U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Aiutu parenti è pricava per figliolu

Ogni parsona và à a vostra manera di a vita stessa. Testi rivilatu à ellu dinò, avìa a vìnciri lu, si volte cù l 'aiutu di l' àutri, e te. E lu amarezza di perditi, senza mpurtanza comu barbed lu populu cchiù vicinu, hè necessaria à beie à u fondu, ùn vi ponu sparte lu incù qualchissia.

Parents dà a nascita di u zitellu, è poi piglià cura di u so sviluppu. Ma ci vene un puntu quandu u zitellu si maturu, e l 'affettu nant'à u so destinu da a mamma è u babbu, hè assai ridutta. Hè sbaddi, altrimenti hè impussibile, parchì i genitori ùn sò vita, è a vita à esse più.

figliu crisciutu

lassa spissu la casa, di un figliolu, mandatu à difende à l 'esercitu, arrivare un educazioni, o travagliu sicuru assai luntanu qualchì volta. A mamma è babbu di capiscia u inevitability di un tali casu, ancora, preoccupatu pi quantu u so destinu, chi tipu di genti cci vi risponde, s'ellu a so dicisioni sò saggiu.

In cumpetizione di un 'età matura, genitori sò pudia pussede u so figliolu, per aiutà u rìsicu financially. Ùn ognunu cunnosce l 'impurtanza di sustegnu spirituali è' aiutu di Diu. Essa luntanu da a casa, i zitelli cuntinuà à sente una cunnessione spirituali cù i so parenti. Rinfurzà a so prighera di u so figliolu, chì ellu sarà ch'iddu in stonde di dubbitu è piattà in periculu.

règuli simplici di adurà

Ogni riferimentu à Diu, deve esse prununzia cu lu strettu di parechji reguli, nanzu à tuttu à mezu à chì hè a sincerità.

Ci sò i testi canonical, sò assai boni, si pò trova in u libru prighera, ma u so intarpritazioni hè qualchi preparazione. In lingua italiana di oggi, lingua, église-slavi ùn hè insignatu, è i più putenti di prighera di u so figliolu, ancu s'è, lettura, incù tutti i cosa, ùn vi esse sempre chjaru à Supplicant. U più difficiule à n'invinia nimu parolla per parolla, è pè truvà in u testu, indù hè stampata o scritta nantu à a carta, è leghje lu in parechji esitò.

Pudete fà un'antra manera di fà un appellu à Diu, in u so propriu.

Parents sapè ciò chì a dumanda di

Pricava per u so figliolu, a priscinniri di s'ellu si vutaru a Cristu, a Vergine Maria, o di calchissia da i santi, principia incù una dumanda à sente è pardunà i piccati. You tandu pò ricaccià l 'essenza, comu tutti li female lu sapi la weaknesses di a so discindenza. Calchissia hè mali-salute, l 'autra - leca troppu cortu, una terza soffre da u so credulity eccessivu è acostumaus a tinti. Sfurtunatamente, tali pecchì sò e tendenza di a cunsumazione di vivu, o ogni altra blanchisserie.

Hè impurtante chì u female hè micca cuscenza di u omnipotence di Diu, è u inevitevuli di u so sviluppu. Puru la matri più sente e babbu, ùn pò passà per a strada di a vita, inveci di u so figliolu. Insignava scherzi, ùn pò esse custretti à piglià li, pudemu spergu solu chi la lezioni vi vai di lu futuru. Cuncissioni a libertà ùn pò esse incaricatu di fà sbagli, si vi hannu à rimpruverà te. Imbiancatura panni e li cosi, pruponi cunfortu è altra, hè impussibile a livellu chì a pace nternu è li purtavanu sarà cum'è belli.

A prighera di un figliolu hè dumandatu à rinfurzà u so forza comu un miraculosa fisicu è spirituali di crush, a dari grazia. Hè smetti 'mpurtanti pi pruteggiri lu da u pòpulu, u male è traditori, è, à u cuntrariu, di mandà una bona e' amichi di cumpassioni.

È, di sicuru, pò è deve prega di liberazione da un ghjetti, chì hè, a morte incerta è ferite periculosa.

A brama di l 'attività u travagliu hè statu un successu, palesa da e parolle di u mondu, è u modu cu vicini, bosses è altri populi intornu à elli.

Stu pò esse environ strada di prighera , figliolu, hè mandatu à l 'armata. surdati Russian, mustrà u curaggiu senza paru, nun te scurdà chì u riisciuti marziale truvatu da benedizzione di Diu. So era, in ogni età, è ghjorni, presente sò micca eccessione.

As incù tutti i rifirimentu à Diu, pricava di u so figliolu di tennis a dumanda di lassàlli la binidizioni e la palora "Amen". Mittennu lu avissi incù un core nettu, e si vi esse intesu.

U Signore, voi è i vostri figlioli, benedica!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.