessHockey

Pavel Kulikov - a speranza di Neftekhimik è u candidatu per a squadra russa

In u mondu mudernu, ùn sò micca tanti pienghje persunanti di scuddati per dumandà à a squadra in a so scola eranu entrenatu. Inoltre, ci sò tali casi in u hockey di u patrone, è unu di i esempi Pavel Kulikov.

U Patriot Nizhnekamsk

Kulikov Pavel Vladimirovich hè vinutu u 14 di ghjennaghju di 1992 in Nizhnekamsk, è à questu ghjornu solu u so nativu, i clubs Nizhnekamsk ma più allughji di curretta in a regione vicinu apparenza in a so biografia. Tuttu si cuminciò cù a scola d'ombra di Nizhnekamsk, unni u zitellu Paulu era guidatu da i so genitori. U zitellu piaciu u ghjocu di l'omu, è a so capacità di camminà da u avversu è di sparà i vigneti da ogni pusizzioni hà fattu un attaccu promettante.

Pavel Kulikov hà realizatu i primi passaggi prufissiunali in a liga d'adulte in u 2009, firmendu un accordu cù u Club "Reactor", chì in a prima stagione ghjucò in 31 reune, avanti 9 punti, è un annu dopu mostraru casi trè volte u megliu risultatu per quasi u stessu quantità Meetings - 22 punti di scoring points per 30 partiti. Dopu tali successu, u ghjovanu talentu s'hè avvistatu in a squadra di a regione ("Neftekhimik") è u invitò à firmà un doppia accordu - per u KHL è l'MHL.

Conquest of "Neftekhimik"

In u debut match in u KHL Pavel Kulikov hè stata in l'appiecu per una reunione contra l'Astana "Barys", in u corsu di u match stava à a tribunale per un tutale di quasi 5 minuti, ma hà fallutu per graccià i risultati. In a stagione 2011/2012 per u forti, era l'unicu partitu in a grandi divisioni di u paese, tutte u restu di u tempu si continuò a realizazione di "Reactor", unni si distingueu da una prufetazioni insana, finisci u campionu cù un puntu di 44 punti per 48 partiti.

Tali risultati rinfirmaru l'attinzioni di u staffu di Neftekhimik, è a prima staghjoni fù marcatu per Pavel solu solu per turnà à u gruppu KHL, ma ancu per u primu puck in u torneu, mentri l'avversu Metallurg Metallurg era l'avversu chì a porta fici u striker. L'ubbignu di u ghjovanu forti ùn anu purtatu a vittoria à i "oilmen", "Magnitogorsk" cun vinte 7-2, ma l'esercitu di questu ghjocu hà fattu un rollu in u sviluppu di u jocu, anche in u restu 10 partiti induve intervene, ùn pudia micca esse distinguitu.

A fine di a staghjoni, Pavel Kulikov fù mandatu à a rigioni vicinu, in a Penza "Diesel", induve avè a ghjustificazione di l'esperienza necessaria. Dopu avè dispucatu 9 partiti, cun attivu in 2 godi golustamenti, u striker torna in "Neftekhimik", chì ùn esiste più. Sempri sussegwentement, Paul hà rivolutu regolarment nantu à u situ, è ancu s'ellu ùn anu ricivutu ancu 20 punti per staghjone, u furmettore di l'equipa cuntinua à crìdiri in u speratore è a liberia nantu à u ghjacciu, aspittendu un altru risultatu impurtante è di scopi impurtanti.

Passi à a squadra naziunali

In u cursu di a so vita, l'avanti hà assai implicatu in i partiti di a squadra di russa di parechji età. Pavel Kulikov, un ghjucatori chì hà passatu a staghjoni cun una score incredibule di 40 o più punti, ùn hè micca pussutu esse in-roomu da tuturi di l'equitazione naziunale. In u risultatu, u russu juguìu in a squadra di u ghjovanu russiu in u 2010, finishing fourth, è dui anni dopu diventenu unu di i co-autori di "silver", avè ottinutu dui punti in 7 reune.

Avà Pavel hè solu 25 anni, hè cunsideratu cum'è un cuntinuu bisognu per arrivà in a squadra russa principalu, è cunziddi u so cellu è u talentu, in un futur vicinu, pudete vede cum'è qualchì parte di u squadra principali di u paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.