Arte e spettacoliLittiratura

Yevgeny Bazarov - l 'eroi di l' carattiri di u rumanzu

I babbi e figlioli - u tema eternu chì vi mai perde a so pertinenza. Oghje noi - i zitelli chì ùn piglià genitori di a vita, è dumani noi - i babbi, ùn capisce u cumpurtamentu di i zitelli. Stu tema divinni la basi Romana Turgeneva "Nun è Sulla." Discrittu u cunflittu trà i ghjinirazioni è trà cumminzioni suciale è pulitica di miti di u rumanzu. U rumanzu hè scrittu in lu 60s, hè avà l 'ultimu seculu. È stu tempu, quandu u cunflittu cuncintratu Dimucrazzìa è libirali in cunnessione cù u rimuzzioni dâ sirvitù.

Ivan Sergeyevich hè natu in una famiglia nobile. A so mamma, Varvara, numarosi à i so custumi usi è pratiche fiudali a la famigghia. Cridìa chì corporals castigu - hè una misura universale di suggerimentu. Hè chjaru chì a cuscenza stati puniti micca solu a furtezza, ma dinù a so 'figghi. Iddi èranu flogged di tuttu: di l 'lezziò unlearned, chiste immensa, per l' inglese prank più sum. In sta vita a scola in casa brutali Turgenev amparatu à BRECCIATE, à empathize cun l'altru hà patitu dolore. Ma daretu à l 'argumenti di stu articulu.

Bazarov - caratteristica di un eroi

"Nun è Sulla" dici u racontu di dui amici - Arkady Kirsanov è Yevgeny Bazarov. Caratteristica di l 'ùrtimi - una discrizzione di pragmatisme. Omu campa un travagliu cuntinuu. Ch'ellu ùn fù distract da u abbituatu, ùn ricunnosce l 'arti, la biddizza di musica, o puisìa. Per ellu a natura - micca chì altri, cum'è un attellu chì ritrova bisogni umanu. Ghjesù ùn vede bellezza in lu. Libertà, una forti vulintà, un travagliu, unestità, cuntata spertu custanti - chistu è lu tuttu una. Caratteristica di u so raportu cù i so parenti dà chì ùn hè tantu, è "cracker", è hè capaci di tali Certu comu 'amuri e affettu. Eugene ama a so anziani, appena cartoons arechja hè. amuri discorsu à Odintsov mostra a so passioni, è à u listessu tempu una natura, forti. Iddu fu capaci a superari pi iddu stissu a l 'internu di a so passioni. U principale avversi ideali Bazarov addivintò Paul Kirsanov.

Bazarov è Kirsanov - caratteristiche cumparativu

Pavel Petrovich - un veru signuri cu l 'usi di un nobili. Ghjesù hè una iessiri di u vechju ordine. Sicondu à ellu, solu i nobili capaci di sviluppà a sucetà. Per quessa, hè stranieri, appena voglia Bazarov. Caratteristica di u so raportu hè a siguenti: Kirsanov - un difinsore di Casa di u vechju ordine, è Bazarov hè liatu à eradicated sti ordini. Pavel Petrovich ùn capisce cumu ùn vi ponu esse cun parè calchissia l'altru. Nihilists, ch'ellu ùn ricunnosce micca, cunziddirati li debuli è nutili. È ch'ellu hè sempri facia purtà a so avversi di l 'èsitu. Bazarov dettu tutti i lotti inùtuli tistiannu l 'aria. Ma quandu si fù sempre furzatu à andà à u èsitu, si parla assai e elementari.

Giniralmenti, Turgenev spustamenti inconsistency nant'à dui ganghi. Bona vecchia, ma digià spavintatu statu - sta Kirsanov. Immensa nova, ma a cundizzioni viventi - a una. Caratteristiche di nzulvenza Kirsanova hè chì ùn si pò stà in u listessu statu, hè necessaria a avanzari. E cume Bazarov - harbingers di cambià. Ma ch'elli ùn sò perfettu, si capisci chì si tocca à cambià di tuttu, ma ùn sapete cumu fà lu bè. Hè impussibile à lampà cumplitamenti l 'anni, fà calcosa novu. , Ma in ogni casu, - u futuru apparteni com'è Eugene Bazarov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.