Educazione:L'urdinaria è i scoli

Ughjettu chjamatu, a so capitali Tashkent è altre pratiche in Asia

Tashkent hè a capitale di l'Uzbekistan, accuglienti circa dui milioni di persone. Sta cità hè cun grande u più grande di l'Asia Centrale. Nimu ùn sanu à quandu si sviluppau, cumu si sviluppau, quale era l'avvenimenti. Per quessa, stu articulu serà sempre sensu interessante in u pianu educatu.

Un pocu di storia

Cusì, Tashkent hà una storia richia, è per dui mila anni hà sappiutu da turnà da un anticu stabilimentu à una cità di assai milioni. E a prima informazioni annantu à queste cuntene antichi cronichi orientali chì datanu di u 2u seculu aC. E. U nome "Tashkent" hè vinutu in usu di u 11 ° seculu AD. E. In u 14u seculu, diventò parti di l'istatulazione di Timur è Timuridi, è in u 16u - in l'statu di i Banjabani. A cità hè statu stata circundata da un novu muru di a furtizza, è parte di e struttura architetturale di quella ora hà sempre per survie. A principiu di u XIX sèculu Tashkent cessò di esse indipendente è divintò parti di u Kokand Khanate, chì hà attivamente stabilitu relazioni cummerciale cun Russia. Quista hà assai cuntribuitu à u crescita di a futura capitali d'U Uzbekistan. È à a fine di u XIX sèculu, a cità diventò parti di l'Imperiu Russu. Dopu questu, hà principiatu u so sviluppu rapidu cum'è un centru culturale, industriale, trasportu è finanziariu di l'Asia Centrale. In u 1930 hè l'annu quandu Tashkent hà statu a capitale di u UzSSR. Duranti a Gran Guerra Patriunale, vede parechje industriale sò attivamente evacuati, per quessa, a pupulazione di a cità è u so territoriu anu crescenu prestu. È à a fine di l'anni 1950, più di 1 milioni di metru quadru di spaziu vivu avia statu custruitu in deci anni.

In u 1966, un avvenimentu tràgicu - u terrimotu hà distruttu a capitale di l'Uzbekistan. Foto confirmanu chì a cità hà assai sappiutu. Ma cù a participazione di altre repubblica di u paese, hè stata tutta in tutta trè anni è un annu. A prima linea di metro fù apertu in 1977. Dopu un colapsu sanu di l'URSS, l'Uzbekistan hè statu indipendenti. A so capitale hè Tashkent da quì in avanti.

Chjaru asiatico

Parechji vìnniru a cità per l'anni di u so sviluppu: guerri, terrimoti, anche una serie di splusivi putenziali in u 1999, chì anu cumminati da i musulmani extremisti chì èranu longu tempulati in u mondu. Ma ùn importa micca. Avà per tutti quelli visitate l'Uzbekistan, a so capitale hè u più cercanu u centru culturale di u paese. Ci hè parechji tiatru, un grande quantità di musei, esiczioni diversi è salotti di cuncerti, stadiums, i jardini ombrezziuni, etc. Casu tutti quelli chì visitanu a capitale di l'Uzbekistan feghjanu à e funzioni di a so architettura moderna. E facciate di parechji boni sò immubiliati cù diversi elementi di l'ornamentu naziunali. Quì, cum'è in Mosca, ci hè una Torre TV, è a so alte hè à 375 metri! Ùn hè micca solu cumpagnatu di una stazzione di radiu è televisiu di radiodièssimu, ma dinò tutti i ghjorni à a vista di l'ùltima vista da a sala di observazioni, è di u lunch in restaurants giratorii.

E, finarmenti, se vai à l'Uzbekistan, a capitale offre à vena più di un mercatu, ma ùn ci hè nunda in questu: torta, frutti, meloni, pilaf, shish kebab, etc.

Cumu si u Uzbekistan ùn hè micca familiar à voi, a capitale di stu statu, ma voi viaghjà, valuta à fà cuncepisce visitate stu sorfuldatu Paese è Tashkent, una di e settitori più antichi d' Asia Centrale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.