Food e bevandeVini e spìriti

Vinu Ungherese: titulu, description, recensioni, valutazioni

nasci Hot, Sept termichi, una ricchezza patrimuniale gastrunomica, vigne, orti fioritura, è abitanti simpatica - tutti di Ungarìa. Un picculu paese in l 'Europa urientali hè unu di più grandi Suppliers di u mondu di u vinu. In gustu e caratteristiche particulari, lu competes cun DIY da Italy è Spain. Ungherese vinu, u nomi di u quali sò cunnisciuti à i nostri un picciuttazzu citatini da l 'èbbica suvietica, sò in gran dumanda è pupularità. È in certi rigioni ancu organizatu culturali spiciali.

Da la storia di l 'vignaghjoli Ungherese

À u mumentu u vinu ( "Cabernet", "Tokai", "Sauvignon", "Corsi" è cetara è cetara) - hè un settore impurtante di ecunumia di u paese. a storia di vinu in u spaziu di i pianuri Pannonian messe una assai longu tempu, più di dui è una mità di mille anni fa. Cumenciu a cultura di uva in u spaziu intarvena in u Celt, zatem- Romans warlike, chì sapia assai di lu vinu, e poi a lu tirritoriu di rigalu-ghjornu Ungheria, ghjunse u Magyars. Si purtò a sti banni una cultura unica è lingua, cum'è nimu European. In l 'èbbica di l' cunquistatura Roman, sicondu à i fonti stòrichi scritti, i versi Danube stati posti cu racina comu principiu di u 276 g & stati curtivatu varietà più bianchi.

vinu Ungherese hè un mondu marca ricunnisciutu è nantu par cun paprica. À u principiu di u XVII seculu. spaziu vigna hè circa N.572 mila ettari, è avà sta fiura hè assai vascia a 110 mila. U mutivu di sta invasioni di phylloxera, distrutta in u fini XIX sèculu, circa 75% di tutte e Maso. E poi seguita a prima e seconda guerra mundiale, duranti l 'collectivization di agricultori è enlargements. Avà l 'industria è avè dinò mumentu, e lu vinu pruduciutu a l' annu di circa 5 milioni CURRICULAIRE.

variità curtivatu e regioni di vinu

Avà, vigne Ungherese copre un spaziu di qualchi infurmazione da 100 à 127 ettari, è u web paese hè divisa in trè grandi rigioni di vinu, ca in canciu sò addividìrisi nta na vintina di-dui quartieru è ognunu di li hè unica, uniche è particulare. Si face sensu à scurdà si almenu parechji di voi pi rapprisintari i nomi di i vini, puru siddu la lingua è difficiule di u nostru pircizzioni.

Entfernung

A cità in lu nord-ovest di la casa e la riggiuni di vinu-crescente più anticu. scuperti archiulogicu di quì chì l 'uva, curtivatu di ccà accuminzau un altru tribbù cèltica. Ecculi custruitu una cità nantu à a riva di u lavu, chi hè ora canusciutu comu Entfernung. vigne, largu in a regione cunfinanti à i cunfini austrìacu. Stu paese benedettu dà u mondu u megghiu vinu russu Ungherese. Hè quì, in lu clima sub-Alpine cun Summers ou e callu vaghjimu Miele conducive overripening, senti ca cci spunta un pulputi uva, turchinu. Postu ch'ellu si tenga u famosu vinu Franconian Blue - Kekfrankos. It appartene à una formula di urighjini cuntrullata. Stu russu vinu dolce, macchina, saturated gustu piccante, chì hè ricumandatu à esse tenute sempre à u ghjocu, è tutte e carne, rossi, duv'è i temperatura avissi a manera ideali esse 16 ° C.

In più, cultivà tali varietà di uva bianca comu "Leanka", "Irschai Oliver", "Green Veltelini", "Chardonnay", rosso - "Merlot", "Tsveygelt".

