FurmazzioniStoria

Amir Temur - u gran cumannanti: biografia facts ntirissanti

Unu di u più famosu pirsunalità in a storia di u mondu hè Amir Temur - u gran cumannanti è statu figura di u medievu. Iddu fu chiamatu un'antra manera - Lame Timur, Tamerlanu, Timur Gurgan, ma in ogni locu u nomu di lu cunquistaturi prununzia cu taliallu. Tutti i populi di timore inspirati Amir Temur - u gran cumannanti. Biografia di u capu capu e militari sarà u sughjettu di a nostra discussione.

genealugia

Prima di tuttu, chì l'truvà i caccia di u gran cunquistaturi. Antenati Amir Temur ghjunse da a tribù di Mongoli Barlas, chì à u tempu di a so nascita hè largamente otyurchilos. Hè cunsideratu à esse u antenatu di Baralutaya figliolu Hachiu.

Dopu à u gran cunquisti Mongoli una parte Barlasov si trasfirìu a l 'Asia cintrali, e parti di l' ulus Chagatai, una parte di l 'Imperu, didicatu a lu figghiu di Gengis Khan, Chagatai è i so discendenti. Barlas largamente aduttatu la cultura di la pupulazzioni lucali, macari siddu lu mantinutu una parte impurtante di e so tradizioni. A so lingua parlata hè u cusì-chjamata lingua Chagatai, chì hè una forma di lingua Turcu starouygurskogo. By lu tempu di la nascita di Timur Barlas ùn hà avutu u discursu Mongolian.

Babbu Temur hè Castellana Taragay, ap signori feudali, chì ghjuntu da a Karachar Noyon, ca era l 'a manu dritta di Chagatai. Madre di l'avvene cumannanti hè Tekin Khatun. Da stu matrimoniu, francu Temur avutu trè figlioli - réfléchissait Sheikh, Juki è Suyurgatmysh e figlia Qutlugh Turkan. In seguitu Taragay cumminata sicondu matrimoniu incù Kadak Khatun, ca nascìu figlia Shirikov Beg.

Cusì, Ricerche i infurmazioni in u canadese European più pràticu per noi, pudemu dì chì Temur ghjunse da un picculu famigghia nòbbili.

A situazione in u statu Chagatai

Di sicuru, Amir Temur - u gran capu militare, a so biografia hè piena di custatti ntirissanti, ma prima vi mittite a studiari si deve amparà più nantu a situazione di u statu Chagatai, u locu di l 'avvene di cunquistaturi.

By lu tempu di la nascita di Tamerlanu Chagatai ulus hè un statu amorphous, in cui lu putiri di Khan hè debuli. L'èbbica marcatu da cunzigghiu puliticu in i guerri paese è internecine. À spessu, i magistrati sò mortu una morte viulente. Iddi canciari u tronu hà capemu frequenti. Prove da certi rapprisintanti Chagatai dinastia di puntiddà u so putere è à suvità u risultatu spetta di riforma gestisce micca statu datu.

Nfini, in 1346, dopu à la nascita di Timur, Sartana Khan dinastia persu u cuntrollu nantu à Mawarannahr (fiumi occhi Darya è SYR Darya). Chagatai pudè t'ani a putenza solu in lu Seven Fiumi, chì hè oghji chjamati da Mogolistanom. Cusì, in 1346 u ulus Chagatai statu spartutu in dui parti.

In la parti occidentali (Maurya) stabbileru un Kazagan, ammazzannu lecite capu Kazan Khan. Ghjesù ùn hè Genghisides, è dunque ùn pudia accunsente à titulu di l'Khan. Pigghiau lu titulu di emiru, è rigulamenti u nomi di u nominee Khans di Chagatai dinastia. In 1358 Kazagan fù assassinatu capu Mogolistan Tughlugh Timur, vene à u so figliolu in ghjustizia. Dopu à l 'assassiniu di u so figliolu Kazagana Abdullah, ca lu cuvirnaru pi na brevi piriudu, Maurya copre ravage. U paese invades Chagataidov Toluca Timur è occupa lu.

