Arte e spettacoliArte

Ancient Scultura greca, u so caratteristiche, fasi di sviluppu. sculture, Grecu anticu è u so autori

Ancient Scultura greca occupa un postu particulare trà li caputravagghi di a diversità di u patrimoniu culturale appartenini à stu paese. It glurificatu è realizatu cù l 'aiutu di graficu significa la bellezza di u corpu umanu, u so unicu. Tuttavia, micca solu spianate linii è a finezza - i carattaristichi chi signalà l 'antichi, scultura, Grecu. So maiò hè u mistieru di u so criatura ca iddi arrinisceru a passà ancu in lu friddu Gamut petra di emozioni, dà u spechju di formi sensu spiciali, comu dà a vita in elli. Ogni antichi, scultura, Grecu donu cun misteru, fà sin'à avà. Opere di granni artisti ùn lasciarà qualchissia hà primura.

Ancient Greece, comu l 'àutri culturi, assistennu differente stonde à u so sviluppu. Ogni statu marcatu da cambiamenti in tutti li tipi d 'arti fina, cumpresi scultura. Per quessa, a vecchia P'acchianari a lu menu forti di la criazzioni di stu tipu d 'arte pò discrìviri prestu u prughjettu di antichi, scultura, Grecu in differente epupea di u sviluppu storicu di stu paese.

piriudu anticu

piriudu anticu - u tempu da 8 à 6th seculu aC. Ancient scultura in stu tempu hè cum'è features, caratteristica di un primitivu. Ci hè stata osservata perchè u embodied in l 'òpiri di modu sfarenti differente, ch'elli eranu troppu generalized (fimmineddi figura chiamatu mantles, picciotti - Kouros).

Apollo Teneysky

Teneyskogo statua di Apollu hè u più famosu di tutti i figuri ancura di stu periodu. Just sapè ch'elli sò avà un pocu duzina. Hè fattu di marmo. Apollu hè chidi cum'è un ghjuvanottu cù i so mani, i pedi, dita indu in pugni. I so ochji vucca aperta, è u so visu si riflittìu surrisu anticu, tipicu di l ', sculture, quelle di stu pirìudu.

figure Femmina

Images di e donne è di fimmineddi ammustrava li capiddi mossa, vistitu longu, ma cun un pocu di u più a finezza è linii liscia, u embodiment di grazia, féminité.

Anticu, scultura, Grecu avia qualchi disproportion dì. Ogni travagliu, nant'à l 'altra banda, attrattiva ne falò emuzioni è simplicità. Per un datu epica in lu figura di u populu hè carattarizatu, comu avemu rimarcatu, una meza-surrisu, chì dà li una tremenda è misteru.

Situata oghje in u Statu Museum Berlin "The Dea cù una castagne" hè unu di i figuri, u megliu cunsirvatu à mezu à l 'altru, sculture anticu. Quandu l 'imagine manu lo esterni statura "sbagghiatu", e brilliantly svorgi da u autore, attrattu da l' attinzioni di pùblìchi. epressioni sprissivu di rende una scultura hè particularmenti sprissivu è dinamichi.

"Kouros di Pireo"

"Kouros da Pireo 'situatu in u museu Atena - dopu, a creazione cusì più perfettu, fatta da l' antichi zuccadori. Nanzu à noi hè una ghjovana guerrieru forti. gesti a manu è pìccula pudè di u capu u distinu la cunversazione, ch'ellu porta. Micca cusì glaring ratio di statura. Anticu, scultura, Grecu, comu avemu digià citatu, hannu funziunalità generalized. Tuttavia, sta fiura ùn hè micca cum'è nutava cum'è in l 'òpiri riguardanti l' èbbica anticu principiu.

piriudu classicu

èbbica classica - u tempu da u 5 à 4 seculu aC. L'opere di antichi, scultura, Grecu à stu tempu aghju suppurtatu qualchi cambiamenti, chi noi Mulateri Di L'dicu. À mezu à i sculara di stu pirìudu, unu di i più famosa battaglia di c'avissi cuniatu hè Regiysky.

Features di sculture, c'avissi cuniatu

Di a so creazioni hè caratterizata da realisimu è vivacità, hè à i tempi novi. Arcuni travagghi di st'autore hè cunsidaratu un pocu troppu arditi di ddu tempu (per esempiu, una statua, un carusu, caccendu un splinter). uggettu Quick è talentu straordinariu sò dirittu u scultore à studià u senzu di l 'armunia da i mezi di i metudi di calculu matimàtichi. Iddu li accumpagnatu nant'à u fundamentu di a scola filusòficu e matimàticu, unni iddu stissu avìa funnatu. C'avissi cuniatu, cù ste pratiche, investigated differente natura armunia: a musica, a struttura architetturale di u corpu umanu. Ci la scola via di u fundamentu di u numeru. Hè cunsidaratu u fundamentu di u mondu.

