Arte e spettacoliLittiratura

Valentine Oseeva - biografia scritturi

scritturi Suviètica, vincitrice Nobel Stalin, un talentu insegnante - Valentina Oseeva. Biography hè discrittu in tecnica in l 'articulu.

turbulente zitiddina

April 15, 1902 in Kiev, lu ragazza francese chì fù chjamatu Valya hè natu in a famiglia di l 'ncigneri. U so babbu, Alexander D. - un rivuluziunariu, pigliò una parti attiva in u militante di u 1905. Daretu stati caccia i giandarmi; anchi si iddu era ammucciatu sutta un nomu falzi, la polizia riali infini arristatu. Mother Ariadna Leonidovna, travaglia cum'è una proofreader in u ghjurnale lucale, è dinù participatu à attività di rivuluziunariu.

Valentine Oseeva, biografia di u quali hè discrittu quì sottu, appi dui sureddi età - Galina è Angelica.

A participazione attiva di a giuvanotta in la vita pulìtica di l 'paese purtatu à u fattu chì a famiglia hè à spessu ci campa e ricerche di notte, di tramutu. Spiciarmenti rammintò Valya Barabashin alloghji u prato vicinu Samara. Spentu in u ricordu di i nosci arristò un gran ciumi Volga, ovrazhistye so spondi cuddetti, whistles di piròschifi è chiatte muvimentu u molu. Mentre u generale era mpignatu cu lu so facenni, pocu Valya corse à lu fiume. Idda hè a cumunioni cù i stevedores, piscadori, marcanti, amichi incù i rebyatney pudeti lucali.

Girl attenti à l 'inghjustizia ci campa è barbed à quelli cun i quali vi cumunicà, vede u travagliu ogni ghjornu di i so amichi. U spadda di u populu sapia firsthand Valentine Oseeva. Biografia di a so zitiddina divinni la basi di la storia "Dink". Quasi tuttu di u facts, in u libru sò pigliatu da a vita di i più Wali, i caratteri prisenti dinù u so prototypes accuminciò a chiudere, MATTEL: Dink - hè stessa Val, surella media Lika (so tutti affettuosu chiamatu spurt di lu poviru salute e gintili dispusizioni) hè scrittu cù una suredda mizana Angelica è s'imponi Alina - surella vali Galina.

Ghjuvantù Anni Oseeva

educazione Primary Valya ricevutu à la scola Kiev, ma poi a famiglia hè di novu si trasfirìu, è a scola heroine & di stu articulu hè stata in Zhitomir. In anni, a scola ch'ella fù m'incantava da u teatru, è veru vulia à esse un attrice francese. Dopu à avè ricivutu u certificatu, Ghjesù intrì in la stessa Facultà Drama di l 'Istitutu Kiev. Lysenko, ma la famigghia si trasfirìu dinò - issu tempu, prima in Mosca e poi in Solnechnogorsk. Pirciò, si fu furzatu a sgagiatu Istituto agiscenu è tralascià u so sonniu Valentine Oseeva. Biography si n'andò in un novu direzzione.

"I mo vucazioni - maistru"

In u 1923, u instructions, di Arianna L. Party hè decisa à travaglià in a cumuna di travagghiu li. Klary Tsetkin, chì era in Solnechnogorsk. In la cumuna allivatu fimmineddi di carrughju, chi matri mureru duranti la rivuluzzioni o di a guerra civili. Valya, chì era 21 anni, unu si n'andò à a so mamma à u travagliu. Vidìannu lu studenti, parlu à elli, à dì i so amichi, mezzo-addumannatu ziteddu, idda avvisti chì a so vucazioni - à sensibilizà e 'nzignari i zitelli. Cusì addivintau un maestru Valentina Oseeva. Storie, fàuli e cunti, chì hà scrittu più tardi, eranu sicuru jìrisi a 'nzignari la justizza e unestità di i zitelli, per mustrà li la virità di la vita, luci una étincelle in u so cori di la justizzia.

U principiu di na manera creativa

Giovanni Pierluigi da Palestrina 'anni Oseeva travaglia in a cumuna di u zitelli. Hè quì à palesu a so talentu criativa. Scrivìu storie di i zitelli, è i so corta storia, gata, ch'elli poi mintiri assemi cu l 'sculari à u stadiu teatru a scola. I zitelli sò accadute à purtà u racontu à u scrittore "Grisha", chì fù stampatu in 1937, è più tardi, in lu 1940, publicheghja una racolta di Oseeva chiamatu "Cat Red".

À u principiu di u Great War Refrains, aspiring journalists scrittore cù a so famiglia è u so figliolu stati evacuati à Bashkiria, induve ella hè un mistieru travaglià in un liceo. Locu l lingua Bashkir, hà traduttu in fàuli Russian. È, di sicuru, si cuntinuava a scrìviri Valentine Oseeva. Storie, fàuli e nuvelle di u so è oghje leghje cun piacè micca solu i zitelli, ma dinù per adulti.

biblioteca autore

Micca tantu scritti scritturi, ma lu travaglia, è a so corta multipage, trova un ecu in lu core di i lettori. Chi cumpostu Valentine Oseeva? Books autore:

  • "Nanna".
  • "A parolla magia".
  • "Vindicà".
  • "Lu poviru".
  • "Blue pelliccia".
  • "Three cumpagni".
  • "Bona."
  • "A rulli Magic".
  • "A bona hostess".
  • "Quale sò tutti i pazzi."
  • "Perchè."
  • "Just una vecchia signora".
  • "Vasek un Timbalier è i so cumpagni."
  • "Dink".
  • "Dink dici: addiu a zitiddina."

È Altri Great Istria, chi scrissi Valentina Oseeva. fàuli e cunti, rimi è gata, stori per i zitelli di stu scritturi èranu attribuitu u premiu Stalin in lu 1952.

B. Oseeva muriu nta lu 1969, intarratu in lu cimiteru Vagankovsky a Mosca.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.