News è societàEconumia

I paesi poveri in Africa: u mudellu di vita, l 'ecunumia

L 'Africa hè una regione viloci-crescente. Tuttavia, in stu vastu cuntinente hè quasi nuddu paisi chi avissi a èssiri datu anchi si un pocu impattu significativa supra lu restu di lu munnu. Spissu citatu i paesi poveri in Africa, chì per parechji seculi ùn pò spustà u so sviluppu avanti. Casi la mità di a pupulazioni di u cuntinenti habite à menu chè una carenza di un ghjornu. causati pulitica è a guerra pedagogicu fattu esistenza di parechje persone assai difficiule. In articulu d'oghje noi vi taliannu u paesi poorest in Africa in termini di GDP pi pirsuna (in cunfurmità cù a classìfica di l 'Fund Monetary International) è analizà u verbes di u sviluppu di u rughjonu.

Un riassuntu di l 'econumìa inniana

econumìa di l 'Africa prividia cumerciu, industria, agriculture è capitale umanu. As di u 2012, circa 1 miliardi populu campà quì. cuntinenti Total 54 stati. Dudici di elli, i Fund Monetary International discrivi i paesi cum'è mischinu in Africa. Perciò, u cuntinente hà granni putinziali di u sviluppu à ringrazià à u so riccu basi risorsa. Nominal GDP di 1.8 As Roma euru US. U recenti crescita di pruduttu casanu lorda hè duvuta à un accrescimentu in u cummerciu di i beni e servizi. Ghjè sicuru chì da 2050, GDP l 'Africa sub-Saharan l'hà da tuccà US $ 25 As Roma. Rèdditu inuguaglianza hè una primura fattore limitannu in la sparghjera di ricchezza. Oghje, però, più stati in u cuntinente hè mischinu i paesi africani. Sicondu à i Meteo di u Bank le Monde, u situazioni pudaria cambià u principiu di u 2025, quandu u rivinutu ad persona in li vi ghjunghje sin'à 1000 $ à l 'annu. High bramà per i giovani generazioni. Tutti i sperti ricanusciri la mpurtanza di Finca in a vita suciale di u rughjonu.

U paesi poorest in Africa

Sicondu à u livellu di GDP pi pirsuna (in US euru) in u 2014, u pusizzioni più bassu sò occupati da i seguenti States:

  • Malawi - 255.
  • Burundi - 286.
  • Central African Republic - 358.
  • Niger - 427.
  • The Gambia - 441.
  • Ripùbblica Dimucràtica di u Congo - 442.
  • Madagascar - 449.
  • Liberia - 458.
  • Guinea - 540.
  • Somalia - 543.
  • Guinea-Bissau - 568.
  • Etiopia - 573.
  • Mozambique - 586.
  • Togo - N.635.
  • Rwanda - 696.
  • Mali - 705.
  • Burkina Faso - 713.
  • Uganda - 715.
  • Sierra Leone - 766.
  • Comore - 810.
  • Benin - 904.
  • Zimbabwe - 931.
  • Tanzania - 955.

Comu si pò vede, si chiudi lu culmu di dece poorest Somalia. U paese hè solu un pocu daretu à u prima postu in u fascismo, ma avà u so PIB hè pocu più numarosi. Chiudi la lista di Tanzania. Just una lista di 24 paisi. Tutti l 'àutri stati supra lu cuntinenti africanu hannu un GDP pi pirsuna, sopra u pesu di US $ 1000. Guardà certi di u paese di a lista di supra.

Malawi

Quissa hè un statu situatu in Southeast Asia. Malawi - un paese cù u PIB più bassu in u mondu sanu. Più di a mità di u so 'abitanti campanu sottu la linia puvirtà. Cum'è in tanti altri paesi africani, Malawi tutta la curruzzioni in i strutturi publichi è privati. Più di u bugettu naziunale hè aiutu straneri. Prupòsitu di lu 35% di GDP dà agriculture, 19% - industria, 46% - settore serviziu. U principale voci Poni sò birrerie, tè, cuttuni, caffè, e impurtazioni - i prudutti di mare, i prudutti oliu è Cars. associ di cumerciu di Malawi sò i paesi seguenti: South Africa, in Egittu, Zimbabwe, India, China è i Stati Uniti d'America.