Lucca sculara di u piriudu classicu

piriudu classicu, fora di lu nomu di c'avissi cuniatu, e detti a lu munnu, la cultura di tale artisti famusu comu Phidia, Myron è Polycleitus. L'opere di antichi, scultura, grecu di l autori di cumminata la seguenti principiu generale - u vede di 'armunia corpu perfettu, è bedda' anima cuntenuta in u. Hè stu principiu hè fundamentale, chi purtau li vari maestri di u tempu à sviluppà a so criazioni. Ancient Scultura greca - l 'idiali di l' armunia è biddizza.

Miron

Great nfluenza supra l 'arti d' Ateni 5th seculu aC. E. Myron avia u travagliu (ricùardu u famosu Discobolus fattu di brunzu). Sta campagna, un Policlet, chì avemu sempre dì, li piacia à se figure in rimusciu. Per esempiu, in la statua, sopra discobolus riguardanti lu BC 5th seculu. E., si dipintu u ghjuvanottu beddu à u tempu quand'ellu viduta di ittari lu discu. It sullati è subbitu u so corpu, u muvimentu pigghiaru, comu 'na la primavera, pronti à realizà. allungamentu di furmazioni vzbugrilis sutta la peddi braccia elàsticu retracted. Furmendu una basa prutettu, lu telegramma sò trafalatu spechju in i rena. Vergogna antichi, scultura, Grecu (Discobolus). A statua fù attaque in brunzu. Però, prima di avemu intesu solu una copia di marmo fatta da u previstu da i Rumani. U ritrattu prisentata sottu statua Minotauru scultore di sta.

Polycleitus

Ancient Policlet, scultura, hà u seguenti funzione - la figura umana, standing cù a manu fece nantu una gamma armunia stu mondu. Un esempiu signore embodiments hè una statua Doriphor-spearman. Polycleitus in i so opari circava à parfettu francese physique accumpagnate spirituality: e biddizza. Sta brama inspiratu à pubblicà lu sò trattatu ntitulatu "Canon", par disgrazia, ùn parmetta à u nostru tempu.

Piena di vita cuntrullà Policlet statua. Iri a se l 'atleti sò in un statu di riposu. Per esempiu, "spearman" - spartu omu custruitu chì hè piena di self-stima. Si leva artigiana in fronte di u pubblicu. Ma sta pace ùn hè micca un fermu, tipicu di l 'anticu statue egizianu. Comu a prumettiri e Santi maneggiando u so omu corpu, spearman gamma nanticchia piegati, muvimenti à una differente sivirità di u casu. Pari ca nun vi purterà un pocu tempu, è ch'ellu hà da fà chì a so testa, è vi passu avanti. Nanzu à noi hè beddu, forti 'omu, free da a paura, riservatu, fieru - i embodiment di u ideali di i Grechi.

Phidia

Pudete ghjudicatu esse cunsideratu Phidia gran criaturi, sculture, criaturi riguardanti lu BC 5th seculu. E. Ch'ellu era capaci à acquistà una perfetta maestria di fusione bronzo. Phidia 13 pezzi sculptor sò state formatu a divintari un urnamentu degnu di u tempiu di Apollu à Delfi. Si rifirisci a lu numaru di travagli di stu signore hè dinù una statua di a Vergine Athena in u Partenone, quale altitudine hè 12 metri. Hè fattu di canella è d'oru. Sta tècnica di lu statues, fù chjamatu chrysene-el elephantine.

In l ', sculture di stu mastru in particulare hè reflété lu fattu ca la divinitati greca - sti sò imagine di l' omu unicu. Da l 'òpiri di Phidia, lu megghiu si usa di tuttu l' cassetta succorsu frieze altu lady 160-metre, chì mostra una prucissioni di u dea Athena, andendu in u tempiu Partenone.

Statua di Athena

Casticatu guastatu scultura di lu tempiu. Persu in antichità "Athena Parthenos". Sta figura c'era dintra lu tempiu. Phidia creatu lu. Ancient Scultura greca di Ateni hà i seguenti carattiristichi: u so capu cù una varvarottu annata è pelu basso frunti e braccia, è collu foru acciati di canella, è cascu, pantaloni, piante è capelli - da e fronde d 'oru.

