Arte e spettacoliArte

A scultura "Laocoön è u so Sulla": discrizzione è crìtiche

Tragically travagliu di marmo Parian trè sculara "Laocoon è i so figlioli." The sculpture, c'èni i tentativi futile di u so babbu è a so 'figghi pi scappari da l' abbracciu di sangu di Entangling u so corpu, serpi.

fond mitu

A storia principia in u assai primi ghjorni. In u beddu Leda, moglia di u rè Tyndareus di Sparta, figlia di Helen di Zeus. Quandu hà crisciutu, ci hè u più bellu di tutti i murtali.

Assai di a so à Woo Eros stessu, ma Helen sceltu Menelaus beddu. Doppu la morti di Tyndareus ch'ellu era priparata di u tronu reale.

U rè di Troia hè natu u figliolu di Priamu. Soothsayer prividiri chi stu picciottu si perde tutti i profughi truiani. Sicondu a instructions, u l'rè vinni jittatu ni la foresta, tantu ca iddu muriu ddà, ma ch'ellu hè cultivata in un giuvanottu beddu e banda passà tranquillamenti.

I mutivi di u scoppiu di a guerra li profughi truiani e li Greci

Three lettu - Athena, Hera è Afroditi - ricevutu da l 'dea, u male di discorda Eris mela, cù a parolla "Fine". Ch'elli ùn pudia fà la à sparte trà di elli. Latra Hermes accadute à Paris à esse un ghjudicà in u so mosse. Afroditi prumisi Paris l 'amore di a più bella donna, Helen, è ricevutu u mela disigiada. Paris arrubbatu Helen di Grecia, è u so livò di Troia. Cusì si messe una longa e sangu a guerra trà i profughi truiani e li Greci di la bedda Helen.

U cantu di i Grechi addivintò Athena, Apollo aiutatu i profughi truiani. Hè preziosi à sapè quandu cunsidirari una scultura "Laocoon".

Trustek grecu

Longu, longu tempu, deci anni fu na guerra. Greci, assediata Troy micca rinuncià. Parechje miti sò mortu nant'à dui ganghi. C'avia Ulisse figura fora quantu à entre la cità circunnata di li Greci porta Munniali Grecu. Li Greci fattu un tempurale cavaddu di lignu. Iddi èranu aiutatu da Athena. Iddi cci misi a lu so truppe è resorted à stratagem: boarded e so nave è s'imbarcò luntanu ni lu mari. Cù cuntimplà si n'andò à verificà u campu di i Grechi è i profughi si firmau a maravigghia, quannu vitti lu cavaddu grannissimi.

A Strada uffertu a ittari ci ni lu mari, è qualchi - di livaricci à Troy cum'è un segnu di vittoria. Ghjè un puntu assai mpurtanti esse penultimo predictor. U Laocoon Sculpture prete chì hà da esse trattatu, ùn vi scappari lu Wiles di Pallas Athena.

Trojans simplicità

A pigliatu i citadini manca u prete di u diu Apollu. Scultura "Laocoon" ùn mostra u puntu. Iddu èpica cù i citadini ùn a tuccari lu cavaddu, lu gran gypse annunziò. Laocoon ancu jetta in un asperge cavaddu, e drentu oscillazione armi di metallu. Ma hè brouillé menti "vincitori". Ch'elli ùn crede chì noi ùn teme i Grechi, ancu quandu purtannu rigali. Iddi fede l 'URSS, chì hà dettu chì u cavallu bisogna calmari Pallas Athena, si cci avissi a pigghiari a so. Comu dissi, si vinni fora di u mare, un miraculu mandatu Athena - dui serpi di giganti. Hè calmu cunvinciu la Trojans, è piglionu u cavallu in la cità.

U mitu di Laocoon è i so figlioli

By lu mare I pricatu a Poseidon Laocoon è i so figlioli. Sti writhing circuli corpu è sfaiddia russu comu lanterni, ochji è crest nantu u capu, a suprana è energia suprana a cògghiri tirribili mostru. Serpenti, quand'ella hè fora di u mare, attaccau lu ncidenti. Stu puntu rifletti l scultura "Laocoon". Forti ingutuppò una sarpi attornu a corpi putenti di parsoni è prova à Inna elli. muzzicuna vilanosu causari micca solu lu duluri, ma dinò di purtà a morte. Tutti i sta mostra a scultura in "Laocoon". Chì hè ciò chì purtava cridenza sgambitteghja in la vittoria di l'abitanti di a cità.

