U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Madre di Diu, Icon Kasperovskaya: storia e poze

Stu picculu icona tinciuta cu oil paint e vuccuzza nant'à un pezzu di bordu, di parechji seculi face cridenti impressiunatu.

artiste Inconnu

autore scunnisciutu dipintu a signora è i Infant à Diu chè à i pettu suprana. Intristitu cum'è in a cumpetizione di l 'assemblea, Mamma di Diu, presa a Cristu ellu stessu, incù tutti dui li manu teni a so testa, è, lascendu una penna intimuriti i limiti di u so headscarf. In a so manu dritta un pocu Sarvaturi libru clamped.

Induve ùn Kasperovskaya icona di a Mamma di Diu? Cosa hè pricava in fronte di lu?

A storia di issu icona miraculosa messe in i tempi quandu u tronu appartinni a la mpiratrici Elizabeth, è l 'internu di l' Imperu Rumanu Russian attaccatu e milizie Turkish è Tatar. U guvernu Russian avutu à creà u cusì-chiamatu diocesi slavi, populata principarmenti migranti da Serbia e Transilvania.

Sicondu a legenda, Kasperovskaya icona di a Mamma di Diu, era purtatu a Russia in lu tardu seculu XVI, parechji Serb, chì ghjuntu da a riggiuni Banat è poi si sò stallati in provincia Kherson (Olviopolsky County).

Per parechji seculi l 'icona statu trasmissu da una generazioni à un altru, nzinu a lu statu tinutu da u pruprietariu Kasperovoy, chì campava nantu à u duminiu Kasperovka Olviopolskogo County.

Décalé e carbuni da tempu, da lu tempu la vitoria hà cambiatu cavallieri ricunniscenza: lu conta di i facci di i Virgin e Cristu, l 'Sarvaturi era a stentu distinguishes.

Ferraghju di u 1840, purtaru lu primu in casa di Ulianii Kasperovoy, u pruprietariu di u paesi Kasperovki (secondu a un altru surghjente - Novo-Ivanovka), assai di a sciagura. Long serate inguernu Hostess whiled luntanu in la prichera, patruna di 'aiutu da l imagine di Santi, à mezu à i quali hè un heirloom di famiglia - Kasperovskaya icona di a Mamma di Diu. U valore di u sepolcro per un longu tempu stete un misteru - un icona simpricimenti passò da una generazioni à un altru - da babbu à figliolu.

Unu pruprietariu pricatu particularmenti forti, è micca custata vinni tardu at night. Kasperova decisu à ùn firmavanu prighera è s'arrizzò ghjustu nanzu arba. 'occhi stanchi, idda arretu la càmmara, e quandu taliarisi' anticu, vecchio, suciale, cù meraviglia nutari ca la facci chidi nantu lu puri da a pòlvara è seculi Caracciolo (accussì si puntu di stu ghjornu). A nutizia chì l 'icona vechji fù guarita da iddu stissu, prestu si sparse in u paese, è prestu cavallieri.

Da chi tempu nantu cristiani lucali e cu si messe à pricà nanzu u sepolcro, aspittava di a so prutezzione da tutte e speci di ailments. Madre di Diu, Icon Kasperovskaya famusu comu guariri di u Wiles di u diffamatura e pòpulu u male, vi manna a lu duluri Orthodox è malatia.

U veru miraculi

Sicondu à i foli di vechji, na vota visitatu u duminiu Kasperovyh strippa Vera Burleeva, chì stà appicciata. Virgin, apparisce Burleevoy in un sonniu, urdinau a la donna, à pricà davanti à l 'icona hè cullucatu in la casa di u so circondu, in ordine per guarì u paralisi di u bracciu. Prayerfully Burleeva subitu ripigghiau.

Un altru, donna - Philistin di Ochakov, per parechji anni, suffertu da a paralisi è purtà k finu a lu puntu chi idda ùn pudia spustà indipindente - hè statu purtatu à u duminiu di Kaspersky è pricatu è s'arrizzò di a so pedi.

Hè cunnisciutu cum'è u racontu di 13-anni-vecchio, carusu viddanu chi soffre da seizures ep epileptic, chì hà ripigghiau dopu pricava nanzu u icona. U listessu miraculosa miraculosa mannu dopu à un paisanu lucali, persi a so menti, hè statu cumunicatu à l 'icona e guarì dopu à l' na preghiera e unse cù oliu da u Mark.

Tanti evenimenti tamantu fattu in li famigghi di parisians Novo-Ivanovo tempio - un saccu di genti guarì grazi a lu putiri miraculosa di l 'antichi tèmpii. Icon Kasperovyh addivintò assai prestu famusu è da heirloom hè divintatu una vitoria Christian cumune.

duminiu pùbblicu

Dapoi tandu, sò passatu tanti anni. Tanti miraculi mustrò à parisians scrissi Mamma di Diu. Kasperovskaya Santa Maria Madre di Diu, è a visione di a Divina aiutau assai malatu Orthodox, tanti guarì, è quandu a nutizia di u miraculosa ntirventu divinu si sparse in lu vicinatu, provincia Kherson è hè partutu luntanu cavallieri quessa, u Spìritu synod | icona di i facci di lu Sacru simplici è u Cristu u Cabrini, scritti da un pittore scunnisciutu di u miraculosa ricunnisciutu.

U numaru di i cridenti chi vulete a tuccari u sepolcro, crescia tutti i ghjorni, è quandu u fiume, mai-finisci di pilligrini sò s'ammiscau nta un tempurale in bracciu di pòpulu, Kasperovy cunzidiratu impussibile à tena una maraviglia kul in casa di chjude è in lu 1844 l 'urtimu seculu, detti l' icona a lu tempiu lucali.