Da sta fiura per via parechje storie. So famosu e granni era stu capi chi subitu à Phidia, una armata di genti invidia chì circava à dìllu, scultore, chi vìnniru appressu una raghjoni à accusallu di qualcosa. Stu cartulina, per esempiu, u accusatu chi iddu avia vilata li sordi cci pruponemu di l scultura di Athena. Phidia à ghjustificà a so servu pigghiau tutti l 'uggetti d' oru di l 'statua, e li pisava. Scaciuni cuincideva cù u pesu di oru, datu à ellu. Allora u scultore, fu accusatu di Corsi Impinzutiti. Shield di Athena fu la causa di chistu. It c'èni na scena di la battagghia di li greci è amazoni. Phidia stessu ritrattu à mezu à i Grechi è Pericle. publichi Grecu, malgratu tutte e rializazioni di stu mastru, sempre cuntrariatu lu. esicuzzioni brutali finì a vita di u scultore.

Micca esaustiva accord, sculture Phidia fatta in u Partenone. Cusì, si cria l 'figura di Athena Promachos di brunzu, chi fù custruitu attornu 460 aC. E. l 'acròpuli.

Statua di Zeus

By Phidia si sciogli fama, dopu facenu stu maestru di a statua di Zeus di u tèmpiu, è chì hè situatu in Olympia. L'altezza di u figura hè 13 metri. Parechje script disgrazia ùn sarvata, sò firmatu solu u so discrizzioni è copi. In tanti salutà stu statu ajutata dû distruzioni fanàticu di òpiri d 'arte da cristiani. Ùn puntu, e la statua di Zeus. Si pò esse qualificatu di a siguenti manera: figura 13-metre assittata supra un tronu d'oru. Bedda testa diu curuna di rami d'aliva, chì era u simbulu di u so amore di a pace. Pettu, vrazza, e spalle è facci eranu fatti di canella. Zeus mantellu sciarpi più di a so spalla manca. Francesco Baccini e corona - di addina d 'oru. Tale hè l 'antichi, scultura, Grecu, brivimenti. Pari chì Diu, si accumincia, su e arancia li spaddi, ùn mi jìssi in stu vastu, salone - u tettu chì hè bassu.

piriudu ellenistico

Fasi di u sviluppu di antichi, scultura, Grecu completes i dialetti grechi. Stu piriudu - u tempu in la storia di la Grecia antica di u 4 à u 1u seculu aC. Sculpture à u tempu era sempre u scopu principale di dicurazioni di diversi strutturi architetturale. Ma hè ancu trovu riflessione mangianu in cambiamenti guvernu.

A scultura hè in u tempu unu di i principali forma di l 'arti, in più, ci hè statu un gruppu di i sensi e di lingua. Iddi prisenti in Rodi, Pergamum, Alexandria. U megliu opere pruposti da sti scoli, riflissioni à i prublemi chì tuttu mentri menti di u periodu di pirsuni. Sti images, in cuntrastu à l 'animu calmu classica, purtà un pathos passiunati, ddoi at emutivu, dinamica.

La forti nfluenza di l 'Est su tuttu u sì hè generalmente carattarizatu da a fini antichità Grecu. Ci sò novu prughjettu di antichi, sculture, Grecu, numerosi dittagghi, drapes maravigliosu, diedrali cumplessi. A grandezza è serenità entri violino timperamentu è emotionality di l 'Est.

Thermes Situata in u museu Roman "Afrodita Kirenskaya" piena di piacere, un certu coquetry.

"Laocoön è u so Sulla"

Più cunnisciutu, scultura, liate à chì particulare èbbica - "Laokoon è Sulla", fatta Agesander di Rodi Rodi. Stu capi hè oghji firmati in u Museu Vatican. Polya cumpusizioni drammatica, è u tarrenu Naturarmenti emotionality. L'eroi è i so figlioli, si jittau risistenza mandatu Athena serpenti, comu si rennunu contu di a so tirribili distinu. Cù sta straordinariu, scultura, pricisioni furmata. figure realistu è plasticu. A mprissioni forti hè fatta da u visu caratteri.

Trè grandi scultore

In i travagli di sculture, appartèniri a lu BC 4th seculu. E., l 'idiali umanisticu hè cunsirvatu, ma va a lu stissu tempu lu' unità di u bastone civili. Cristu un senzu di sèntisi la panza china di vita è sincerità di u pircizzioni di lu munnu, di anticu, scultura, Grecu è i so autori. Great lingue residing in lu BC 4th seculu. E., furnissi IMPUGNANO novu lascerà di l 'arti di u mondu spirituali. Stu hè più chjaramente palesa issa cerca di trè autori - Lysippos, Praxiteles è Scopas.