E trova, scultura

Dui milla dui centu anni fa in Pergamum sculara scunnisciutu di brunzu attaque gruppu, scultura, chì raprisentazione u cumbattimentu murtali di Laocoön è i so figlioli cu serpenti. Original spariti. A copia Sculture in pietra in Rhodes li Greci. In u stile, di ellenistico Baroque Ghjunse à noi "Laocoon" (scultura). U so autore Agesandr Rodossky è i so figlioli Polydoros è Athenodorus. Si trova in u 1506, vigne Feliks De Fridis sottu à unu di li muntagni di Roma. una volta ci èranu Domus Aurea. Appena lu papa Ghjuliu II amparatu circa l 'età priziosu, po subitu mandati per a so griglia di l' architettu Giuliano da Sangallo è Michelangelo. Architettu subitu cirtificati u sputicu di u travagliu, chì era discrittu da Pliniu. Buaonorroti ditarminatu chì si era fattu di 2 pezzi di marmaru, puru siddu Pliniu parrava di na sula petra.

Her allungamentu destinu

À a fine di u XVIII seculu, Bonaparte pigghiò lu gruppu sculptor in Paris. In u Louvre, era apartu di biancu pirmittennu, è dopu à a scunfitta di Napulione avia statu ritornu da u British à u Vaticanu. Avà ch'ella hè à u museu Pio-Clementine (Vatican).

bracciu dirittu di Laocoon trovu in u 1905 archeologu Czech Ludwig Pollak in u Shop murare Rumanu è dete à u Museu Vatican. In 1957, hè statu inseritu in una cumpusizioni sculptor (infurmazioni fattu da l 'articulu in Project Scultura inglese Digital: Laocoön).

Cù i so parechje copie fattu. Italian - nant'à l 'ìsula di Rodi e la galerie, Moscow - in lu museu Pushkin. Pushkin, Odessa - in fronte, di u Museu di Archeologia.

"Laocoon" sculpture: Description

Sè noi partendu da u postu di G. E. Lessinga, chì pittura, scultura, - a puesia mutu, lu spittaturi di a so fantasìi cuntatu a finiri chi ùn disse altrimente u autore.

Figure Laocoon più attrattu attinzioni a causa di lu fattu ca si hè situatu in lu centru, è dinù perchè u autori travagliatu arechja ogni musculu di u so corpu, li putenti. Trojan battennusi battennusi cù dui serpi di giganti. Forces sò digià ci manca, è ch'ellu principia à campà nant'à l'altare. È hè sempre prova à aiutà si. U pede manca nnû nant'à a terra incù u vostru jita. A gamma destra hè un vasuni e tocca l 'altare. A manu manca si facia in vanu a ritirava da u corpu, la testa a l'sarpi. Ch'ella hè pronta à eva un vinnituri funestu, grapì la vucca e denti si vede chì tomba. U vrazzu drittu dû Laocoon subbitu è circuli Braire di u listessu sarpi. Cu la testa girata daretu. Vucca in un grimace di duluri e mùartu di morti imminenti, figlioli di intensi lutta è cuscenza di a so morte prussimu.

U friscalettu E comu si seer Laocoon. Sculpture, u disclosure chì cuntinueghja à rallentà amara apprehension morte prussimu è Laokoon è i so figlioli.

A so manu dritta, u figliolu più giòvanu hè cumplitamenti entwined cù un anellu sarpi. Si fece a so manu dritta, trimanti, ma la serpi ci sò bitten in u spurt. U ghjuvanottu, accumincia a caduta, lassannu l'altare, induve u so babbu.

Avemu cuntinuà imbusche di a scultura in "Laocoon è i so figlioli." Description of cunfine scultura.

U frateddu lasciò u so babbu gira a so faccia piena di taliallu, una dumanda nunda à liberallu da a so 'gamma cuda sarpi obvivshego.

Ghjesù ùn pò trattà lu cù una manu. Lu spittaturi, parò, pari ch'ellu hà la spranza di addivintannu vivu, chì, par disgrazia, ùn hè micca vera. Tutti i trè di li vi muriri.

I vuleti à compie a discrizzione di i dui citazzioni. Euripide: "Nenti futti i dii, comu un tipu di peni umanu." Hè dinù bè discritta i dii Grecu Sophocles: "I dii sò più voli à aiutà una parsona quandu si và à scuntrà i so morti."

Intérêt imperadori rumanu à i Scultura

Gîte mpiriali rumana hà cridutu di esse i discendenti di i profughi truiani. Hè u so eroe Enea, figghiu di Dioni, dea, scappò à i spondi di i dei. Spusò luigi è funnata la cità in so unuri (base di Mare). U so fratellu Ascanius trouvés Alba Longa (avà Castel Gandolfo). A stu puntu, dopu à una pochi di ginirazzioni vi esse nati funnaturi dâ Rome, Romul I Lam. Mpiratura rumani prupunìa chì sò esciuti da u dii.

pùblìchi Guest

Pùblìchi crede chì Lessing hè dritta chì u depiction di u rigalu dulore campa da u Laocoon, la sculpture, deve esse sottumessu à i leghji di biddizza. Laocoon ùn sera, ma solu groans. Athena avia mandatu un castigu trattamentu per ellu. Iddu è curpevuli solu chì liticava i so figliu citatini da u donu periculosa di li Greci carche chi patronized Athena. Man - ghjustu una frasca helpless in i mani di i dii.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.