Arte e spettacoliArte

How to piglià un étranger

How to piglià un étranger? Parechje asèmpiu ghjucà i parti di u mondu, mettendu li u so visione dumandu seriamenti sta quistione. In ordine di bè è cum'è dapoi pussibule di piglià un étranger, vi ci vole prima amparà di più circa elli - almenu parechji di i fatti impurtanti. Description pic acellu hà più precisamente ripruducìrisi nantu carta. Allura, videmu di vede chì i cinque!

Pàsseri - magnificu bellezza di a struttura è l 'acelli, li piglià - sempre un piacè. You francisata troppu appena vistu cumu sti criaturi fiera ghjunghjini à voi è à pusà nantu à u grillé, vi piercing, incù u so vista, solu. I cinque sò à mezu à i raprisintanti più cumuna di u mondu, uccello. Sicondu à a struttura di ch'elli scrivenu a picculu acelli. Pàsseri chjatta, incù piuttostu forti beccu nebolshoy. Sempre nidu in Hollows e lu nidu d 'altri. pàsseri culore pò essa cumplitamenti differente - principianu cù biancu è chi finiscinu cu marroni. Cinque, comu tanti rapprisintanti micca perknatyh si sbucinanu per l 'inguernu. À parmetta a siveri frosts, si incascià in picculu pècure è stari comu vicinu pussibuli di case umanu.

In principiu, issu hè esattamente a descrizzione di un étranger, chì avemu bisognu di u nostru primu ritrattu. Più populu, acelli: dicimi, principiatu cù i parti più sprissivu di lu - la testa. È ghjudicatu cusì, perchè u capu hè dittata da a direzzione di a scultura in corpu. How to piglià un étranger? U Populu ùn hè cum'è una bella comu pari.

Ci sò qualchi sèmplice di passi à aiutà vi cumprènniri comu a girari un étranger. Prima, ci vole à piglià un capu, beccu è ochju. Doppu chi piglià u corpu, quant'è la cuda e 'ali. Description pic dà un 'idea di a statura di u so corpu. Tandu vi tuccherà à fà una pic puddicinu. Per fà stu, linii wrasse delineate u locu più un puddicinu, in stu casu, lingua e la testa. Poi piglià u pinni e conta pratu di culore u capu di l'acellu. A mettiri lu tuttu, ùn vi basta più di 20 minuti. Dopu à avè statu fattu bè una formi, vi tuccherà à pinghja certi di i lochi intornu à u nasu, è ochji. Cunziddiratu hè un culore scuru. Dopu chì, u listessu scura pinni culore dorisovyvat nantu la cuda e 'ali. In l 'ultima tappa di disegnu dilli la grampa cu' ugna. Ad avè cusì cù i parti più bella, tù ùn vi cuntu comu passanu prestu l 'ultima tappa di disegnu. Compiu avete u pedi pi finiri, talìa versione pronti. Sì u vostru pic pari Jemma, allura vi guvernà cù u casu.

From tuttu u sopra, i seguenti 'mpurtanti facennu: in ordine per piglià bè è dapoi un étranger, hè necessaria à capisce è di studiari l' aceddi, li fighjulà, u so aspettu è a struttura. Just veghjanu da li darà u vostru expressiveness disegnu è pricisioni. Stu acellu, chì apparisce à u so visu pò differ da ogni altru. È s'è vo vulete piglià un étranger, ùn simile à u so contraparti, u sapè fà pricisu di i carattaristichi di u so struttura hà da aiutà vi in stu. Da un studiu qualitative di u mondu dipende u accurata di tutti di u to disegnu. How to piglià un étranger? Assai sèmplice, talìa è ghjucà!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.