Publications è articuli scrittiFiction:

A. P. Chehov, "Sobinine": u summariu di opere

Anton Pavlovich Chehov - u famosu scrittore Russian. U so opari sò stati publicati à data, di più cà 100 lingue. Sò gata immurtale messi in parechji cìnema intornu à u mondu sanu. U nostru scrittore publicu megliu cunnisciutu per u so corta storia di spiritosu. "Horse le nom", "A signora, incù u cane", "Kashtanka" è parechje altre opere, pràticu à noi da a zitiddina, scrissi A. P. Chehov. "Sobinine" (un riassuntu hè datu in l 'artìculu) - hè u racontu di u famosu autore, cunnisciutu à noi da una panca, la scola. Hà scrittu più di centu anni fà è hè a parti di u programma ubbricatoria di u studiu di litteratura in lu classi primariu in tutti i culleghji.

Vanka bramosu di u so missiavu

Vanka Zhukov, un carusu nove-annata, apprenticed à una suppa in Moscow Aliakhin. Iddu - un paroli da a so 'nannu avìa solu Constantine Makarych. Dapoi Vanka manca u paesi, si pigghiau tri misi. U bramosu carusu di u so missiavu, s'arricurdau ogni mumentu passò cun ellu. Sobinine piaci à pensà chì face u missiavu in u paese oghje. Quì hè Constantin Makarych, nzettu vicchiareddu cu facci e cristiana ochji briaca, Ciarlare incù u elabureghja in l 'umanu. Si ama birrerie, sniffs quessa, stranuta. Ma ellu simule vi la sera, incù feudo d'un maestru pigskin - pecorina lu. Iddu era sempre accumpagnatu da dui ghjacari: anguilla Black è vechji Kashtanka. Cù u Lacu Konstantina Makarycha, u solu prutagunista umanu nativu, cuminciò a so storia, lamentu. "Sobinine" (vede riassuntu quì sottu) - u racontu, u caller cù a prima riga di u simpatia lettori à l 'armata di li carusi, village.

lettera motivazioni Vanka

Sobinine scrisse una lettera à u so missiavu, chì discrivi tuttu lu ncontru di a so vita in fronte, di genti. Sparta hè veramenti unenviable. prêt Marceau à ellu, furzatu a arrubbari da i patroni, è mandò à a Taverna di Martini. A famiglia di u calzolaio, induve ellu stà, ruvina à ellu. Ci hè dà un pocu: a la matina - pani, lunch - pollen in la sera - u listessu pani. A armata per ogni occasione casticatu punitu picciriddu. Per esempiu, si pocu Sobinine strascinatu da i capelli in lu spiazzu è minàvanu ci stirrup. A Hostess per avè lu picciottu sbagghiatu accuminciò a pulizziari un cœur, ellu cutuliannulu in la facci cu pisci. Ma a maiò parti di tutti i Nun mi piaciunu i Vanka babysit u so zitellu. Quandu u zitellu chianci at night, custrincennu l 'picciottu a Mi si. Patsanenku dormiri malamenti vulete. E si succèri a arrivare a sonnu, Bellcaire u viculu, per ch'ellu ancu punitu. All di cui iddu discritta in a so lettera à u so missiavu. "Sobinine" A. P. Chehova - hè u racontu di una Data difficiule di i zitelli di viddani, defenseless nanzu a vulintà di i so patroni.

ricordi Vanka di i tempi felici in i paesi

E Sobinine piaci à rammentu u tempu quand'ellu campava in paesi cù u so arcimissiavu. A so mamma Pelagia servi cameriera di lu signuri, è spissu lu picciottu era cun ella. A Signora Marì Olga Ignatyevna hè assai favurevule à u ziteddu, à curà u caramelle e àutru di fari, cci 'nsignò a leghje, scrive è ancu a ballari lu quadrille. Ma u più famosu di Natale à Messrs Vanka. Prima di l 'alberghi Chjami Makarych n'andò in a furesta di l' arvulu e pigliò cun ellu una bisfigliolu. Era a cori ruttu fretu, u fretu crackled. E Vanke era tuttu tranquillu. Dopu tuttu, era vicinu à u so missiavu! Iddu discrivi aggrondu cuntentu miu in i paesi di lamentu. "Sobinine" (riassuntu ùn pòrtanu emozioni chi arrestanu, dopu, lettura, i travagli in u uriginale) - la storia, di cridenza ribumbarà i lettori un forti sensu di cumpassione è una brama à aiutà un zitellu naïveté.

Lusingatu Vanka manna lettera

Avè compiu a so lettera, u miu firmata si: "At i paesi di u me missiavu." Ma in u pinsà, ancora, si lampa: "Giovanni Makarych". How to mandà un missaghju, Vanka sà. Dopu à tuttu, u ghjornu nanzu ch'ellu fù interrugati circa i marcanti di a vendita maceddu. Iddi cci dissi chi la lettera deve esse omessu in la mailing. Ci sò tandu pigliatu fora è face circa tuttu supra li Troika munnu cu campani. Arrivannu a prima scatula, cunfortanu cu iddu lu picciottu cci jetta una lettera. Ad avè fattu sta, ca jocular à marchjà in casa. Un ora più tardi, Sobinine digià addurmintati duci duci. Iddu urbane di u so missiavu Constantine Makarych à pusà nantu à u cufuni chinu callu, li gammi pinnuluni, e leggi una lettera bisfigliolu elabureghja. Stu episodiu finisci a so storia, A. P. Chehov. "Sobinine" (u principale i caratteri di a storia - populu pusitivi è ancu assai naïveté) - u pruduttu chì nascenu i litturi un surrisu barbed.

U tema di zitillina hè spessu intesu in i piani di u scrittore. About underage naïveté è bonu viddanu carusu cavallu u so travagliu lamentu. "Sobinine" (riassuntu vo avete amparatu da l 'artìculu) - la storia di un picculu, ma assai ntirissanti. Hè cunsigliatu à leghje lu in a so integralità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.