Quì in issu ambiente fù nantu a scena pulitica di Amir Temur - u gran cumannanti. Biografia di sta persona hè stata direttamente liata à issi evenimenti.

A nascita e ntê primi anni

Ch'e l'truvà fora quandu è induve Amir Temur nasciu. Future gran cunquistaturi, comu dissimu prima, era natu in a famiglia di Muhammad Taragay. Stu accadutu in d'aprile 1336 in u paesi di Khodja-Ilgar, chì ghjè vicinu à Kesh (Shakhrisabz hè avà in Uzbekistan). In sti lochi ch'ellu hà passatu a so zitellina Amir Temur. Biografia di i so primi anni di a vita hè guasi scunnisciutu, ma certi fonti hè chjaru chì da un 'età principiu di Tamerlanu hè voglia di caccia, è incù 10 anni, si messe una furmazione militare piena-cuncritu sottu u custòdia di istruttura prufessiunale.

In 1356, si maritò u bisfigliola di emiru Kazagana - Uldjai-Turkan. In a listessa annata a so prima zitellu natu - Jahangir.

Quandu l 'avvene cunquistaturi hè 25 anni, in 1361 u so babbu mortu. Dapoi chi tempu, u nomu di Temur apparisce in u storî.

piriudu di artisgianu

Cumenciu disponibile Temur hè abbastanza picculu gruppu di suldati, ricrutati da u parsunali. À u capu di issu distaccu Tamerlanu accuminciò a serviri Togluk-Temur, suttamisi in 1360 Maurya. Iddu fici Timur u capu di i spazii tribali attornu Kesh. Ma dopu à dui anni Tughlugh Timur fu custrittu a lassari lu paisi, comu la spills messe in Mogolistane. Sò diputatu, lascendu u so figliolu Ilyas Khoja.

Soon Ilyas Khoja dicisi Temur eseguitu da l 'affari publichi, è ancu tumbà, s'è pussibili. Locu di stu, Tamerlanu s'abbìa serviziu è muvimenti vicinu à u fratellu di a so surella, - Hussein, lu niputi di emiru Kazaganu. Iddi, è nanzu ch'ellu ùn ci era un calmu rapportu aridu, ma in 1360 a strada di Timur è Hussein siparatu. Lu primu si n'andò in u serviziu di Mogolistan Khan è l 'altru hà sceltu a via di lotta. Ma Hussein hè battenu è corre da a Balkh, in cui li règuli in Kabul.

Avà Timur è Hussein dinò divintatu alliati. A so unione hè cultivata in fratellanza di sangu. Lu piriudu da 1361 da 1364 era un tempu di sunnieghja è lotta contru à u Mughals. Amici è sapia u so cuntintezza di a vittoria è u amarezza di scunfitta. Eranu in u serviziu di parechji magistrati, ùn scurdà u so scopi analfabetisimu, a lu stissu tempu. Ancu in impastughjati à stu tempu I visitatu Amir Temur. Biografia di u futuru gran cumannanti di li disse chi a unu di li battagghi di ddu pirìudu ci fu la gamma casticatu testa, per via di ciò chì fù manca immobbilizzata di a vita. Chì hè per quessa ch'ella fù chjamata Temur Liang, chi significa Hromets, o in i primi tempi European - Tamerlanu.

A vittoria supra lu Mughals

In fine, Hussein rinisciu a fattura a cità di Balkh. Doppu la morti di Tughlugh Timur Timur è Hussein gestiti to oust u so figliolu Ilyas Khoja di Maverannahr. Si tace u Mughals in lu cummattimentu dicisivu a l 'Bridge Stone (1363), e li espulsu da u paese. Hussein diventa emiru di Samarkand. Ma in 1365 par via di i cantaupopulucorsu di alliati Saddam scunfitti da Ilyas Khoja in battaglia fangu e di custrincìrila a lassari la citati. insurrezzione Serbedars in 1366, diriggiuti contru à u Mughals, falli ritruvà a putenza di u rughjonu Hussein è Temur.