Burundi

Stu statu hè cunnisciutu per via di a guerra civili pedagogicu in u so territoriu. In a so storia hè mancu unu longu pirìudu di paci. Stu ùn pudia micca l 'econumìa. Burundi hè a siconda in u listinu di i paesi poorest in u mondu sanu. In più di i guerri custanti, hè chjamata à a cunnessione incù a diffusioni di HIV / AIDS, curruzzioni e lu niputisimu. Prupòsitu di lu 80% di la pupulazzioni di stu statu vivi sottu u linia puvirtà.

Cf

Stu statu hè nstabbili in termini puliticu è ecunomicu dipoi u principiu di u so indipendenza. Central African Republic hè ricca in risorsi minerale, ma ferma sempre in a lista di i poorest. A casa di spurtazzioni diamanti. Stu articulu dà 45-55% di revenues. Hè dinù un paese riccu in lattice, d'oru è oliu. Ancu di più chè a mità di l 'abitanti di l' Africa cintrali càmpanu in a puvertà. Lu ramu principali di l'ecunumia naziunali hè agricultura è furestieri. U cumpagnu palumbo principale di u Central African Republic sò u Giappone, Afrique du Sud, France, Belgium è China.

Niger

Prupòsitu di lu 80% di u territoriu di stu statu si trova in u Sahara. Niger hè statu puliticamenti nstabbili in chì tocca curruzzioni è armatu. Cuntrarietà hè u statutu di e donne. U vantaggiu di l 'econumìa inniana Niger sunnu grannissimi riserve di natural. Dinù, ci sò dipositi di ogghiu e di gas. latu debuli hè un tempurale a dipindenza su aiutu straneri. infrastruttura di u paese hè twin sviluppatu, la situazioni pulitica ferma debbule, è u clima hè mala droughts frequenti. Lu ramu principali di l'ecunumia naziunali hè agricultura. Sviluppa e industria fission minieri. U paese hè u più bassu Index Sviluppu Human.

Liberia

Stu statu hè un locu unicu nant'à i cuntinenti africanu. U friscalette, puntu in a so storia. Liberia fù fundata da elli libarati da u rumanzesca di u niuri. Per quessa, u so sistemu di guvernu hè assai simile à ciò chì esiste in i Stati Uniti d'America. Prupòsitu di lu 85% di a so populazione vivi sottu u linia puvirtà. U rivinutu ad ghjornu hè menu cà 1 carenza. Stu statu lamentable di l 'econumìa inniana, averete guerri e causati pulitica.

Ripùbblica Dimucràtica di u Congo

Stu statu hè u più grande in u mondu sanu. Tuttavia, à u listessu tempu hè unu di i paesi poorest di u mondu. U più trimendu casu in a storia hè a seconda guerra, in u Democratic Republic of u Congo, chi si messe in 1998. Chi hè u mutivu principali di u bassu di sviluppu ecunomicu.

Madagascar

Sta isula hè situatu in l 'Uceanu Indianu, 250 km a sud nantu à a costa sud di l' Africa. spaziu paese di circa 1580 km a sud longa e 570 km a sud accupa Madagascar. Africa comu nu cuntinenti cumprenni l 'isula à i so cumpusizioni. U principale rami di l'econumia di Madagascar sunnu cunzidirati agricultura, pesca è a caccia. a pupulazioni di l'isula di 22 miliuna di pirsuni. 90% di a ghjente campà in u menu di dui euru un ghjornu.

Etiopia

Comu avemu digià citatu, unu di i più veloce regioni crescente in lu mondu hè l 'Africa. Etiopia hè unu di quelli chì i paesi, u tassu di i rivenuti di l'econumia chì hè u più altu. Però, si ferma sempre unu di i paesi poorest nant'à u cuntinente è in u mondu. Prupòsitu di lu 30% di la pupulazzioni campà nant'à una carenza una ghjurnata o di menu. Tuttavia, Etiopia hà significativu u putenziale di u sviluppu in u settore agriculu. A data, a maiò parti di la pupulazzioni sò picculu agricultori. Picculu addevi sunnu particularmenti facili a furnace in marcati mondu, droughts è altri principali naturale. It S'avissi a nutari ca na picca anni fa Etiopia cummigghiatu di la lista di i paesi poorest. Per quessa, a situazione oghjinca mostra un impurtante migliurà a norma vivant chè in u passatu.

