U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Alessandro Nevskogo Church (Tula): a storia di u sepolcro è u so statutu di oghje

L 'antica cità di u nostru paese oghje, ritruvà casamenti antichi è religiosi. Ùn longa fà, i fideli di u spaziu Tula statu ritornu à l 'antichi tempiu alessandro Nevskogo. Tula - hè una grande cità, à chì parechji chjese è cattidrali. Oghje avemu dì circa unu di i più belli di a so vita.

A custruzzione di u alessandro Nevskogo

Euthymios Kharitonovich Cugini - Tula marcantili di la terza gu guild, ca campau nti lu XIX sèculu. Addivintau famosu cum'è unu di i più grandi in a cità di piddicci è assistanti merre di a cità in u Duma. Evfimiy Cugini mortu à l'età di 80 anni. In a so Svidisi spirituali iddu urdinò à custruisce una ghjesgia è binidisci si in lu nomu alessandro Nevskogo.

Evfimiy Cugini hannu parsunali è u locu induve u tèmpiu, è à esse custruitu. periferia distante di i cità hà tantu bisognu di a so ghjesgia. People quì campà una mezi semplici e modestu, è à i tempi era difficiule à se rendre à u tèmpiu, chì hè à una distanza. A nutizia di a vulintà di u marcante soi hè assai lusingatu cù u publicu. All taliàstivu avanti à, quandu sarà custruitu a ghjesgia di Alexander Ermitage. Tula in lu XIX seculu, era digià un riccu, ville, grazi a lu sviluppu di l 'industria.

Sendu chjaru chì u manca Cugini 20.000 rubles ùn hè micca abbastanza, ci hè statu apertu per sorte doni. Assai prestu u tempu necessariu racolta. U prugettu tèmpiu si sviluppau 'architettu Bashkirov, è ellu stessu si vantava mpiraturi Alexander II. June 12, 1881 fù fundata a chiesa, alessandro Nevskogo. 7 di giugnettu, 1886 a ghjesgia fù cunsacrata e accuminciò a pigghiari parisians.

Lu primu tempiu in stile Russian-bizantinu in Tula

Stu tempiu hè unicu à a struttura di a cità in termini di architittura. A ghjesgia hè fatta in stile Russian-bizantina. U tempiu hè ncurunatu da una grossa testa, ci era dinù quattru, cupola dicurativi di un picculu grannizza. Glockenturm statu misa supra la apre, ch'ella era differente, toit appartamentu - una suluzione fora di e Chjese ortodossa.

L 'internu di l' ghjesgia fù doti cum'è previstu. Images de santi vinni rializzatu solu u tettu, muri tinciuta cu oil paint. Expressively ochji corona iconostasis quercia. Parechje parisians subitu cascatu in amore cu la chiesa di Alexander Ermitage. Tula - una cità ricca di u quale i residenti in tutti i tempi cù u allowances cuimmurciuti a carità. Prestu, dopu a scuperta di u tempiu era inturniatu da un beddu scherma, un ortu, église, fù messa fora accantu à ellu. Opere stati fatti nant'à u fondi patroni. Un pocu più tardi, cum'è i doni di i citadini nfluenti statu apertu un ospizio è una scola, église, cù una biblioteca.

A storia di a chiesa, duranti l 'èbbica suvietica

In 1920 a ghjesgia fù chjusu è trasfiruta a cumunità Renovationist. Dopu à qualchì tempu, u bastimentu, chiesa fu trasfiruta a la scola lu travagghiu. E finarmenti lu addivintau lu patruni di Panetteria. In 1991 a ghjesgia fù dichjaratu un munumentu di la storia e architittura.

Ma puru tandu, era in un statu deplorable. capituli dicurativi stati persi, basi - tagghiata, i muri internu sò, tiled, è invece stabbilutu Italia di l 'high.

In bisognu di ristàuru e custruzzioni facciate. Attraversu organizzazzioni suciali attiva in u 2003 cridendu alessandro Nevskogo Church statu ritornu. Tula hè longa svegliu di stu mumentu. Prestu si principia u travagliu risturazione.

ripigliu santitati

A risturazione di u tèmpiu, bisognu nutevuli assautu finanziariu. Per stu mutivu, la cresia fu ristabbilutu più cà appi urrìggini funnatu. In u 2005, una cruci fu jisata più di la cresia. Falsi Facciate stati plastered è pittatu in colori storicu. Dopu travagliatu pi rimettiri afréschi è dicurazioni Dintra di la cresia.

vi pò darrè la ghjesgia di Alexander Ermitage (Tula) mantene siddu àutri. Cultura Address è tèmpii Orthodox: st. Sophia struttura perovskite 5. Oghje, u tempiu hè valevule, si purtava u serviziu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.