Emiru di Samarkand è suprema capu Maverannahr Hussein cuminciò dinò, è Temur - solu u so capu di aide. Stu Nfatti asìstinu à una crepa à forte amicizia paria com'è Temur trovu stessi privu di u gruppu di lu putiri.

La lutta contra Hussein

Infine una ruttura in li rilazzioni tra Timur è Hussein hè accadutu in 1367 dopu à a morte di a so moglia, è surella di a prima siconda di elli - Uldjai-Turkan.

L'esercitu trà li crisciu. Hè da nutà chì a causa azzione raggiunevuli e pinsirusu Temur cridibilità à mezu à i populi, è in l 'ochji di i suldati criscia di più è più. Ma pusizzioni Hussein fusi. Da lu cuminciò à piglià più è più suldati in u campu, chì ghjè organizatu da Amir Temur. A biografia di stu cumannanti hà apertu un novu capitulu di a so.

Temur trà Hussein è cù 1367 di 1370 accuminzau un esercitu aperta, vinniru. Ci eranu stonde quandu i so cumpagni sò reconciled è alliati dinò divintatu, ma mai, vecchio rilazzioni fraterne ùn anu à mezu à elli hè. In u 1370, in u Battle dicisivu di Balkh, Temur battenu Hussein. Amir Samarkand fu cunquistata è prucessu à u dumanda di associa di Tamerlanu, anchi si iddu stissu statu abbuccatu à crede, à salvà a vita di u so anzianu amicu.

Temur moglie conjoint Hussein ammuzzu-latte, chì dinù era la figghia di lu noms de capu liggìttimu di Kazan Chagatai Khan. affinità Cusì Tamerlan cu la casa di Gengis Khan. Dopu chì pigliò orgogliu à mezu à i s'allumìngiu Mònguli Gurgan, chi significa "figghiu-in-Khan." Stu matrimoniu hà accunsentitu u liggittimazzioni di a so speranza à a putenza in u rughjonu.

Velikiy Amir

Doppu la morti di Hussein fù racolta Kurultai, in u quali un decisione nant'à a proclamazione di Tamerlanu emiru Turan (comu fù cunnisciutu com'è u Statu). Cum'è u so udiatu, ùn hà accittatu titulu di l'Khan, chì hè dirittu à saccone solu una Genghisides ereditaria. Khan fù elettu u figliolu di Kazan Khan, u fratellu di a moglia motti di Tamerlanu, Suyugartmysh. Ma ugnunu sapia chì tinia i veri puteri. Real capu hè Amir Temur - u gran cumannanti. Biografia di chì e persone in u futuru hè statu assuciata incù u fidilità è u sviluppu di u so statu.

A so capitale, oltri Hussein, Tamerlanu fattu l 'antica cità di Samarkand. Iddu doti lu in ogni via pussibili, hà cuntribuitu à l 'elaburazioni di scienza. Digià in i primi anni di u regnu di Temur fu capaci di dà forza à a putenza statu in lu paese sinu à tandu messu da lite. Avà si pò fà u azioni da quali addivintau famosu in u mondu - i maiò li cunquisti.

cunquisti di Tamerlanu

U Populu ùn hè micca abbastanza à dì chì Amir Temur - u gran cumannanti. Sta man - unu di li cchiù granni leader militare di tutti i tempi. Riiscì à creà un prugettu imperu, chì a taglia ùn hè micca assai nfiriuri a Power di Gengis Khan.

attivitati pulìtichi External Timur hè assai chiffari. Iddu fici diversi voti à u Mogolistan e jeru intreccia vinciu lu. Cinqui volte à mandà truppe di Khorezm, ca appoi purtatu a so accessione à l 'imperu.

