Self-cultureConsultations

Vi vogghiu a vostra brama vinarà veru ???

Recently, I mittia una paràbula: "circa brama," e richiamatu la situazioni, guasi 20 anni fà.

I fù ghjustu chi principianu à impegnà in pràtica psiculoghjche, ghjunse à mè di cunsultazioni in signura impurtente, è quandu i so I dumandatu circa quantu a situazioni ùn ghjunse à mè in a risposta hà intesu:

- You sapè, I voli chi tu avissi datu à mè i soldi chì I detti u mio amicu 3 anni fa. È I voli chì tù ùn pona à mè senza da a mio 10 maritu.

À quali I dice à i so chì i soldi ùn ponu vultà, perchè I nun hannu lu piglionu un sui e circa muzha- la sèmplice ripudiata.

By u tempu ch'ella era 7 volte ufficiarmenti moglie di e volte hè una matrimoniu civile, u oru hè u so terzu matrimoniu civili.

Idda avia una brama di spusà una bella, indipendente, fatta da un omu. Sti è u so maritu vinni traversu, successu, indipendente.

Cù u prima ch'ella vissutu per trè anni, doppu chi si girò à a so parolle, "a donna". Lassò u so travagliu, fendu facenni di casa e fu cumpritamenti nant'à u so cuntenutu.

Appressu da i so pècuri tutte e ripetutu u listessu modu, l 'a verità, "senza" addivintaru una annata - Poltarev. Last diventa cusì una meza annata.

Oltri a chistu, lu seguenti mudellu fu osservatu, doppu idda avelli cun elli, à traversu lu pianu, l 'annu ch'elli eranu dinò ghjente furtunata indipendente.

Quandu Her I dumandatu idda, si campa cù u so maritu in dvoem, o cu li calchissia vita altru. Si girò fora ca idda è u so maritu campà cù a so mamma in una casa. Fiara me matri ch'ella ùn pò, perchè u mio mamma hè malatu tuttu lu tempu. A so mamma travaglia cum'è un maestru tutti a so vita, è hè stata per qualchi secretariu tempu, festa di a scola.

Ci era ancu un maestru è à u tempu di travagliu à mè, pigliò u travagliu.

È à mè Sa idda fici parrari da u postu di capu - subalternu.

I cuntò i so porekomendavala à salvà u so matrimoniu, cumincià a canciari stessu ...

- È ciò chì vo fate per un pissicoluggu?

- aghju intesu a risposta.

- Chì mi sò ghjuntu à una pissicoluggu, hà messa fora la carta, e mi dissi tuttu chiddu chi mè è a mo famiglia aspetta ...

È voi, solu tempu passatu in u muta à scuntrà cun voi.

I ci vole hannu statu assai tristi e circa lu valutazione di u mio cumpetenze prufessiunale è iò sugnu un longu tempu in i purtelli hè scandalizatu, un occasioni chì ghjùnsenu à mè è travagliatu cun mè nant'à i so prublemi, i clienti sò cammara murmuriànnusi chì simu quì à u travagliu, è soldi vi hannu a pagari.

Ma si n'andò in un Psychic o di furtuna tellers, pagà assai di più chè à mè, è esse cuntenti.

Tuttavia, à qualchi tempu à vene daretu à mè per aiutu, dinò niscìaru ... è tuttu hè ripetutu dinò.

Ma tandu, I avvisti chì andava à una Psychic, furtuna-tellers, urla parsona và à i brami, è conta chì quelli chì cù un onda di una mossa, assume tuttu di i so brami, è à u listessu tempu ch'ellu ùn hannu a fari nenti.

Ricorsu à una pissicoluggu, à u travagliu ellu stessu sottu la guida di un pissicoluggu - è stu travagliu hè micca sempri faciuli è salla ...

Quessi sò inspirati da u paràbula vospaminaniya mè "circa u laziu".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.