News è societàCultura

Diu Apollu - diu grecu di u soli

Beautiful mitu di la Grecia antica è a so religione paganu avutu un densita influenza nantu à u sviluppu di a cultura munnu. À mezu à i dòdeci dii immurtali, assittatu Olimpu, unu di i più revered è figliolu à mezu à a ghjente hè stata è ferma lu diu Apollu. In lu so 'onuri stati funnatu magnifica tempii e sculture stati creati. Pariva tuttu embodied la biddizza immurtale, rignanti a mùsica è a puesia. diu Suli-d-pene di stu ghjornu hè per noi u Méditation di ghjuventù, nurmativa, talentu e grazia.

Apollo - lu diu di lu suli

A cima di u PANTHEON Grecu, è appartenenu à u cacciadore thundering Zeus, ma hè u sicondu dopu à u Apollo - u so figliolu figliolu. L'antichi greci iddu cunziddirava un diu di u sole, è l 'arti, tra li quali lu rolu di lu sunari mùsica. Patronized sole-picciottu, è soothsaying, e Luna. Era à tempu u legislaturi è i luna, prutettore di i pastori, è ordini hè permessu. Patron di midicina, Apollu à u listessu tempu pussutu nasylat k. In a mitulugia rumana, comu in grecu, issu fu chiamatu lu diu Apollu, ma dinù una Febo, chi significa "sole", "ghjornu", "puri".

Apollo - diu di Grecia, - à spessu chidi di camminare, o stannu beardless beddu ghjovanu cu li capiddi d'oru, starnazzando in u ventu, è ncurunatu english. In e so mani si teni u so utilisazione unchanging - un liutu e un arcu, una figura di a so identità è curaggiu. Sun - un simbulu di Apollu.

A nascita di na bedda diu

Sicondu a mitulugia, u diu Apollu era lu figghiu di Zeus e Leto titanidy (ch'ella era a figliola di titaniu). Prima di lu diu suivant nasciu, Leto avia granni pi scappari a zerga di u dea, Hera - avvinuta moglie di Zeus. madre di Apollo mai pussutu truvà riparu. Era solu quandu si vinni tempu à dà nascita, si disguised l 'isula desertu di Délos. nàscita dulurusi durò nove ghjorni, longu e notti. Vindictive Hera défendu Eileithyia - la dea di nàscita - hannu 'aiutu di statina.

Infine i cherubini, divinu hè natu. Hè accadutu nant'à u sèttimu ghjornu di u mese, sottu à una palma. Chì hè per quessa Seven poi divintò un numaru sacru, cum'è l 'antichi palma chì cresce nantu Délos, in li tempi antichi, circava da parechji pilligrini ca veni a timite à u locu di nascita di Apollu.

Apollo è Artemis

Ma l 'anticu Grecu diu Apollu era natu micca unu, ma incù una sand surella - Diana, chì hè cunnisciuta per noi cum'è a dea di a caccia. U fratellu è surella, era archeri abili. Arcu è frecce di Apollo - da d 'oru è n'arma Artemis - d' argentu. A donna hè natu nanzu. E, sicunnu a Homer, era quella chì hà insignatu più tardi u so Luna fratellu.

Dui gemelli sò sempre schjaccià u testu senza un ilu, i morti di u so Cupido hè facile è painless. U fratellu è surella, era una capacità uncanny à spariscia cumplitamenti da a vista (donna sciugghiu à mezu à l 'arburi, foresta, e lu miu statu cacciatu in Hyperborea). Dui stati anurati di a so alta purezza.

amore

U populu corsu stranu, ma lu diu Radiant Apollo ùn hè felici in amore. Puru hè parte di rispunsevuli di u stessu. Ùn aghju micca hannu a ririri Eros, dicendu chì ùn prènniri culpitu a Luna. In rapprisagghia, u sòffianu Apollo diu di amuri creata core freccia d 'oru, una freccia (averts amuri) Eros isciutu in u cori di u ninfa Daphne.

Apollu, intoxicated da lu so 'amuri, accuminciò a curriri a so, ma Daphne a taliallu falava à u diu, fiume - u so babbu. E iddu tracciau una figliola in un arvulu english. Ancu dopu à sta 'amuri scunsulatu ghjuvanottu ùn hà passatu. From avà nantu, u english hè lu so arvulu sacri, na curuna fattu da u so foglie, mai havi la testa di Diu.