Togo

Issu statu si trova in Africa West. U so pupulazione hè di circa 6,7 miliuna di pirsuni. U principale settore ecunomicu hè agricultura. Stu settore Impiega la maggiuranza di la pupulazzioni. A parte significativa di spurtazzioni sò sunca, caffè, di cuttuni. Togo hè ricca in minirali è hè a più grandi RELIQUA di phosphates in u mondu sanu.

Sierra Leone

L'econumia di u statu hè basatu nantu à i minieri di diamanti. Iddi make up una grande parte di u spurtazzioni. Sierra Leone hè u più grande, joca di titaniu è bauxite, oltri ca comu d 'oru. Tuttavia, più chè 70% di a pupulazione stà sottu à i ligna puvirtà. In un statu chini cu la curruzzioni e delittu. Most compra in u cumerciu esteriori hè fatta solu da i mezi di dannu e pigghiànnusi Moreda.

I causi di suttasviluppati è verbes

prublemi attuale di crescita di u cuntinenti africanu hè difficiuli à spiigà cù l 'aiutu di li tiurìi ecunòmichi mudernu. À mezu à i mutivi di a spadda di la maggiuranza di la pupulazzioni sò chjamati a guerra cuntinuva, causati, curruzzioni canusciuta è funziunamentu ghjente in più i paesi. Jucau un rolu in a nascita di i prublemi currenti e la Guerra Fridda trà i Stati Uniti e l 'Unioni Suvietica. A data, u poviru i paesi di l 'Africa di stà un hotbed di backwardness. E iddi sunu 'na minazza pi lu munnu sanu, perchè l' alta Cumulus suciale porta sempre à cresce u cunflittu a li rilazzioni ntirnazziunali. Cù lu vinniri abject quì unisci la situazioni disgrazia in lu campu di l 'aducazzioni e salute. In l 'esempiu di GDP in l' Africa hè duminata da agricultura inefficient è minieri. E sta filiera incù suttana valore aghjuntu, chì ùn pò custituiscia un avanzà in lu sviluppu di sti paesi. In più, più i paesi africani sò pisi càrica. Pirciò, si nun hannu li risorsi di cuntinuà un pulitiche naziunale attivu andà à u sviluppu di a so propria ecunumia. Enorme prublema di la curruzzioni à tutti i livelli. Duranti l 'anni di la ndipinnenza di sti paesi hè divintatu una tradizione. Più di u funziunamentu palumbo sò facianu solu sottu à i cundizioni di mangiunarii. Pocu à pocu, parò, à u dannu di prugrammi straniera situazioni principia à migliurà. Duranti l 'ùrtimi deci anni l' econumìa di i paesi africani mustrò crescita stadda. Iddu cuntinuau, ancu in tempu di a crisa finanziaria mundiale. Per quessa, u putenziale di u cuntinente hè vistu da tanti ecunumisti cù l 'eternu-crescita ottimisimu.

verbes u sviluppu

Africa hà maiò riserve di risorsi naturali. Inoltre, hè u cuntinente cu lu cchiù àutu Data di i ghjovani. Tanti sperti crede chì altu crisciuta ecunòmica pò uttene investimenti in una nova generazione di 'aducazzioni. In la prisenza di politica competent Africa pò addivintari unu di i rughjoni più pruduttivu. Pocu à pocu, è ùn anu stimatu cum'è un cuntinente hopeless. Duvuta a l 'armata di crescita abbastanza stàbbile in l' atturi glubali, ùn ci hè una vulintà di influenzari i marcati African è prumove i so marchi quì. Tuttavia, mentri la majuranza di i paesi in lu rughjonu arrestanu associ palumbo debuli. Ci sò assai dipindenti à a vendita di energia. Solu 4% di africani campà nantu $ 10 un ghjornu. A situazione hè spetta pò canciari radically in 2050. By issu tempu, più stati devi entre in a categuria di i paesi cù rivinuti, sopra-mediu. Un fattore impurtante in u futuru a riescita hè di rinfurzà i classi media. Di granni mpurtanza sò prughjetti assautu straneri a tecnulugia, educazione è salute. Ghjè sicuru chì da 2060 lu 99% di la pupulazzioni vi esse cupartu da Internet T. A generazione giuvini - hè a spiranza di u cuntinenti. Hè nantu à u successu di u so furmazioni dipende di u futuru di l 'Africa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.