In 80-IES di u XIV seculu, Temur arrinisciutu pi suttamèttirisi u web tirritoriu di Iran. Duvuta a la prissioni di Tamerlanu, u Blue Orda ghjunse à puteri Tokhtamysh. Più tardi ch'ellu era capaci di vince un riavulu in u Auru. Ma, ai troppu forti, Tokhtamysh dicisi à ognuna indipendenza da a so putenza patronu. Stu cundottu à una longa guerra, trà u khan di u Auru è l 'emiru di Turan. Temur fattu trè campagna contru Tokhtamysh. In u corsu di l 'urtimu emiru di li puru accupò lu tirritoriu di la Russia, saccheghju certi di i paesi lucali. Jeru Tokhtamysh fu lu figghiu e lu so postu fu numinatu Khan Timur Qutlugh - la nova protege di Tamerlanu.

Unu di i più grandi vittorii di Timur hè a battaglia di Ankara, induva in 1402 si battenu un altru grande cunquistaturi - i uttumanu Sultan Bayezid - è pigliavanu u prigiuneru.

In più, Tamerlanu fattu un numaru di li campagni di successu in India, è à a fine di a so vita fece un viaghju in China, ma a morte tagghiata a so piani a cunquistari la Cina.

a morti Temur

Tamerlanu mortu in principiu di 1405 a l 'etati di 68 anni, duranti l' urganizazioni di una campagna contru à a China, in la cità di Otrar. U so corpu hè sottumessi balzamirovke è apprima a la capitali di l 'imperu - Samarkand.

Più tardi sta cità fù custruitu da i figlioli di Tamerlanu Bulgur emiru mausolée unni fu sippillutu Amir Temur - u gran cumannanti. Photos of lu sipolcru pò esse vistu, sopra.

u patrimoniu

Amir Temur hà creatu unu di i più grandi imperi di tutti i tempi. U so territoriu stese da l 'internu di l' India è China in l 'est di lu Mari Meditirraniu a l' ovest, di l 'Uceanu Indianu in u sudu di la Russia in lu nordu. Ma i zitelli è figliulini ùn sò capaci di salvà a putenza di u so babbu. Trà elli scuppiò a guerra internecine, ca purtau a lu crollu di l'imperu. A lu crollu finale di putenzi Timurids mannu dopu à l 'invasioni di i Uzbeks a nord numadi.

Tuttavia, unu di i discendenti di Tamerlanu - Babur - hè u fundatore di un antru statu putenti, chi, comu lu giru, chi durau pi tanti seculi. Stu statu addivintò l 'Imperu di Great Moguls in India.

facts, intarissanti

A Canzona di circà à qualchi facts, ntirissanti da a vita di Amir Temur.

Hè cunnisciutu chì in a so ghjuventù ch'ellu era in impastughjati, nsemi cu una surella di unu di megghiu Hussein Turkmen. Ci sò chì hanu vucazione à esse vindutu cum'è servitori. Solu l 'aiutu di u so fratellu di u capu di Timur è Hussein sò statu liberatu.

Unu di i principali ntiressi di Tamerlanu fù ghjucà shatranj, ca eni cunzidiratu lu antenatu di iucaturi mudernu.

caratteristica

Di sicuru, ùn hè difficiule à dà una discrizzione piena di una parsunalità tali pulivalenti, chì era Amir Temur. Brief biografia ùn permette di fà la à a uttinutu. Nustanti chissu, sapemu chì Tamerlan m'incantava micca solu da a guerra, è i cumpagni di 'affari publichi, ma cunsacratu assai di lu tempu a li scienzi e arti.

Di sicuru, Amir Temur fu unu di l 'spertu pirsunalità di a so epica. Era un omu forte-ànima è decisa chì, per via di u cusì benifari è paga tremenda, arriniscìu a criari lu cchiù granni mperu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.