In stu l 'amuri di mishaps Apollo ùn fini ci. Un ghjornu, Ghjesù fù arrinata da i capelli Cassandra - la figlia di Priamu (lu re dî Troy) è Hecuba. Apollo detti lu donu di soothsaying ragazza, ma pigliò lu so parolla di lu chi in vultata ch'ella vi ci dà u so 'amuri. Cassandra mbiancatu à Diu, è ch'ellu vendicati si facenu cusì ch'eddi ùn crede in a so divi, cunziddirannu lu prufetessa pazzu. ragazza meda duranti la guerra di Troia tribulatu a trop i residenti di u periculu di Troia, chi li amminazza, ma ch'elli ùn so micca cridutu. E Troy fù cunquistata da u nimicu.

figghiu di Apollo

populu Sacru revered lu diu di li midicini, Asclepius (Aesculapius in a versione Roman) eni cunzidiratu à esse u figliolu di Apollu. murtali Born, arriciviu dopu u donu di eternità di u so capacità hapax à guarì populu. Asclepius fù allivatu da u saggiu centauru Chiron, chi iddu insignatu a so manera miraculosa. Ma assai prestu i studianti, m'ha pricidutu so Lars.

Figliolu di l'Apollu hè tantu talentu dutturi, si pudia ancu isari u populu mortu. A dii eranu infuriatu à ellu per chì. Dopu à murtali resurrecting Asclepius viulati la liggi stabilisce da i dii di Olimpu. Zeus u colpu cù i so lampi. U diu grecu Apollo arrivare ancu per i morti di u so figliolu tantu ch'ellu tombu u Dizionario francese, ca, secunnu la liggenna, m'avvampa stabiliti (li trona e li lampi, ca Zeus mitallu). Tuttavia, Asclepius fù pirdunari e turnau da i morti, da u vulintà di Moir (lettu di u destinu). Si cia statu garantitu eternità, è u titulu di u diu di i malati è na bona midicina.

Dio-cantanti

Apollo - diu di lu suli - hè sempre statu assuciata incù noi incù sti catene Evangelista: l 'arcu è l' oiseau. Unu di li parmetti a pruduzzioni frecci vechju à un testu, è l 'altru - à creà bella musica. Interestingly, li Greci pinsatu chì trà sti dui arti ci hè un rapportu. Infatti, in tutti casi, ci hè un volu à qualchi scopi. Song vole dinù direttamente à u core e persone l'omi, cum'è una freccia à u testu.

musica Apollo pulita è chjara, comu iddu. Stu patruni di melodie appreciates sonu e lu Luminance è tralucenza di mùsica. U so arti musicali elevates u spiritu umanu, dà populu idee spirituali è hè u antitesi di a musica di Dionisiu, chi porta lu estasi, la viulenza e passioni.

U monte Parnassus

Sicondu a legenda, quandu a terra veni primavera, lu Grecu diu Apollu mannò a lu Munti Parnassus, dopu à chì murmurs Castalian primavera. Ci militeghja u ballu cu l 'eternamente ghjovani ramintà - figliole di Zeus: Thalia, Melpomene, Sibyl, Erato, Cleo, Terpsichore, Urania, Calliope e Polyhymnia. All di li sò patroni di i vari arti.

Diu Apollu e li fussini jùnciri assemi la corti ducali divinu, in cui li fimmineddi sò cantava, è ch'ellu accumpagna u so ghjocu cantannu u so liutu d 'oru. In quelli mumenti quandu vi à sente u so Populu Corsu, a natura si ferma à tastà u populu corsu divinu. ellu stessu Zeus à stu tempu diventa u surrisu, e li lampi in e so mani vutari, e diu di sangu Ares scurdari circa la guerra. Paci e tranquillità sò triumphant quandu u Olimpu.

A basa di l'oraculu Delphic

Quandu lu diu Apollu era sempre in lu corpu di a so mamma da ordine di Hera sempre assicutau un musi drago pitone. E quandu i giovani diu era natu, è prestu vulia à piglià vindicà si di tutte e peni chi befell l 'istati. Apollo trovu una gola scura in la vicinanza di Delfi - la casa di u pitone. È u so d 'era un dracuni. A vista di u hè trimendu: a corpu inglese scaly offre writhing tanti circuli frà i scogli. A terra sana scossi incù u so filu pesante, è i monti di crumbling ni lu mari. Tutti i vivi à u spaventu pùa scapparu.