In su 1852-m francese cridenti Kherson sò à Assisi (Kasperovskaya) hè nantu à u so territoriu ogni annu, durante u tradiziunale festa di u Arabie di u Signore. Dapoi, l 'imagine di ogni annu, a prucissioni, purtà a sta cità.

Befallen chì càmpanu in Nikolaev, avia dinù l 'uccasioni di timite à l' antichi relìqui, senza, lassannu lu nsidiamentu nativu. L'église Santa Maria Nicola hè una kul miraculosa da i primi ghjorni di lugliu à u fini di austu.

As puntu Odessa

Duranti la guerra in lu Crimea, chi si messe à 1853-m, e finìu in su 1855, l 'icona miraculosa resu trasfiruta a lu nimicu assediata Odessa, è da a August 1854 à a mità di maghju di u 1856 a prima preghiera Kasperovskaya icona di a Mamma di Diu, pudia esse intesu da u cattedrale, a cità cattedrale. Quì, in Odessa in lu tèmpiu, è si stava una imagine miraculosa.

squatrone Anglo-French di 96 navi di u linia receded in 1855 per raghjone scunnisciutu ... na vota populu da a Odessa, pigghiannu Kasperovskaya icona, caminava in prucessione pàtria. War effittivamenti tantu dopu à u serviziu, chì hè celebrata u 1u ottobre vicinu à Odessa Kasperovskaya icona Arcivescamu Nnuccenzu. U serviziu in onore di a festa di u Santu, vierge hè un grande numeru di i fideli, è ognunu di quiddi prisenti sò cunvinta chì u salvamentu di a cità si mette u so icona miraculosa di grazia. Dapoi tandu, stu ghjornu hè revered in Odessa comu na gran festa religiosa.

Oghje, u icona miraculosa di u Madre di Diu, Kasperovskaya - i santi di holies è u difinsore di Odessa e Kherson. Quì hè in un piriudu di circa sei misi ogni annu. In Odessa, per esempiu, i tempi quandu u icona e purtà per - primu ghjornu di uttùviru e lu quartu ghjornu di Pasqua, rispittivamenti - sò unuratu u par cù i più impurtanti vacanze religiosa.

E parolle di u grande patriarcas

Kasperovskaya icona di a Vergine venerates u web mondu ortodossa. Certi Odessans ricordu ancora quantu doppu la Secunna Guerra Munniali e so pàtria visitatu Patriarca Alexy I, piani chì avianu a priari a l 'icona famusu e ringraziu u cunvintu di u fattu chì ùn permette u nimicu à entra in i cunfini miridiunali di l' Unioni Suviètica.

Parechji insignamenti di stu icona ha lassatu cristiani Patriarca Pimen, chi, di visità a cità Italia miridiunali, di sicuru pè friquintau lu novu (150 anni akathist Kasperovskaya icona di a Mamma di Diu, cantu in u bastimentu di a catedrale u vènneri).

Patriarca Pimen ghjornu (12.07.1975) à Odessa confessed chi duranti u so sughjornu in Moscow, spissu richjama u decoru, cattedrale di i pastori, a pling di Odessa Cità, chì era abbastanza furtunati à ogni mumentu à visita in lu tèmpiu, è purtà quì i so dulori e di duluri.

A pratica di a Mamma di Diu,

Nantu à a vita di a Mamma di Diu, su la cridenti a terra praticamente nunda hè cunnisciutu. In u narrativa Vangelu ùn hè mancu una sola parolla circa lu pigghiavanu storica chì avia ragiunevule diretta à a Beata Vergine. capi Church attribuisci issu a Megliu - la cchiù granni di dispone di a Mamma di Diu.

Unu di i ghjorni di Week Bright - Wednesday - Orthodox cristiani Odessans revered comu na gran casa. Nantu stu ghjornu in tutte e chjese di u Kasperovskaya famusu icona custeri di la Mamma di Diu. Chì aiuta, è chì poi addifenni cridenti stu icona? Da parechji infirmità, e guai, da tutti i speci di ailments è a morti mpruvvisa da intrigues demonic e maldicenza si da populu gattivu ...

1u ottobre vi vede u sepolcro dinò Odessans

A sede principale di l 'imagine miraculosa di Nostra Signora e lu Bammineddu hè sempri cunsidaratu Kasperovka (Novo-Ivanovka) - un paesi chì sò abbitanti èranu li primi tistimunianzi di u spettaculu proprietà di stu imagine. Parò, quì, hè cullucatu per longu.

Cu l 'arrivu di uttùviru sanctuaire ogni annu si trasfirìu da Kasperovki in Odessa, induve l' icona di a Mamma di Diu, hè Kasperovskaya nanzu ambienti di Pasqua.

Induve altru possi vede l 'antica sanctuaire

I ghjorni, cullezzione di i vacanze di pasqua, e poi qualchi tempu dopu Pasqua, u kul hè tinutu à la maison Kasperovyh, è nant'à u vigilia di u Arabie si danu à Kherson, induve ella era ci sinu à a fine di ghjugnu. Cridenti vivono in Nikolaev sapiri ca dd'occhi ca l 'imagine miraculosa ùn pò finu à u 1u d'aostu. U Francà ci era una vitoria tutti i vennari in fronte di i so akathist scrittu.

S'arricorda Kasperovskaya kul hè tinutu in lu Sacru Dormition cattedrale di i cità di Odessa à l 'indirizzu: carrughju Preobrazhenskaya, casa, 70, alberghi cunsacratu Kasperovskaya icona, Odessa e altre cità di l'arice miridiunali sò avà dedicatu dui ghjorni: July 12 è 14 di uttùviru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.