U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Scrittura di a Mamma di Diu "abbituatu" - hè un gran valore! Supra lu significatu di "affettu" in l 'Italia

tradizioni Orthodox diffirisci da altre siguenti Christian e sviluppatu u so assai profunnu Italia. Ùn lu noms de rolu, è forse ancu cum'è u prima, si ghjoca a maghjina di Santa Maria, a mamma di Ghjesù Cristu. Hè culligatu à tempu cù i adurà naziunale di a donna, è cun primura tiulòggicu à a so duttrina, chiesa.

Virgin in Iconografia

A prima image of Our Lady canusciutu circa u terzu o quartu seculu. Puntualmenti, hè difficiuli à dì, cum'è parechji circadori èsitu datati da u più anticu imagini Maria di notu. Tuttavia, la duttrina ufficiali di u so statutu di statu arregistratu finu à u quintu seculu. Più pricisamenti - in l'annu 431 in a cità di Efesu. Ci, à una riunioni di viscuvi Christian a formalize u so titulu di Nostra Signora. Dapoi tandu, u so Italia nizziau a evoluèghjani rapidamenti.

Hè impurtante di capisce chì Santa Maria icona, madre di u Cristu, ùn solu c'èni la donna, santu. It rapprisenta pricisamenti la spinta spirituali di sumiglia, divinni la matri di Diu, cum'è si hè pinsatu da cristiani. Per quessa, in a tradizione Orthodox hè sempre cunsideratu in u luce di Cristu, u divinu untu.

Ci sò assai di differente imagine di Nostra Signora. Esiste, ogni cità è ogni munasteru, e spessu solu per un gran tempiu era cunsidarata bona forma d 'avè u so propriu icona unica marcatu da un healings miraculosa, o altri favuri di l'Altìssimu, per esempiu mirotocheniya. Perchè oghje, u situ ùn hè micca un tali jornu ca nun avissi a èssiri didicatu à almenu una di l 'icona di Santa Maria. È più di sti imagini un ghjornu revered da uni pochi.

Quindici centu anni di a tradizioni sò sviluppatu parechji grandi cusì-chiamatu tippi imagine Virgin canonical. Unu di li veni chiamatu "Eleousa", chi hè u sughjettu di stu articulu.

Friscalettu Maria di "Eleousa"

A parolla hè da u lingua greca pò esse traduttu cum'è "misericurdiosu, cumpassioni, misericurdiosu." Ma lu tèrmini "emuzioni" hè più à spessu usatu in Russia. U Populu ùn hè micca una mistranslation, ma surtantu Gaffory certi aspetti di u rapportu spirituali trà omini è quellu chì chjama i Riggina cilesta fidu.

A funzione crustula di issu tippu hè u postu u zitellu in braccia, Santa Maria di Sala. Madre di Diu, "abbituatu" tocca u so mort contru à i mort di Christ. Cusì, in la icona arte mezi embodied 'idea amuri nfinita tra Diu, vinìa a natura umana è omi umanu, cullate à u palcu divinu (e ca rapprisenta figura Dame).

In a tradizione Grecu, stu tipu ricca hè chjamata dinù glikofilusom, chi significa ca significa "dolce, amurusa." In ogni casu, u "abbituatu" - è na rapprisintazzioni gràfica di l 'idia di l' amuri, ca apertu à u sacrificiu di a Croce di Cristu. Quissa hè a manifestazione di a misericordia di Diu. A pietà pupulare, luntanu da i scopi tiulòggicu, chiesa, pittura, significatu emuzioni ogettu sinònimu cu la strana surrisu di Santa Maria è zitellu chì ùn hè micca dispunibuli annant'à altri tippi di Italia, induve u Cristu hè prisintata com'è in autorità è a putenza di u rè, à pusà nantu à a manu Maria di Sala cum'è un tronu. A esempiu impurtante hè Eleusa image of Our Lady di Vladimir.

Ma in più di i appillazioni generale di u tippu ricca di "abbituatu" - si tratta dinù lu nomu di una maghjina specifichi. abbasta enough, stu icona (è u so variazioni) si rifirisci a un altru tippu imagine chiamatu Agiosoritissoy. Per quessa, hè valuri dicendu: uni pochi di e parolle si traballat.

Friscalettu Maria di "Agiosoritissa"

Lu nomu di stu tipu vene da a cappella di u santu, sanctuaire (Aghia Soros) in Custantinopuli. Maria, a secunnu di sta tradizione, dipintu senza Cristu, in canciu di tri-quarteri. I so mani, calata in preghiera. Ghjè ponu esse sia risuscitatu, o liata falà. Ci hè una imagine particularmenti viniratu di i seguenti di stu tipu, chiamatu "emuzioni." U valore di lu per u Orthodox ùn pò esse overestimated, comu hè forti assuciata incù u grande sanctuaire - monastero Diveevo è u so fundatore, St. Sarafini di Sarov. È u so nome hè forsi a causa di l 'spiciali mprissioni emutivu si face in u Basílica a so parsona. U fattu chì u image of "emuzioni" - hè un esempiu di l 'arti uccidintali di scrive, chì hè, in cuntrastu à l' Italia Orthodox canonical, si Dio un tratti spùticu umanu in a persona di Maria - la matri, donna, malatu, pricava, e accussì lu patronu.

imagine Sarafini-Diveevo di Nostra Signora

Scrittura di a Mamma di Diu "abbituatu" da Diveevo famosu perchè porti derrière chjusu hè u modu di St. Sarafini di Sarov - scherzu revered in u Orthodox Church Saint Russian. Sè voi cridite la liggenna, chiesa, Maria po si pirsuna hè in un certu modu si vede nantu à parechji volti. Duranti la preghiera davanti à l 'icona muriu.

imagine Value Diveevskogo

Duvuta a 'amuri lu tempurale di genti di Sarafini di Sarov, è calata intornu à u cultu Diveevskaya icona "abbituatu" - hè un gran storicu è valore culturale, micca à sminticà u so significatu ecclesial. Oghje, sta maghjina hè piazzatu à l 'usciu patriarcali in Moscow è una volta l' annu, u so ripastu di Nostra Signora di Praise, ci puntanu per adurà publicu. Scrittura di a Mamma di Diu "abbituatu" in lu so quelle stampa diverge numari grannissimi. Di lu munnu, église, hè un tipu d 'avà spirituali di u passatu dui anni. Dapoi hè dinù assai di listi scritti-manu, revered in vari parti di micca solu Russia, ma dinò in altrò.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.