FurmazzioniStoria

Vladimir Monomakh. epopea è u so risultatu

Di Russia, â fini dû XI e lu primu quartu di u XII seculu, a nascita di un tali Re, Vladimir Monomakh, hè a salvezza in parechji modi: culture, pulitica straniera è privati, littiratura. Sicondu à a descrizzioni di tistimoni veri, iddu era micca solu un shtatista sàviu, ma dinù una assai persona bona, puru siddu assai di a so azzione sò cotti à un'antra manera. Vladimir Monomakh, epopea ca diffirisci metudi abbastanza rigidu, furzatu a rispittari li unita terri Russian tutti i stati, vicinu. Di cunsiguenza, un tali qualità ca pari, si rifiriscinu solu à feritu tribesmen, chi, a sò vota, cumpritamenti dipinnenti a vulintà di u principe di Kiev.

A longa strada à a putenza

Niputi di u famosu Yaroslava Mudrogo, u figliolu di u so favourite Vsevolod e (migrà) la figghia di lu bizzantini lu mpiraturi Custantinu Monomakh, da i quali siddu ereditau la cosa tua, Vladimir II, prestu accuminciau a delve in u intricacies di lu cuvernu. In lu cumannanti Pereyaslavl-Sud, accuminza la sô carrera da litturali retinue di u so babbu. In stu putere, hà permessu à parechji scunfitti supra lu campu di battagghia. Stu cci detti prumove mistieri di a guerra, è li niguzziati cù u nimicu. Duranti lu regnu di Smolensk è Chernigov sbarcari allura àvi u putere di a pupulazioni è rende un Munniali chì hè bè organizatu è capaci.

Digià à sta scena si pò esse vistu acquistu di u gruppu fiudali cù interessi cumuni di tutti i terreni Russian, chì hà da cuntinuà à azzione u futuru Kiev Prince Vladimir Monomakh. epopea hè difficiuli supprissioni di encroachments u tirritori sutta lu sò putiri da dui catena è i paesi influente, ancu com'è l 'Imperu Bizantinu. Doppu la morti di so 'patri, chi cuvirnaru Kiev, si pò ripiglià modu lu putiri, ma fatti' na dicisioni accortu à seguità l 'ordine di succissioni, creatu da u corsu Yåroslav u Wise, è micca à inflame la rilazzioni digià difficiule trà u principi-fratelli. Sicondu à u principiu di seniority Kiev paese fù feranu Svyatopolk è Vladimir hè in lu regnu di Pereyaslavl. A ddu tempu, iddu scigghìu cunnoscia u cucinu. Tradizioni cuminciau cunvenzione puliticanti i prìncipi Russian, à dumandassi prublemi cumune è pripara fora azzione signu u difesa di u statu da u abbinutu Polovtsy.

External è pulitica interna duranti lu regnu Vladimira Monomaha

Dapoi u 1113, doppu la morti di Svyatopolk, Vladimir Monomakh chjamatu in lu paese di Kiev, ma u principiu di seniority hè ruttu, doppu lu Riuzzu deve esse Oleg. In u futuru, stu circustanze complicate ammiranu i rilazioni trà l 'a famiglia e cumannari a guerra. regnu di lu so udiatu purtatu à scuntintizza di massa, specialmenti ntra li poviri. Svighjatu circa sta penseri escalated in una alla lingua, chi suppresses prestu novu Kiev Prince Vladimir Monomakh.

pulitica Vladimir Monomakh pò esse fattu ricerche precise arquantu chiaramenti. Stu unione di tutti i sfarenti paesi slavi sottu unu re. Principatu scappari da i so fratelli è i figlioli, deve chjaramente rispittà a Kiev, in u campu di ecunomica è pulitica. Unità di terri Russian hà purtatu à un impurtante accrescimentu a putenza militare di u statu, è u so stabilimentu cum'è una putenza europea, chì ùn pudia gnurari lu restu di l 'nazioni. pulitica capu Vladimir Monomakh dintra la casa di campagna hè adirenti a lu Principi, li cui lu putiri è limitatu e damu qualchi succorsu à u pòpulu, cumuna travagliu. U so "Cartula" statu solu à favurendu l 'artiggiani, servi, li cui travagghiu furnì i resistenti ecunomicu di u paese.

Supra lu cuntrariu, lu Riuzzu agitu à ripete e supra lu campu di battagghia. Polovtsi longu tempu scantati di nomu di lu so 'figghi (Vladimir Monomakh). L'epopea di u so regnu hè difinutu comu mantinimentu guerri sanguinosa custanti andà à fà valè u pudere di u Statu è a prutezzione di u so cunfini. Ghjesù hè una lotta custanti cu li muntagnoli francese steppe, stata assai vittori e cunchiùdiri trattati di paci. Dapoi u 1116 abbinutu, polovtsian su Russia vasciu si firmau. epopea Vladimira Monomaha contr'à Byzantium hà dinù un caratteru disegni. Dapoi u 1116 è à a guerra cù i Grechi, occupa parechje cità di u Danube. U risultatu di a campagna hè a pace cunclusu in 1123. Assisi Monomakh addiventa la muggheri di lu mpiraturi bizzantinu. À u listessu tempu in segnu tempu un trattatu di paci, e ficiru li nozzi pulìticu cù i dirigenti di parechji paesi European (Ungheria, Polonia, Sweden, Denmark, Norway).

u patrimoniu culturale

Duranti la furmazzioni dâ Russia comu nu sìngulu statu, un mudellu abbastanza bassu di vita. In fatti, i terreni abitata da i tribù slavi cuntinuà a raghjone in a sucetà primitivu. A livellu di a cultura di i paesi European medievale, a ddu tempu era assai altu, ma Vladimir Monomakh, epopea chi significa lu integrazione di l 'Europa, assai prestu fattu u paese à una nova tappa di u sviluppu, à u listessu tempu, senza perda u identità di i valori slava chi esisti oggi. Sò regnu fu marcatu da u erection di parechji chjese è tempii, u sviluppu di a scrittura è di letteratura, architettura e architittura.

U significatu storicu

In 1125, Vladimir Monomakh muriu. None di i magistrati di nanzu è chì seguitanu ùn riceve tali loda à l 'cunti e fàvuli antichi. Iddu vinni canusciutu comu un capu militari saggiu e appena Riuzzu, di talentu è bellu, struitu, omu intelligente è bonu. So sforzi à unificà li terri Russian e la supprissioni di guerri civili hè u fundamentu di la criazzioni di nu statu forti, e si pristava, ca prima affaccatu nantu à u livellu internaziunale cum'è un cumpagnu accéder è un nimicu ostaculu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.