Quandu pitone, aprendu a bocca di focu-rispiru, m'hè parsu chi per un mumentu, è u vi riuniri la Apollo. Ma in u mumentu, dopu ci hè statu un francese jingle di frecce d 'oru chi lu curuzzu in u corpu di a bestia è lu drago cascò prostrate. In onori di a so vittoria nantu à pitone funnau Apollu à Delfi oraculu chì si resounded cù vuluntà di Zeus l'omi.

Ma anchi si Apollu e cridutu divi Diu, è prophecies, si pirsuna mai fattu lu. Answers a tanti custioni ghjente detti sacerdotessa Pythia. A ballata in un statu di furia, idda accuminciò forti gridare e parolle chè, ca foru l 'istante arregistrata da li parrini. Iddi interpretati i divi di Pythia è li passava à l 'questioner.

XV

Dopu à u diu Apollu, hangar u sangue, di pitone, da i dicisioni di Zeus, iddu avia a essiri puru di stu piccatu è cumprà lu. U ghjuvanottu era trascinatu à Tessaglia, induve u rè di a ddu tempu era Admetus. Apollu era à esse un pastori à semplice travagliu dura à ghjunghje a liberazione. Si valenu passà i bandi riali, è qualchì volta, dritta a tiurii pasculi, cummedia m'ete à una sèmplice flauto canna.

A so musica hè tantu una maraviglia chì ancu i bestii salvatichi vinni fora di i boschi à sente à a so. Quandu l 'Apollo - lu diu di la Grecia antica - ghjucatu music, feroci marini è pantera predatory camminare tranquillamenti à mezu à a so banda cù un cervu è Snijden materiaal. In ghjiru à palesu gioia è a pace. In la casa di la pruspirità pricuratu Re Admetus. So cavalli è orti divintatu u megliu in Tessaglia. Apollo aiutatu Admetus e in amore. Iddu detti lu gran forza re da ch'ellu pudia esse harnessed à u carru di u lione. un tali cunnizzioni statu messu miò babbu di Admetus - Alcestis. Ottu anni Apollo sirvuta comu un pastori. Tinuti atoned i so piccati, si ghjunse daretu à Delfi.

tempiu Delphic

Apollo - diu di la Grecia antica, chi, comu autri Cristu revered Olympic, hè statu nasci. È micca solu in u marble e liggenni. In lu so 'onuri li Greci custruita in numerosi tempii. Hè pinsatu chì i primi tempiu didicatu a lu diu suli, lu statu custruitu in Delfi, à i pedi di l 'oraculu. Tradizioni dici ca era tuttu cumplitamenti custruitu da a rami di àrburu english. Di sicuru i custruzioni di un materiale tali brittle micca addritta per longu, è prestu nantu à u situ, una nova costruzione religiosa.

Comu u contu hè u tempiu di Apollu à Delfi, i ruvini di u quali sò firmatu à i nostri tempi, ci hè avà dura à dì, ma avà avemu vede cumu granni era una volta in lu tèmpiu di Delfi. Stòrici, critichi diri chi l 'entrata di u santuariu hè u scrittu cù i dui Cumandamenti principale di Diu, chì leghje: ". Tu lu misura" "Tu pòlvera" è

U più famosu statua di u diu

Apollo - l 'antichi, dio, chi ispirau parechji artisti è sculara di creà bella travagghi di l' arti. In u mondu ci sò parechji di i so sculture. Ma la statua, più perfettu, chi occupa a maghjina di una di i dii Grecu più revered - una scultura in pietra di "Apollo Belvedere". Sta statua, hè una copia, pigliatu un signore Roman scunnisciutu cù una bronzo scultura in Greek Leochares, chì serve à a corte di alessandro Makedonskogo. Originale, par disgrazia, ùn hè firmatu.

Marble copia trovu in u domu di lu mpiraturi Nero. A data esatta di scuperta hè scunnisciutu, hè accadutu un seculu trà 1484 è 1492 anni. In u 1506, u travagliu hà prezzu di sì statu purtatu à u Vaticanu è misa in l 'ortu Belvedere. Cosa hè iddu, lu diu Apollu? Photos et photos, atlɑs m, pò solu dà un 'idea generale di comu l' antichi Greci, videndu quessa. Ma una cosa hè certa: Apollo, ancu in u nostru tempu pò esse cunsideratu un simbulu di bellezza maschili.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.