Arte e spettacoliLittiratura

Veresayev, "festa": una breve retelling e anàlisi

In issu articulu noi vi cuntà a fola hè abbastanza bè cunnisciutu-scritturi Russian di u principiu di u 20u seculu, u so nomu - Vikentiy Vikentevich Veresaev. "Prova" - un travagliu chì hè fora di u circulu di lettura, di i zitelli in u Curriculum la scola. Andemu guardà i so riassuntu è u tema principale.

U prodottu

I creatu chiddu è bona fata fola Veresayev. "Prova" fù cunsacratu à a tema età-vecchio, in sì - biddizza. U scrittore chì prova à mustrà i litturi a vera biddezza. Unu chi non solu dà piacè à u spittaculu, ma puru pò èssiri l 'anima umana cù amori è lume.

"Prova" porta lezziò murali micca solu per i zitelli, ma dinù lettori adulta. On a bellezza di u Veresaev umanu rifletti l 'esempiu di i dui artisti di participà à u cuncorsu.

Veresaev, "prova": riassuntu

L'azzioni si passa in a cità invintata, quì annunziatu una cumpetizione di creà u megliu image of biddizzi feminile. U vincitore vi riceve un premiu ginirusu e lu titulu di "Capriccio-Arricu." Da l 'assai principiu tutti i residenti era cunvinta chì à vince u famosu, è tutte e lu maestru ricunnisciutu di doppia-Arricu. È solu ellu stessu doubted, perch'ellu sapia cumu u so talentu, hà un discipulu de nomini Behance. In fatti, u autore mostra u cespugli di dui ginirazzioni di l 'artisti.

A nu rolu assai intarissanti à u futuru havia Veresaev ( "prova"). Cusì, u vincitore di u ritrattu vi esse signalatu nantu à u spaziu di biddizzi, tutti seranu capaci à vede lu, à sente u gioia e ringraziu lu artista chi creatu lu.

u chjassu

Mentri heralds annunziari lu paliu, Double-Arricu hè digià vedere i so e cose a culpitu a strada di a ricerca di biddizza senza paru. Prima di parta, si ritrova un giuvanottu chì chops legna in lu spiazzu di a casa. Ghjè u Behance.

Mostra come parechji i so cuncernati, Veresaev - incontru ghjustu statu annunziatu, è unu hà digià cuminciatu up in u carrughju, scantannusi ca si sarà capaci di sutta, e lu secunnu Offerte incù affari di ecunomica tranquillamenti.

Maestru è studianti pusà à beie vinu è pinghje u cuncorsu perdona. Double-Arricu dumanna lu Antiquaria, è quand'ellu si n'andò nantu à a strada, à circà di biddizza. Cosa studiente dici ca longa fà u so trovu, si parrava di lu so figliolu Zorka.

U maestru cuntinua nantu à a so manera, si traversa da isula di Corsica, si bypasses u paese dopu à paesi. Mesi passau. Ma ùn aghju pussutu truvà un artistu di vera biddezza. Addispiratu hè à copre u signore. Ma una volta à u mese di violettes, vitti 'na figghjola falavanu à a muntagna di venniridìa. Si lampò à i so pedi cù un lamentu: "Chistu è lu!"

una bella donna,

Si vene à u so racontu puntu cchiù àutu ca iddu scrissi Veresaev. Match (riassuntu è issu) trà i artisti principia. Vinniru la racina mese. Nantu à u spaziu di Beauty cugghiutu li abitanti di a cità. Dui salti canvases furma era Ponzio casca è curtained su tempu.

A prima mustrò u so travagliu Double-Arricu. U so ritrattu Radiant Fialkovenchannoy prufunnamenti scunvurgiuta lu pubblicu, ch'elli ùn aghju vistu tanta bellezza. Per un longu tempu genti c'era in u silenziu reverent. Prestu, però, a maghjina di una bella donna, divintatu frantumazione e tirruri: l '' omi un trattu si messe à custata i soi mpirfizzioni è shortcomings di e so mòglie, si scantu pinsau mentre ch'elli sò avà hà da campà cù ste donne ladia.

vera biddizza

È avà ghjè u turnu di l 'Behance vede u so travagliu. Cover cun preti cascatu è ci hè statu un murmurillum, pirsun accuminzarru a esse scandalizatu. A pittura hè un ritrattu di Salutu, chi avia 'aspettu cumplitamenti unremarkable e urdinaria. Contru à l 'industria di u dipinti prima a so sicurità imagine. Prima, hè causatu l 'abitanti di risati, tandu ch'elli quasi chef francesi artista. Ma dopu à una stonda u rimori si messe à subside, u frenu firmau. People maculata occhi a l'ragazza, chi ddu vicchiarìaddu cu pari e 'amuri. I participanti vistu u ritrattu di ciò chì hà vistu a so 'figliolu Unicorn. Salutu paria à làcrimi da a categoria, e sta luce si sparse attornu, luminoso, su la fudda. A so facci hannu canciatu, divintà più bella, pieni cù stu lume. Pècuri ùn più sò pinseri circa lu tè pratendu di e so mòglie, si resenu contu: u so donne sò bella, è i capelli intornu à e nella elli.

È tandu ci hè un cantu cun: "Chì ci hè trè volte, Antiquaria veni ncurunatu!"

So compii i so travagliu Veresaev ( "prova"). Synopsis (brifli) parmetti à capisce 'idea a l'autore - fora di la biddizza di fisicu di l' arma. E quantu genti miroir di ritratti, troppu, face u sensu. biddizzi fisicu, si n'hè bè, ma avemu cridutu è eranu maravigghiatu. A n'era una maraviglia di vede Zorka, si pigghiau un pocu, ma pari chì u ritrattu pruduttu hè assai più forte.

analisi di

Cusì, si dà u lettore una scelta di dui ozzione di la biddizza di la megghiu Veresaev. "Prova", l 'analisi di quali semu avà cunnutta stenni un altru sugettu impurtante. Dìciri francu - pircizzioni. A cità sana avia vistu è capitu Zorka, ma solu Unicorn pussutu vede u so biddizza e spettacolo populu. Hè statu decisu chì un artista cambiatu di talentu. Double-Arricu à una riunioni cù u ragazza, ùn vede nunda à ella, in a cumpetizione di ciò chì fù cunsidaratu u megliu. Ma u so ghjovanu bóccia fù donu cun gran saviezza, è un'immersioni. Si pò esse cunclusu chì u autore Dio - Ùn ognunu pò vede la vera biddizza.

Cusì palesu a so visioni di a bellezza Vincent Veresaev. "Prova" (l 'analisi di u prodottu rinforza it) ricìa lu litturi a taliari fora di l' aspettu e lu bè di u populu, li circà in l 'arma. Dopu à tuttu, u veru bellezza in pari e lume internu, piuttostu cà in un appellu esterni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.