Food and drinkDesserts

A ricetta di merengue. Trè modi diffirenti

Ci hè una persona chì ùn hà mai pruvatu meringiani in a so vita, hè questu un crucielatu, cruciolo, delicatu? U so nome si deriva da a parola francese Baiser, chì si traduce cum'è "bacio". Un nomu cumuni per Merengue hè u nomu di u merengue. Ricetta a merengue, cum'è tutte ingenutu, simplice. A basa hè di zuccaru è di prutini. Ma, anche di una piccula quantitatu di ingredienti, a quistione di a preparazione di merengue hè assai aguttu per i veri amatori di casa. Questa pizzetta hè assai dulce è assai capriciosa in cucina. Per un coccuperu inexperienciante, pò esse diventate cum'è ùn averà micca più. Perchè, prima di preparalli un merengue, avete esse rinfurzatu i vostri sapori teorichi è e cunniscenze cù e règiche fundamentale per fà sta diposizione. Vi parlarà di trè modi di coccia, è ogni ospitaturarà elice a ricetta per u meringu, chì hè più adattatu per ella:

1. A via francese.

Stu metudu hè a più sèmplice. A massa di a prutezione rivolta da esse forti è exuberante, ma i bombe serà visu in ellu, per quessa ùn avè micca sensu per dà una forma bella à i belli, anu da sempre flutteri. A ricetta di merengue in francese hè a seguita: i proteins chilled must be beaten à una scuma forte, è aghjunghjenu un pocu di saline à elli. Puderaghju aghjunse un zuccaru pocu è sbanditu finu à "cimi durdi" - quandu pudete cullà i palesi di u mezcladoru, i proteins ani sulitati formenu salippi sali e ùn si lampenu micca. Aduprà, traspara un merengue nantu à a prufette di coccia cun una cuchita è affranchise finu à chì durazza è una crust oxidante.

2. A via in Italia.

Stu metudu hè diffirenti in questu in i prutitini battiati invece di u zuccaru usualmente hè aghjuntu sibarzu di zucchero chjuccolu. Hè necessariu di scurcià in un filtru ghjustu. Quandu u sciroppu hè spartu, ùn deve mai stuccate i zuttati di e prutezione. Solu doppu a rinfreszione cumpleta di a massa, pudete apaglie u mezcladoru. Stu metudu hè adattatu à i credi - u ceppu chjucu u so culori brevi, è a crema ùn caduta. Questa crema hè generale cunzezza interlluce, hè fatta da imbottiture per pastelli.

3. A via svizzera.

Questu hè u metudu più tempu, ma s'è avete rializatu cumu per fà un merengue, chì hè stata in una tenda - duvete sta strada. In questu metudu, a sperienza cunsiste in u fattu chì tuttu hè fatta nantu à un bagni di steam. Ma quandu i merre, chì sò stati cotti à stu modu, saranu forti è resistenti, è e cookies sò datu qualunque forma. U metudu di preparazione hè u seguente - sopra a pignata (catu) cù l'acqua di fogghiu, duverete bisognu di installà platti cù i proteini è u zuccheru. A cosa principal hè di assicurà chì u fondu di i piatti ùn hè micca in cuntattu cù l'acqua di ferita. Accumincianu a zuttata di i prutini - à a prima lentamente, finu à chì u zuccaru hè dissolutu cumplessu, è da rapidamente, finu à ottene una massa grossa è grosa.

Dopu chì avete sceltu una rezeption di merengue adattatu, avete bisognu di apri uni pochi cose più impurtanti è utili chì uttene à aiutà à preparà a perfetta esterni è u gustu di merengue:

  • I prutezione utilizate sò deve freschi. Solu sti prutini si ponu mantene tutti l'aire necessariu in elli, è da elle una massa spensa è densa formate.
  • Stagggerendu e prutezione di e raghjenera, fighjatu assai attenti. Sì avete ancu una gota d'inulinu - u merengue ùn hà micca travagliatu.
  • Tata ogni ove separatamente nantu à i diversi platti. Questu hè fattu per esse a sclusione di a pussibilità di cascà in a massa tutta di u ovu impastatu. Hè moltu più faciule di disperse di questu, se si trova in un cuntainer separatu, perchè si vene in a massa cumuna.
  • Ùn permettà micca acqua per entra in terra. Anchi una gota pò sponda u prucessu tutale di zuttati.
  • Quandu u zuttate di e prutezione, principià sempre cù a veloce più bassu di u mezcladoru, aumentendu pocu à u massimu.

Avete tutti l'infurmazioni necessarii nantu à u cugliu i merteri, è si seguite tutti i cunsiglii, i vostri creazioni ùn sorprenderà micca solu i vostri amare, ma ancu i vostri invitati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.