Arte e spettacoliLittiratura

U sviluppu di China in u Medievu

In marcate seculu putemu parrari lu prucessu di crescita urbanistica rapida. Numarosi pupulazioni urbanu, ca in lu rughjoni miridiunali di più chè 10%, ci hè un novu tipu di a cità -trade-rilighjosi Posad (Dumitru). In grande cità cume Kaifeng, Changsha, Hangzhou, Fuzhou, Tiico, vissutu di più cà una meza miliuna di pirsuni, e la pupulazzioni di la fini di Hangzhou Song totaled circa 1,2 miliuna. An cambià impurtanti hè l 'abbulizzioni di la vita a cità chjusu, accintu da Casanova quarteri. Cù sta agghiunta a lu mircatu cumerciu animali-la e strade à u cummerciu rilighjosi citatinu sempri prisenti cunzorzi.

Ci diventa di più dettagliata, è u so numerosi chè nanzu. Ma a natura di a so pocu cambiatu: iddi ristau sutta li custumi di cuntrollu di l 'auturitati, facianu i funzioni fiscali, fissu l' inuguaglianza internu di differente categorie di i travagliadori. u sviluppu di China in u medievu ....

Tutte crisciu rapidità: in a siconda mità di u seculu XI. u so vulume cresce da circa 1/3. numaru accussì nablyudaetsm di novu prughjettu: attività palumbo in cunnessione cù i situazioni epopea sempri si trasfirìu a sud-est di la casa di campagna, ci sunnu grossi impresi avian, stenda u catalogu palumbo, fiscali palumbo piglià u caratteru di u sistemu è divintatu una surghjente impurtante di rivinuti di u Tisoru.

Elabureghja è cumerciu esteriori: u Nordu - fruntiera è u trafficu cu Liao e Western Xia, in u South East - u mare. A quessu hè soprattuttu froris doppu la furmazzioni di l 'Song Empire Southern. In XII-XIII sèculu. hè, forse, menu chè mai, dipinnenza accumpagnavanu e definisce a so imbasciata u scambiu diplomaticu. In Major porti di la costa, a sud est di China stati tandu stabilitu u cuntrollu di i navi marcantili. u sviluppu di China in u Medievu ...

Tutte Sviluppu cuntribuitu à a migliuranza di l 'econumìa inniana soldi. In XI-XII pr. Di ramu è di ferru munita attaque in numari oji esigenza. Iddi sò sparghji ancu fora di China. À u listessu tempu aumenta l 'usu di metalli preziosi, è ci sò i primi sordi vera, carta, chì di sicuru (Hoti avìanu ùn collateral masiv), hè statu un riesciti in u los finanziariu.

In più, a duminazione Jurchen in grande parte di u paese, ancu s'è ùn sò chì cunniscia da parechje cunfraterne di rannizza e la cultura cinese, purtaru cu lu in un elementu bè cunnisciutu-di unequal. Stu statu manifistaru a lu fattu ca la Jurchen avia un statutu urganizazione militare-amministrativu di a cumunità, catturau, o ricevutu u megliu i terreni, pagatu 10 volte di menu chè u Chinese, li tassi.

u sviluppu di China in u Medievu

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.