Villany

A più bedda è la riggiuni miridiunali, chiamatu lu "Ungherese Bordeaux". In lu core di i rigioni di vinu di u listessu nomu ci hè un picculu paese induve tutti i patroni a casa sò pronti à accòglielu budget à curà u vinu di a so creazione. È quì ùn sò maiò, differente sapori armunia, frutta e tannini. Most popular:

  • "Villani Harslevelu" - distintu di vinu Ungherese biancu incù maravigghiusu gustu di fiori, lime, rigati nota vascia e sapi, incù un pocu eccuti amara.
  • "Sauska Cuvée" - rosso di parechji varietà di uva, cumpresi "Cabernet" "Sauvignon" (25%), "Merlot" (47%). U forte hà un càrricu di culuri russu-viola, è aromatica layered dà falsi frutta e chî ervi. Taste sprissivu, eleganti e riccu. U complement perfetta à u classicu, cucina francese.
  • Wine "Cabernet Birtokbor Cuvee" - vinu asciuttu russu cu sapuri forti e aromatica riccio. U complement perfetta à piatti, carne, di carne.
  • "Portugieser" - Vini rossi high-di qualità, chì matura abbastanza prestu. As tu putissi criu, u nomu fù da racina chi eranu vinutu à u territoriu di Hungary da a Portugal.

La

A cità e la riggiuni di vinu ducatu in u nordu di Ungarìa, cu un riccu patrimoniu culturale è gastrunomica, cunnisciutu dinù di u so numerosi nasci termale. Iddi elaburazione di un bè cunnisciutu-varietà di vinu Ungherese "sangue, l'Bull", chì hè cum'è aghjusta. Ùn hè micca chjaru cumannu di ogni gustu è individuale. prodottu mudernu hè assai sfarente di ciò chì hè pruduttu quì 150-200 anni fa. Avà l ' "sangue, l'Bull" hè cumpostu di un riccu mischiu di parechje varietà di i vini lucali. Quessi sò i "Portugieser", "Kékfrankos", "Kadarka", "Cabernet Sauvignon" è "Cabernet Franc", "Corsi" è dinù aghjustatu pocu "Shiraz" è "Pino Nuar". vinu Ungherese Red hà una gran gustu è mazzulettu arumatichi è u so nomu veni ufficiarmenti arregistrati in l 'Unione Europea, comu lu nomu d' urìggini. Più chè partutu altrò in u mondu à pruvà è fà lu in impussibili. Essa lu megghiu di salvàghjina appruvatu è freschi. A mità di lugliu in u rughjonu una festa di lu vinu, chì dura trè ghjorni.

In più, i rigioni hè famosu per a so vini comu "La ragazza francese" (biancu seccu incù un sapuri dilicatu è cusì dolci), "Muscat Ottonel", "Melora".

Tokay

Hè statu unu di li cchiù famusi riggiuna di vinu di Ungarìa. U nomu "Tokaj" è porta una catena muntosa, un territoriu maestosu di Slovakia. DIY Local prubbabbirmenti robes la lista di i vini di Ungarìa. Iddi sò divintatu una marca di u paese, u so pourrissement. Hè assuciata sottu unu nomu tutta la gruppu, chì hè classificatu in trè tippi. U vinu hà un culore d 'oru vini. Hè fatta da racina di luce chì podvyalivayut in cundizioni naturali sottu grazia Street View. Tokay da allura àvi un gustu specifichi cù note di u mele è gustu passa.

Li primi tistimunianzi scritti di viticulture in la data regione daretu à u XIII seculu, è digià in lu seculu XVIII-XIX. Vinu era la chiavi di la pruspirità di u spaziu. Ci hè stata longa di vinu "Tokai" chiamatu riali. À mezu à i so asèmpiu trattaru u rè di Francia, Peter I, Goethe è Voltaire. Difatti intarissanti: à u rumanzu B.Stokera "Dracula" conti d'ospiti Englishman Jonathan sirvutu di cena hè di vinu Tokaji. Però, si tratta si parla lu ùn hè micca troppu biased | chiacchiari aspro. Avemu cuntari lu in una puisia littiraria, postu ch'elle ùn hè micca necessariu di scursuni a qualità di u pruduttu. In 2002, u territoriu di u quartieru stata inclusa in la UNESCO Mondo: Lista e, comu lu locu di l 'Ungherese "oru, liquidu."