Scopas

Scopas hè u figura cchiù mpurtanti tra l 'àutri sculara chì travaglia in u tempu. In lu so 'arti parlau incertezze spechju, di lutta, angosce, estru è passione. Stu nativu di l 'isula di Paros travagliatu in parechje cità di u tarritoriu di a Grecia. Maestria di st'autore embodied in la statua, chiamatu "Nika Samofrakiyskaya". Stu nomu ha statu ricevutu in memoria di u vittoria in 306 aC. E. Rhodes Fleet. Sta figura hè muntatu un côté, sìmili di lu nasu di u bastimentu disignu.

"Dancing maenad" Scopas presentati à un scopu dinamichi è cumplessu.

Praxiteles

Altrimenti creatività era Praxiteles scultura. I parravanu di st'autore bellezza sensitiva di u corpu, è u piacè di a vita. Praxiteles guditi granni fama, hè riccu. U più famosu scultore purtatu sta statua di Afroditi, fatta à l 'isula di Venere. Idda fu lu primu imagine arte Grecu di una dea, nudu in. Beauty Phryne, u famosu Juliana, paris di Praxiteles, sirvuta comu un mudellu per una statua di Afroditi. Stu ragazza, hè statu accusatu di i'mpiu, è tandu dignu lu mirendu a bellezza di i ghjudici. Praxiteles hè cantanti di bellezza feminile, chì unuratu li Greci. Sfurtunatamente, solu quelle cunnisciutu à noi Afroditi di Cnidus.

Leochares

Leochares - signore aria, u più grande di cuntimpuranìi Praxiteles. Stu scultore, travagliu in parechji polis ellenica, creatu sceni è imagini di i dii mitologicu. Iddu prucessu parechji ritratti di statue in tecnica chrysene-el elephantine, raffigurante i membri di a famiglia di Filippu lu Macedonian rè. Doppu ca, addivintau corte, scultore, alessandro Makedonskogo, u so figliolu. A stu tempu Leochares Apollo statua fù creatu, hè assai pupulare in antichità. Ci hè statu cunsirvatu in u copie lucido fatta da i Rumani, è fù chjamatu Apollona Belvederskogo mondu fama. Leochares in tutte e so òpere, mostra, tecnica virtuosic.

Dopu à u regnu di alessandro Makedonskogo ellenistico èbbica era un periodu di rapida periodu di portraiture. Vicario statue in i giardini di li cità di differente lucutura, pueti, Lumières, ginirali, omu. Corsi vulia pè ottene una vicina a fine è a ddoi at in la forma di linii, gira in una tipica imagine di un ritrattu.

Lucca sculara è i so opari

sculture, Classical addivintò analise di vari travagghi di l 'artisti chì travaglia in u sfruttamentu di dialetti grechi. Chjaramente vistu in l 'òpiri di ddu tempu megalumania, chì hè, a brama di fà u imagine chjamà à a taglia di u tempurale, statua. Soprattuttu à spessu si succeri quannu criava, sculture, Grecu di dii. Statue diu Helios hè un esempiu lu primu. Hè fattu di brunzu gratitùdini versu, c'era à l 'entrata di u portu di Rodi. U Sculpture - 32 metri. I travaglia in u lu di 12 anni, senza richetu, lepri, eleva di Lysippos. Stu travagliu di l 'arti hà pigliatu u postu manu dritta d' onuri a lu meraviglie di a lista munnu.

Parechje di u statues, dopu à l 'catturaru lu cunquistatura rumana di la Grecia antica stati tutta fora di u paese. Micca solu, sculture, ma dinù caputravagghi di pittura, assemblea Biblioteche mpiriali e àutri elementi culturale patutu u listessu distinu. Assai genti u travagliu in u campu di l'aducazzioni, scienza, stati cunquistata. In antica cultura Rome cusì ntrizzati, hannu un pesu impurtante in u so sviluppu, i diversi elementi di Grecu.

cunchiusioni

Di sicuru, u differente periodu di sviluppu chì hè andatu à Ancient Greece, fatti i so adjustments in la criazzioni di la scultura, ma una cosa trà l 'artisti appartiniri a differente tempi - u laziu di capì u arti di spatiality, l' amuri d 'esprissioni pi mmenzu di diversi mètudi di a scultura in corpu umanu. Ancient Scultura greca, una scultura chì hè datu, sopra, par disgrazia, sò firmatu solu parti. Spissu servi a materia di figure, lucido, malgradu u so fragilité. Solu in sta manera era pussibili a pòrtanu la bellezza è a finezza di u corpu umanu. Bronze, anchi si è materia di più accéder è nobile, assai menu usati.

Ancient Scultura greca e pittura, uriginale è ntirissanti. Parechji esempi di arte dà un 'idea di a vita spirituali di u paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.