Publications è articuli scrittiFiction:

Yuriy Pavlovich Kazakov, "la matina tranquille". riassuntu

A storia di "Silent matin" Yuriy Pavlovich Kazakov scrittu in 1954. Quannu tu leghje u principiu di u travagliu, mi pare chì hè una scena locu calmu. Ma u più corre i so ochji supra li littri, la più addiventa chjaru chì i caratteri in fronte, aspittannu ca lu ordeal, micca una matina, tranquillu tranquillu. Synopsis aiutà u littore à divintà prestu pràticu cù u prodottu.

Volodya è Yasha

A storia principia cù una discrizzione di unu di i caratteri principali - Yashka. Campava in un alloghju cù a so mamma. In la matina, lu picciottu Ind'e principiu, perchè avia un affare. Biì u latti cu pani, pigliò a esca, è si n'andò à scavà vermi. Nantu a so strada, aspittava di una matina, tranquillu. Synopsis danu u lettore in u principiu di ore di u paesi. A stu tempu, guasi tutti in u paese era sempre un ghiru. Solu pudia esse intesu rapping martìaddu di a stazzona. Yasha compru vermi, è si n'andò à u granaghju. Here durmia u so novu amicu - Moskvich Volodya.

À u ghjornu prima di iddu stissu vinni a Yashke è dumandatu di piglià u pisca. Hè statu decisu di vai fora a mane à la matina. So ragazzi fattu. Swain fattu piacè di a cità, per via ch'ellu andava à i scarpi, mentri lu chiaru search appena corse pudeti in l 'istati.

pesca

Cusì principia u racontu di "Silent matin". Summariu di u tarrenu movi a la spiaggia di lu stagnu. Quì hè induve si ritrovanu evenimenti vi unfold. Yasha piantò una pappece, jetta lu esca è quasi subitu si 'ntisi a la fini di lu calchissia intimuriti. Era un pisci. Ma u so zitellu ùn hè capaci à s'assurer in e mancava. A seconda estrazzioni ùn hè pussibili a lassari. Ghjovana pigliatu grande orange è a stentu la fici scinniri nterra. A stu tempu, Volodya è pasturale lumi. Iddu curriu pi idda, ma persi a so para è cascò in l 'acqua.

Yasha recherche to dress falà per sta nova @JulianAssenza amicu è ancu chjappi in un clod di a terra, dopu à friscià lu. Ma ùn hè necessaria. Nantu à a superficia di u stagnu addisperata floundering picciottu da a Mosca. Yasha sapia ch'ellu fù affucari. Quì hè una storia, postu nvintatu bignè Kazakov. la matina tranquille nisunu segnu di priculu, guasi si ne in una tragedia, seria.

a salvezza

Yasha ùn hà subitu capisci chiddu a fari. Iddu lunged avanti, pi chiamari un aiutu. Corsa un pocu, si avvisti chì nimu hè vicinu, è hè necessariu di salvà un amicu. Ma lu picciottu si scantava pi chissu l 'acqua, comu unu di li sô paisani insistia chì avia vistu in l' acqua di u polpo chì ponu facirmenti interattiva na pirsuna nta l 'abissu. In più, u stagnu pò Moi qualchidunu in e so acque. Quì hè u pezzu di storia "Silent matin". Riassuntu di a storia cuntinueghja.

Ùn ci hè nunda. Quickly jetta saltà Susanna, Yasha jittò. E, alluntanannusi di Volodya, affirrau chi è pruvatu à strappò u sguardu. Tuttavia, affucari spissu si cumportanu inappropriately. So trasiu e Muscovite. Senza pinzari si, in un degnu di lu scantu, si messe à acchianari a so rescuer. Yasha 'ntisi ca iddu accuminzau a jama e affucatu. Eppo scopare pede Vova in u so stomacu, è s'imbarcò à riva. Boy pigliatu u so soffiu è arretu. Nantu à a superficia di l 'acqua, vitti cchiù nuddu.

Allora u tippu novu falava in l 'acqua, si jittò, è aghju vistu un amicu in l' acqua. Yasha affirrau lu vrazzu, e cu granni fatica trava fori nterra. Volodya cuminciò à purtà a vita. Micca subitu, ma iddu successi.

Ghjè un riassuntu di Kazakova "tranquille matin" - un racontu di curaggiu e amicizia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.