Cosa hè u sicretu di vinu Tokaj?

U megliu è più fisizianu Ungherese vinu, dessert, hè acquistatu, grazi à i cumminazzioni di tanti e cundizioni: clima è tarra, uvizzi, i metudi di cunfizzioni è a pruvista. Best piantazione Tokai s'attròvano supra lu pendite (100-400 m francese sopra à liveddu di u mari). L'intrata clima favurevuli carattirizzata di branu calda nstabbili e statina, è a prumuzioni di a furmazioni di u vaghjimu seccu in nessi chiamatu nòbbili pies Botrytis lunaris. On a tarra vulcanica fertili, mixte cun rena è loess, uva, cultivata quattru - "furmint", "Yellow Muscat", "Harslevelu" è "Zeta". Iddi chì in fini di vaghjimu, quandu ci sò fogs, ma calde. Hè una cuntribuzioni à u spuntà di muffa, chì hè un desiccation vigna naturali (viote, frutta, sò chjamati "Asti"). Addiventa dolci è diventa una materia unicu per a produzzione di differente varietà di i vini.

sistemu cantine

U megliu vinu Ungherese hè tinutu in cantina ùnicu chi comu tanti comu 500-700 anni, cu l 'unioni equilibriu di temperatura è umidità drentu. Ci vai prufonda in a terra, è dunque un paiseddu chiamatu Tokai high-novu, ma ùn 'n'occhiata. In i cantini di sin'à 40 km a nord di li mura sò cupertu cu muffa, participà à u mantenimentu di u microclima unichi. E lu podcasti su vapors alcolu è dà u vinu un gustu specifichi è ùnicu.

"Liquid Gold" Ungheria, sulu mi pari permessu esattamente u listessu. In fatti, ci sò parechje varietà, chì sò divisi in trè gruppi.

vinu Native "Tokaj"

Wine fatta da racina unsorted racolta di ciò chì si tratta - secca e duci. tempu racolta principia à uttrovi nuvembri, certi volti ancu dopu à u primu fretu. ..Infini di racina cumenciu bluccà un accessu di umidità, è permette di braci e di zuccaru sottu cundizioni naturali. Ci sò tandu scafazzati e bassa in u suchju di cresce u vinu, chi fu priparatu in nanzu, è spartu in botti.

"Tokai-Asu"

Ghjè u megghiu vinu Ungherese. Hè fatta da i frutti di zuccaru, sceltu a manu-. Hè di diversi livelli di ducizza sicondu u numaru di fruttu pocu seccu, aghjuntu à u vinu, pronto-fattu. "Asa" fatta da una varietà uva, si ija a tempi differente. A prima pruduzzioni hè cacciatu a la fini di austu, o principiu di sittembri. From gira fora, tantu di parlà, "vinu di basi". A seconda fasa di u manuale - nuvembre. A stu tempu, manually sorte solu cunfitti è seccu da l 'ombra di suli di Miele marroni. Sottumissi peremolke e poi vin ni lu vinu. "Canta" hè piazzatu è u dirittu à tengu in i cantini sin'à 10 anni.

"Tokaj criticu"

Hè piuttostu vivu chè un vinu piena-cuncritu. Hè fattu di un prucessu di firmintazzioni debuli, ma tuttu u listessu seccu in i cundizioni naturali di la racina. Si usa lu suchju chi vene fora di li sutta la prissioni di la so pesu, senza l 'usu di a stampa. U pocu è arquantu picculu, ma la pircintuali di zuccaru in hè altu. Dopu à una longa fase di suttascrittu si si struttura matinu e sugary dignité un avi.

Avemu datu quì, ùn hè micca un fascismo cumpleta di i vini di gràzia è generosu tarra Ungherese. Iddi tuttu meritu ricunnisciutu in u mondu è sò in u par incù u megliu i prudutti in Francia, Portugallu, Italia e Spagna. A tradizione seculi-vecchio, di i vignaghjoli è i secreti arechja sarvata a stu jornu, e lu clima favurevuli è a variità specifica uva search permette à fabricà un pruduttu cambiatu unichi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.