Sports e FitnessSport Extreme

Vincenzo Vasiliev: Atleta biografia è a vita privata (foto)

Vasilev Dmitriy Vladimirovich natu in Léningrad, 8 dicembre 1962, annata. Da li primi anni, lu picciottu cascatu in amore cù u sportu e desi assai di furmazione tempu. L'altru Pratu di a giuvanotta in ogni via pussibili suppurtatu u so figliolu. Lu picciottu era chinu di voglia di sci di cross-di campagna. Era una passione per ellu. Allura, pi casu, si pigghiò su Biathlon. E poi si messe una nova tappa in a so vita.

U prima di prumuzioni di successu

Mentri liceanu un boarding school fu capaci di piglià parte à cuncorsi in Murmansk. 15-anni-vecchio, Vincenzo Vasilyev hè à mezu à i skiers mettesi. Era tandu ch'ellu era uffertu à pruvà a so forza in i Issa. Biathletes stati impressiunatu cù u talentu di l'attilleti chi culpisce quasi tutti l 'obiettivi in u standing, e bugie falà. On ghjunta in Léningrad ghjuventù ricevutu una offerta di un viaghju in a truppa in Sukhumi. Nsemmula cu l 'àutri biathletes li manifestanti bè i so talenti.

Più di u dopu uni pochi anni, avemu fattu una furmazioni custanti, cuncorsi, chi desi na putenti forza di crescita carriera. U futuru stidda era in l 'squatra nazziunali di la Russia. curà successu di u DSO "francese dynamo" Omu Diu.

Glory Vincenzo Vasilyev

U ghjovanu ancu pensatu occasione chì pudia esse pussibule à mustrà un bon risultatu à i Ghjochi Olimpichi. medalist, avvene hè felici solu da u fattu ch'ellu hà da visita un evenimentu cum'è impurtante.

Dopu à avè ricivutu u statutu di un campiuni olìmpicu Vincenzo Vasilyev, una foto di u quali fù studiata cù numerosi publicazioni, addivintau 'na stidda. Per ellu, era moltu inaspettata, parchì in i 18 anni ch'ellu hè statu ingaghjati in un sci, è in u 21 cùaddu di lu munnu cu li so successi. Dapoi prublemi cù pocu à l 'campiuni micca à truvà. A parolla "smear Am" à ùn pò esse dumandatu.

È vince arrè!

A cumpusizioni di a squadra in l 'individuu vittorie mustrò un risultatu disappruvazioni à i ghjochi in Sarajevo. Però, l 'ultima tappa di u cuncorsu hè una di razza relé. Da ogni squatra di i membri sò cartulare da 4 atleti. In la prima tappa, Vincenzo Vasiliev pudè entra luntanu da abbirsari èranu in 1 Minute è 7 seconde. A seconda corse Yuri Kashkarov. In generale, si mustrò successu comu cuntinuau a occupari una pusizioni diriggenti. U terzu di razza ùn Algimantas Šalna, ca, si fici 2 misses, parò, ghjunse incù un distaccu da i seguenti cummandu in 47 sicondi. Last accadutu à mustrà a so capacità Bulygin. Backlog in 18 sicondi rinisciu a muti. To 'arrivata ghjunse prima.

Ghjochi in Calgary era ancu riesciuta. Vasiliev appi a scappari prima. A so vitezza curà e accuratezza attivatu l 'squatra arrivare bundanza di tempu. A Preghera dinò in i mani di la squatra di Russian.

rializazioni nigà

A funzione crustula di Vincenzo frà altri Biathlon - hè a capacità à sparà, senza un ilu com'è pocu com'è 30 seconde. A maggiuranza nicissarii à accadi omancu 40 seconde. Vincenzo Vasilyev, Biathlon chì a vita hè divintata, pussutu diventà solu campiuni olìmpicu di u mondu in classicu è sicuru sarra.

Sò rializazioni era cuncurrenza in relays 4 X 7.5 km a nord, chi tantu a vittoria. biathlète Soviet pigliò primu postu in l 'squatra in 1984, 1986, 1988. Subitu dopu à a prima grandi vittoria statu attribuitu u titulu di Master pdf di Tempo di l 'Unioni Suvietica. In u 1984 fù attribuitu l 'Order "Badge di a pieve", in 1988 - "Amicizia di paesani".

Certu doppu l 'Ulimpiadi

Duranti lu Games Vasilev Vincenzo, biathlète a ddu tempu digià abbastanza bè cunnisciutu-, era ghjovana è ambiziosu. In a so annata 21u, partiu scopi specifichi è avanzavanu versu a so realisazione.

piriudu Ghjochi Olimpichi in Sarajevo hè stata difficiule. Biathletes chì participò à u cuncorsu, ùn assiste i scogli e festività s'ava fattu. A delegazione di Russia era più capi, atleti in pattinaggiu è altre spezie Elite. Per u più Dmitri tali situazioni ùn hè chjaru, perchè l 'biathletes hannu purtatu lu midaglia d'oru in u Classifica megliu squadra.

