Food e bevandeVini e spìriti

A ricetta uriginale di Bayliss in casa

E licore "Ana" messe in 1974. Fu tandu chi u cumpagnia RA Bailey & Co per a prima volta iniziatu à u mercatu stu coquille surrisu è dilicatu cun licore cremoso. stu sicretu gustu hè di aduprà i veri whisky e crema Irlandese. E la crema pigliatu solu da agricultori speciale scelta. Soprattuttu ntirissanti è lu fattu ca si tratta Parlami derà un curatu naturale-longu andà per a crema. A massa di cioccolatu cu caramièddu e cû zùccaru renni lu sapuri di stu unica Bayliss. Avà u annata hè fatta più di 70 mila buttigli di u vivu.

Hè ùn sicretu chì u costu di stu liquore forte hè abbastanza altu. U Populu ùn hè stupente chì ci hè un gruppu di scelte chì simplificà u so preparazione Bayliss in casa soia. A tecnulugia in ogni casu, assai sfarente, vene da una varietà di cumpunenti. Assai, hè bellu, ricetta à spessu Bayliss a casa, vi dà a pussibilità à beie, ùn differ da u previstu.

Unu di i modi sèmplice a còciri hè chì vi tocca à piglià 4 tè cucchiara di caffè, 1 litru di Martini è 2 lattine di latti estrecho. Tutti l 'ngridienta cô sò sè mmiscatu, hè megliu à aduprà una Renault di stu prugettu. Allura lu tuttu sparta in un saccu a pruvista è lasciò a lucano di medità un ora. Una volta dinò tutti i appaghjà scuzzulata è mette in lu frigorifero di un ora. Avà vi pò tastà a nostra Ana in casa. Sta pratica hè bè quandu aghju un trattu vinutu a visita, è voi vulete à Purtivechju tuoi amici un vivu.

Sè u limitu tempu ùn hè, pudete puru aduprà u ricetta uriginale Bayliss in casa soia, vicinu à u veru liquore forte. Per stu embodiment, avemu bisognu di i seguenti prudutti: di latti estrecho, unu litru di crema, 10%, 2 teaspoons di caffè sulùbbili, circa 400 M ml di Martini, o 60 pi centu alcolu, un pocu, vaniglia, e cannella, à u punta i fiammi, unu cucchiara di zùccaru vaniglia, terza teaspoon Categoria 4 cucchiara di zùccaru, un teaspoon di abbaiari liccia tazzulatu, 2 teaspoons di u mele, 2 vitellus ovu.

Avà vi tocca à fà liquore forte, un'idea alcolu. A fari sta in una padedda brucianti di zuccaru, comu lollipops, à bucchinu, avemu à pruvà micca à offre. Sta ricetta Bayliss in casa soia ci hè a precisione di a preparazione. Avà mmiscari Martini cun vaniglia, meli, lu ginger, cannella, la scorcia di liccia, vaniglia, è di zuccaru ricevutu. Insistia basi di 7 ghjorni, fù scuzzulata periodically, dopu à filtrati. A filtrà ponu aduprà un preti di cuttuni o GAUZE calata in 2 o 3 times.

Avà vi tocca à zotta a crema e 2 vitellus ovu. In seguita, u caffè hè annu in u numeru minimu d 'acqua è aghjunghje à u mischiu, mentri cuntinuari a zotta. Carta lu latti estrecho, basi alcolu, zùccaru vaniglia, è drummed dinò. U mischiu favurèvuli fù u dirittu à lucano per un altru 5 ghjorni. Avà di novu avemu filtrà è buttiglia, pronta à beie. Store liquore à arrizzà, locu scuru à migliurà u so gustu.

Tù dinù ponu sempre assai di Nîmes intarissanti cù Bayliss. Per esempiu, marchi in un Shaker o Shaker se micca, in una inaturalis, scafazzati Ghiaccio, è Ana. un tali sottu serà perfetta di calda ghjorni di statina. Un altru mètudu cunnisciuti, quandu mmiscatu in parti uguali Marini, u latti calda è Ana. Dui di sti sò embodiments, cocktail classica aduprà miste.

U famosu licore crema Irlandese hè spessu aghjuntu à u latti e cioccolatu DIY, caffè, crema, dulciumi. Per quessa, u ricetta Bayliss a casa, vi permette à hannu sempre stu spettaculu vivu in a manu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.