Arte e spettacoliArte

Togliatti Museum Art: history, attività, stage

Ogni museu hà una cullezzione unica di percorsu, tanti di li sò presentati in una sola copia, è sò trovu nisun altru. U Populu ùn hè un scopu, ma u veru travagliu di l'artisti, sculara, patruni di diffirenti tipi di criatività. Ognunu d'iddi a lu so travagghiu tistimunieghja a so visione di ciò chì intravene attornu - Eventi, natura, populu, u raportu trà elli. Chì hè per quessa u museu in ogni cità - u locu più visitatu.

Assai pupulare à mezu à i bravezza, visità i turisti e viaggiaturi guditi Togliatti Art Museum. Togliatti - la cità hè abbastanza grande, assai di i turisti ghjuntu in a cumpetizione di u grande numaru di maiò attrazioni, museo, arte hè unu di u più visitatu.

Un pocu di storia

Unu di l 'eventi impurtante in u rughjonu Samara hè l' apartura di un museu arte in la cità di Togliatti. Stu casu hè timed à l '250th anniversariu di a cità. Doppu cincu (1992) 'anni, l' istitutu fù cunnisciuta cum'è una galleria arte è hè un agenzia municipali di u Ministeru di a Cultura. È dopu à 5 anni, hè statu garantitu lu status - Togliatti Art Museum.

A data, fondi istituzioni tèniri quasi 10 000 percorsu. Stu ùn hè micca ghjustu un travagliu di l 'arti e caputravagghi valori di a siconda mità di u XXu seculu. piriudu pricidenti. Ci sò dinù percorsu di arte oghjinchi, l 'èbbica suvietica e post-Suviètica. Ci sò travagghi dinù da artisti lucali, disigna l'i zitelli, Grafica Chinese e tanti àutri travagghi. I valori di a racolta hè abbastanza altu, cusì hè avà essiri cunzidiratu di l 'istitutu di un altru bastimentu, più di vulume, di empower u percorsu, è di valurizà u so cundizioni di a pruvista.

museu di u travagliu

Istitutu hè sempri prumessa attività culturali e aducativi. Preschoolers, i studienti la scola elementari, famiglie cù i zitelli sottu bufali pò assiste parechji prugrammi pedagogica:

  1. "Classi Maistru".
  2. "A Canzona porisuem".
  3. "Oghje, ju sugnu un artistu."

Lu compitu di ognunu di u programma - a vita è u sviluppu di a riflissioni criativu di tutti i zitelli è i so genitori, à suscità interessu in arte, u disideriu di creà a so manu megghi. À sta fine, l 'amministrazzioni di lu museu collaborates cù altre musei di i cità è a casa di campagna, cun scoli, università, vari istituzioni publicu. In autri paroli, Dipoi sempre sò fate tuttu à Togliatti Art Museum ogettu micca solu i stituzioni più visitatu, è di centru culturale.

pigghia Also locu quì, è molti altri evenimenti impurtanti. Cosa àutru pò esse vistu in un museu? In aghjunta à l 'altri pirmanenti, ci sò corti-parolla.

"Bastian"

Era u titulu di una mostra chì prisenta a bambole è ghjoculi di differente lingue. Events esempiu, in principiu di u vaghjimu 2016. Stu ùn hè micca a prima volta Togliatti Art Museum detti la liggiuta di u museu sottu à u regnu di fata fola, la riggiuni dû Volga creatu patruni dî pupi. Ogni prodottu mandata - un travagliu di l 'arti, degnu di i più impurtanti.

A postu particulare in u spaziu aghju pigliatu parechji casi impurtante. Hè scunnisciuti à u principiu di u bambole antica seculu scorsu. Ci hè stata fatta da u megliu maestri di Germania, è a Francia è luntanu tinutu in una cullezzione privatu.

orsi originale è ghjacari, Bunnies, parechji altri prudutti in un varietà di e tecniche delights ogni estru di u spaziu. Cun veru interessu in tuttu da a piccula a grande passò da a unu esempiu à un altru, prufitta di i so capelli.

"On a lato, assulanatu"

Era u titulu di una mostra di travagghi di l 'artista da a cità di Samara N. Shepeleva. U so opare - Pittura interni, pannelli tola è una varietà di quadri à u cantu di i paisaghji urbanu, cumpusizioni associative, portraiture, plein air - si hè sempre u successu è l 'attinzioni di i visitatori. Parechje ghjunse in Togliatti Art Museum à vede u travagliu di Natalia, pienu, Street, i zitelli è i fiori.

Critici dimustrari ca lu ritrattu N. Shepeleva sunnu particularmenti forti, colori saturated, ricchezza scelta culore vivacità smear Am. A so intuizione hè una infusion, pusitivu, lu disideriu di fari àutri cuntenti, fà di u mondu cresce è sunnier.

"Philosophy di Silence"

Hè u titulu di u spaziu, chì l 'artisti Japanese prisenta u so travagliu in u Museu Art di Togliatti. imagini Photo Grafica stampato permette à i residenti e visitatura a cità di i turisti à capisce a suttilità di worldview orientali. È pruvà à circà in u misteriosu mondu intimu di lingue Japanese. A vicinanza di oghje è eterna, instincts cumpusizzioni spiciali, un aspettu Natural di culore - tuttu chistu è disponibile in l 'òpiri d' artisti, mener, da Japan Keiko Kitamura è altri.

U centerpiece di u spaziu fù accupata da K. Hamanisi. tecnica efficaci, nova à l 'istitutu - mezzotint. Sufisticati, estrimamenti sprissivu, tempu-cunsumanu à azzione è incisione assai raru su rame sò causatu un tali provoquée chì tanti viaggiaturi veni a visita hè Togliatti Art Museum. recensioni visitanti sò piena di e parolle cum'è "liccione, biddizza", "hè impussibule à piglià a to 'occhi", "vulete andà daretu à sta mostra," "vi bellu esse daretu quì cù i mo amichi." E chistu è lu megghiu a prova chì a amministrazione di u museu hè statu iavanu a la dirizzioni dritta.

sorti

U stabilimentu hè situata nantu à u primu pianu di un mudernu custruzzioni appartement. U spaziu tutale di l 'istitutu - chiù N.860 metri. Di sti, più cà half - sta suttascrittu. Ci hè dinù un salone a lizzioni induve ponu sente a Discorsi su fina ognunu arti chì abbraccia Togliatti Art Museum.

istitutu Address: Boulevard Lenin, 22. Pudete righjunghja lu tassì. Tù dinù ponu arrivare a lu riparu "City Garden" by numeru trolleybus 18, o 19, o di firmavanu "a vita in casa" à un autobus a cità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.