FurmazzioniStoria

A prima televisioni in l 'Unioni Suvietica - i miccanichi, olivi e non-metala

Oghje TV - narrativa di a vita, hè impussibile di Purtivechju à qualchissia. Ogni omu di famiglia sà chì lié à u lettu, guardu u so screnu - lu modu megghiu à dìllu, ogni, la moglie più pacienza. È ci era dinù i tempi quandu un aparechju ilittronica hè Mastr'Antoniu, suspresu è dà spiranza di la omnipotence di prugressu ticnulòggicu.

A prima televisioni in l 'Unioni Suviètica era sviluppatu in u 1932. Iddu diffirìanu di gusti da quelli chì veìculi, chì sò usate in i nostri cuntimpuranìi in l 'ultimi mezzo-sèculu. U so funzione principale hè u cumpleta appiattu di tantu bisognu, in primu sguardu, scheda, comu lu tubu ritrattu.

U generu hè opto-libere-miccanicu, e l 'imagine appari comu nu risurtatu di rutazzioni di un particulare u discu, Torre lumera scritta. Certu, u "immagine" hè murmured è statu furmatu solu 60 linii. Stissa ghjùnsenu cù u cuncettu di nu ncigneri tedesco Nipkow è pirsuna c'arricivi gnustrii creatu in Léningrad à la pianta elli. Kozitskogo. Basatu supra lu pigghiavanu studiata di u prima bracciu Video tenu in u Unioni Suviètica, in u 1931, ci hè stimani chì u 29 d'aprile - i jornu di la nascita di l 'televisiò suvièticu.

Provi à creà un usu di massa anda reta trasmissioni in diversi paisi, ma la Secunna Guerra Munniali per un longu tempu divià lu megghiu menti di u pianeta da stu scopu, custrincennu li à impegnà in una invenzione vrazza. Prima di la guerra, l 'Unioni Suviètica, avianu sempre à fà un picculu numeru di receivers "TC-1". Era la prima televisioni in l 'Unioni Suvietica, armati cù un tubu Corée du-Sud.

pirsuni sù à spessu incù lente nustalgia particularmente in fronte, di schermi - "saucer", senza chì per vede qualcosa era simpricimenti impussibili. Dapoi u 1948, Moscow hà iniziatu una audiuvisivu Video rigulari, è à u più grande numaru pussibili di i travagliadori à raghjugna u novu menti prupaganna fù publicata a dispunibilità generale di u prima televisioni in l 'Unioni Suvietica, quistu circulazioni di massa - KVN-49. Si messe per u nomu micca cum'è "KVN", un Acronimo cumpostu di i primi littri di lu nomi di ingegneri disignu: Kenigson, Varsavia e Nicola.

Era u primu è l 'ùrtimu casu, in u nostru paese, quandu l' apparecchi, chjamatu in onori di u so criatura. The Machine statu pruduttu nzinu a lu 1962, allura ci foru àutri marchi di fraz. L'Unioni Suviètica addivintò unu di i più grandi "schermi blu" in lu mondu, commissioning di spazii pruduzzione in vari impresi, cumpresi quiddi chì esiste spicializata solu i prudutti di difisa.

In postu vinni KVN "Santuzza" cù u so mudellu unicu. Era la prima televisioni in l 'Unioni Suvietica, chì simplifies ammiranu i riparà a causa di l' altu gradu di nurmalizzazzioni.

Ma u prugressu ùn suspesu. At a indicatori di qualità frunti di la usato Avvisu. À mezu à elli - la grannizza, reliability, beddu aspettu, faciulità di usu è maintainability schermu. Ma stu ùn hè micca abbastanza, tutti nantu à u mondu imagine neru è biancu in hè pocu receding in a storia.

A prima televisioni culore à l 'Unioni Suvietica fù fattu in lu 1954, ma la pruduzzioni di massa di "Rainbow" maestrata solu da lu 1967-mu di, à u listessu tempu, è si messe audiuvisivu in la nova forma, chì hè pigliatu da u francesi (SECAM). Sinu à a mità di-'70 u pusessu di un tali aparechju mintuvendu u altu liveddu di rèdditu, è à spessu ùn era casi quandu i visitori vinutu à circà a stu miraculu di tecnulugia.

"Betulle", "U RIZZANESE", "rue", "ilittronica", "Silelis" fattu in l 'Unioni Suviètica e massa più tempu, malgratu u costu nutevuli, divintatu un riprisentatu Indian. Nanzu era u infurmazioni è rivuluzione ilittronica, u prima "pétrel" quali addivintau lu assai KVNy ...

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.