Parò, in a cumpetizione di tuttu, u atleti ghjovana è spiranza rinisceru a mostra altu classi. Preghera à i Ghjochi Olimpichi hè u risultatu riposu di u travagliu fattu. Anni di a furmazione è u ristrizzione ùn era in vanu. Ogni participant hè fieru annunziari lu novu statutu di u vincitore.

Subitu dopu à i Ghjochi tinia una saletta a lu Prisidenti. Comu l 'invitati eranu appena atleti, autobus Biathlon ùn hè. Ssa attitudina strana di stu tipu hè sempre stata. Ancu incù i crescente pupularità è u numaru di midagli vinciu.

Olympic Village - favulusi vacanze!

Vincenzo Vasilyev, valutatu a situazione cum'è un travagliu piacevuli è stupente. In u Village Olympic ogghj prufissiunali è autobus di diversi sport. A grossa numaru di ghjente famose di vede chì esiste apparse solu nantu à u screnu TV, piglià images è signu Autografi.

Impressions da i Ghjochi Olimpichi di lu sò senza paru cù qualcosa, ma in termini di passione - hè u listessu spinta cum'è in ogni altru cuncorsu. Per atleti hà significatu solu aspettu aspettu. Quale sò i prufessiunali ùn pagà attente à ellu, è ch'ellu stata. In tanti salutà u ghjovanu è tutti i Hype circa favoritos cinese, ma u nostru eroe è erbosu tinutu luntanu da tutti l 'affirmazioni di criticà. Hè sta strana aiuta sempre ellu vince.

E lu mischinu s'appoghjanu caviale

Vincenzo micca una volta si rammintò e dissi 'na storia chi successi incù atleti da a Russia, a l' Ulimpiadi. U grande tavule cumuna sala stabilitu per tutti i participanti. Buffet fattu possibili pi pigghiari manciari comu vonnu. Modular dirittu sempre in banche, strada, cù caviale, ognunu ogghj à 2 chila.

Na vota ca lu atleti purtatu a l 'dilicatizza fà spuntinu, pusò e accuminciò a festa, è quì si n'addunau sbalordimentu in l' ochji di altri, perchè la maggiuranza di rapprisintazzioni di la Russia - un paese di mindicanti. Vasiliev longa Girmania chì ci hè nunda à Fotografia un tempu cum'è una maraviglia.

Biathlon - era un accidente

È avà circa cumu u nostru eroe addivintò na biathlète. Vincenzo Vasilyev hè un schiadori. A situazione hà cambiatu dopu à un poviru curà à u Festivale di u Nordu. A riunioni casu incù un amicu chì dinù era digià un schiadori e prestu accuminciò a mostra bè i risultati in Biathlon, furnì un uccasioni di pruvà a so manu, a Issa. Fucile, Atleta pràticu schjaccià tutti i obiettivi. Billets à amparà circa i risultati, porghju Biathlon prufessiunale. Vincenzo pigliò "francese dynamo" CA, induve ùn ci era solu atleti ncignusu. Dopu ci hè statu un viaghju à Sukhumi, induve si passò gioco calcio, Issa, restu.

Usati carriera è la vita parsunali

Doppu avennu midagli d'oru in u 1984 è 1988 a l 'Ulimpiadi, Vincenzo addivintau famusu munnu. À la casa avemu assai a so successi. Vasiliev e cuntinuau a essiri indicativu di un Atleta, è in u 1999 fù numinatu capu generale di l ' "Russian Biathlon Unione Europea." attivitati Labor in stu statu durau nzinu a lu 2002. In u 2009 fù invitatu à divintà un membru di Biathlon Union, è da u 2011 guidatu la fidirazzioni sport Atleta Biathlon in St. Petersburg, diventà u so presidente. cornu carriera, a riescita - tuttu fattu possibili, grazi à un tempurale travagghiu duru, ingagiamentu è un sustegnu di a famiglia.

A surghjente principale di ispirazioni Vincenzo - hè a so moglia. A so 'amuri, cura, attente à tutte e tappe di a vita aiutatu à a superari pi tutti li tipi di difficultà. Vincenzo Vasilyev moglia hè sempre statu è serà u so forte sustegnu. Nunustanti lu rapportu forti, u coppiu si vìdinu raramenti, insieme à evenimenti, reunione è a celebrazione. Solu li voti la figghia di campiuni Olympic accumpagna lu. Vincenzo Vasilyev parla sempre circa Biathlon, è infurmazioni di u so segretu la vita parsunali da ghjovanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.